Voucher για ψηφιακό εξοπλισμό: Προβλήματα επιβεβαίωσης φοίτησης μαθητών

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Κατόπιν τηλεφωνημάτων που δεχθήκαμε για προβλήματα εμφανίζονται στις αιτήσεις που απαιτούν «επιβεβαίωση της φοίτησης» καθώς και στα εμφανιζόμενα στοιχεία των τέκνων (επώνυμο, όνομα κλπ.).

Σας ενημερώνουμε ότι

α) Αιτήσεις με προβλήματα στην Επιβεβαίωση της Φοίτησης:

Η επιβεβαίωση της φοίτησης τέκνων, γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής διασταύρωσης.

Δικαιολογητικά προβλέπονται μόνο στην περίπτωση των «Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας», επειδή σε αυτά δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διασταύρωση.

Οι δικαιούχοι δεν πρέπει να παρακάμπτουν την ηλεκτρονική διασταύρωση και δεν πρέπει να οριστικοποιούν την αίτηση με ένδειξη ολικής/μερικής απόρριψης, υποβάλλοντας στη συνέχεια αιτήματα επανεξέτασης και επισυνάπτοντας διαφόρων τύπων έγγραφα/δικαιολογητικά.

Σύμφωνα με τον Οδηγό του Προγράμματος, κατά κανόνα ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ αιτήσεις που απορρίπτονται, λόγω αποτυχίας ηλεκτρονικής διασταύρωσης με μητρώο φοίτησης.

Κατ’ εξαίρεση για τις πρώτες ημέρες του Προγράμματος, και για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των δικαιούχων θα δοθεί και σε αυτούς τους γονείς η δυνατότητα να ακολουθήσουν τη σωστή διαδικασία, προχωρώντας σε επιβεβαίωση των στοιχείων φοίτησης με τη σχολική μονάδα (εάν απαιτείται) και στη συνέχεια σε ηλεκτρονική διασταύρωση.

Για τις παραπάνω περιπτώσεις αιτήσεων που βρίσκονται στο στάδιο επανεξέτασης και δεν είναι προς το παρόν προσβάσιμες σε επεξεργάσιμη μορφή, θα δοθεί ξανά πρόσβαση την Παρασκευή 9 Απριλίου. Από εκείνη την ημερομηνία και μετά οι δικαιούχοι μπορούν να εισέρχονται για να επιβεβαιώσουν το κριτήριο φοίτησης.

Β) Προβλήματα με τα στοιχεία των τέκνων

Σε κάποιες περιπτώσεις τα στοιχεία των τέκνων (επώνυμο, όνομα κλπ.) δεν εμφανίζονται σωστά στην αίτηση. Το πιο σύνηθες πρόβλημα είναι η αναφορά «άρρεν» ή «θήλυ» στο πεδίο όνομα, αντί του πραγματικού ονόματος του παιδιού. Δεν αποκλείονται όμως και άλλα λάθη/ανακρίβειες.

Το ονοματεπώνυμο και η ημερομηνία γέννησης των παιδιών δε δύναται να συμπληρωθούν από το δικαιούχο, αλλά αντλούνται αυτόματα από το μητρώο ΑΜΚΑ. Τα λάθη ή ανακρίβειες οφείλονται στο γεγονός ότι το μητρώο δεν είναι σωστά επικαιροποιημένο.

Η ακρίβεια των στοιχείων αυτών όμως είναι σημαντική, διότι τα στοιχεία διασταυρώνονται στη συνέχεια με τα ηλεκτρονικά μητρώα των εκπαιδευτικών δομών για την επιβεβαίωση της φοίτησης. Αν δεν είναι σωστά ενημερωμένα, τότε πιθανότατα δε θα είναι δυνατή η επιβεβαίωση της φοίτησης και η έγκριση της επιταγής (voucher).

Σε περίπτωση λαθών όπως τα παραπάνω, οι γονείς θα πρέπει πρώτα να προβούν στη διόρθωση των στοιχείων των παιδιών τους στο μητρώο ΑΜΚΑ, και στη συνέχεια να προχωρήσουν στην υποβολή της αίτησης επιχορήγησης.

 

Γ) Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν είναι τα εξής:

Ελέγχετε η ορθότητα των στοιχείων των παιδιών στην αίτηση. Αν εντοπιστούν προβλήματα, δεν προχωρούν στην υποβολή της και επιλέγουν έξοδο από την εφαρμογή.

Μέσω ΚΕΠ (με φυσική παρουσία ή μέσω τηλεδιάσκεψης) γίνεται η επικαιροποίηση των στοιχείων ΑΜΚΑ.

Αφού γίνει η αλλαγή των στοιχείων, η υποβολή πραγματοποιείται μετά από  τουλάχιστον δύο εργάσιμες ημέρες έως ότου το κεντρικό μητρώο ΑΜΚΑ ενημερωθεί με τα νέα, τροποποιημένα στοιχεία.

Στη συνέχεια θα εισέλθουν ξανά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα (νέο login) και θα συνεχίσουν τη διαδικασία υποβολής της αίτησης, αυτή τη φορά αντλώντας αυτόματα τα σωστά στοιχεία από το μητρώο ΑΜΚΑ.

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.