Με στόχο την ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής των μαθητών/τριών στην εκπαιδευτική διαδικασία, υλοποιήθηκε στο σχολείο μας ένα καινοτόμο σχέδιο δράσης με τίτλο “Ψηφιακή αφήγηση”.
Οι μαθητές/τριες με πηγή έμπνευσης τις γνώσεις, τις σκέψεις, τους προβληματισμούς, τις εμπειρίες και τα συναισθήματα που αποκόμισαν από τα φιλολογικά μαθήματα και αξιοποιώντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την αγάπη τους για την τεχνολογία, συνεργάστηκαν αρμονικά και δημιούργησαν τις δικές τους ψηφιακές ιστορίες, αποδεικνύοντας την ικανότητά τους να μετασχηματίζουν τη γνώση σε ψηφιακό αφήγημα.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές/τριες:
- Εξάσκησαν τις δεξιότητες γραφής και αφήγησης, υιοθετώντας δημιουργικές και καινοτόμες μορφές έκφρασης.
- Ανέπτυξαν δεξιότητες κριτικής σκέψης, ψηφιακής γραφής και οπτικοακουστικής αφήγησης.
- Ενίσχυσαν την ομαδικότητα και την επικοινωνία, συνεργαζόμενοι αποτελεσματικά για την υλοποίηση ενός κοινού στόχου.
- Καλλιέργησαν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμησή τους.
- Αξιοποίησαν με δημιουργικό τρόπο τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία.
Η “Ψηφιακή αφήγηση” αποτέλεσε μια συναρπαστική εμπειρία για τους μαθητές/τριες, οι οποίοι απέδειξαν ότι η μάθηση μπορεί να είναι παράλληλα διασκεδαστική και δημιουργική.
Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε στις ψηφιακές τους ιστορίες και να θαυμάσετε το ταλέντο και την ευρηματικότητά τους!