Το "δεύτερο"

Επισημάνσεις από την πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης

Προβλήματα αντιμετώπισε η πλειοψηφία μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Τα προβλήματα αφορούσαν την αδυναμία πρόσβασης και σχετίζονταν με την υποδομή του ΠΣΔ, την ίδια την πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (Webex) αλλά και ενδεχομένως το φόρτο κυκλοφορίας στο δίκτυο κορμού. Ως αποτέλεσμα,  πολλοί από τους εκπαιδευτικούς δεν κατόρθωσαν να εισέλθουν στις ψηφιακές τους τάξεις, οπότε δεν ήταν δυνατή και η αποδοχή (σύνδεση) των μαθητών τους. Το ίδιο βέβαια αντιμετώπισαν πολλοί μαθητές, όπως αντιλαμβανόμαστε με βάση τα τηλεφωνήματα στο σχολείο και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεχτήκαμε.

Δυσλειτουργία εντοπίστηκε ακόμη και σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που ενώ αρχικά συνδέθηκαν, όταν επιχείρησαν να αλλάξουν και να μεταβούν σε άλλη ψηφιακή τάξη, δεν μπορούσαν να συνδεθούν ξανά.

Δυσκολία αντιμετώπισαν ορισμένοι γονείς με το άνοιγμα των συνδέσεων των τάξεων των εκπαιδευτικών από το αρχείο του προγράμματος. Οι συνδέσεις είναι ορθές και έχουν ελεγχθεί ως προς την λειτουργικότητά τους. Ωστόσο, για να λειτουργήσουν πρέπει πρώτα να γίνει μεταφόρτωση (κατέβασμα) του αρχείου του προγράμματος στον υπολογιστή σας και να αποθηκευτεί τοπικά και στη συνέχεια να το ανοίξετε με κάποια εφαρμογή που διαχειρίζεται αρχεία Pdf (όπως π.χ. Acrobat, Foxit Readerκ.λπ.).

Δυσκολίες αντιμετώπισαν ορισμένοι γονείς που δεν έβρισκαν το αρχείο του προγράμματος. Το αρχείο ήταν συνημμένο στο μήνυμα που σας στείλαμε για τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη. Θα επαναλάβουμε την αποστολή του προγράμματος και αύριο.

Η αδυναμία εγκατάστασης της εφαρμογής Wrebexσε κινητά τηλέφωνα ή τάμπλετ με λογισμικό Androidή iOS ενδεχομένως να οφείλεται σε παλαιότερες εκδόσεις του λειτουργικού που έχουν οι συσκευές σας. Παλιά τάμπλετ ή τηλέφωνα πιθανόν  να μην μπορούν να υποστηρίξουν την τρέχουσα έκδοση του προγράμματος της Webex (που αναβαθμίστηκε χθες).

Ανακεφαλαιώνοντας

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη σύνδεσή σας στην πλατφόρμα, δεν έχει νόημα να καλείτε στο σχολείο, αφού το ίδιο πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίζει και ο εκπαιδευτικός της τάξης, έτσι ώστε να μην έχει ξεκινήσει καθόλου η συνάντηση, ή απλά να είστε εσείς οι «άτυχοι» που δεν μπορείτε να συνδεθείτε.

Θυμηθείτε, άλλωστε, πως ανάλογη κατάσταση αντιμετωπίσαμε και πέρσι τον Μάρτιο κατά τη διαδικασία δημιουργίας των μαθητικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ενδεικτικά σήμερα επιχειρούσαν εκπαιδευτικοί του σχολείου μας από το σπίτι τους, από το σχολείο και από άλλη πόλη (Χαλκίδα) και όλοι τους αντιμετώπιζαν τις ίδιες δυσκολίες. Κατά την περσινή μας δοκιμαστική εφαρμογή είχαμε προβλέψει την αξιοποίηση και εναλλακτικής πλατφόρμας, ωστόσο για φέτος η χρήση της εν λόγω πλατφόρμας (Webex) είναι υποχρεωτική σύμφωνα με τις υπηρεσιακές εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

Αν ο υπολογιστής σας μπορεί να συνδεθεί στο δίκτυο, σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα, τότε δεν φταίει ο εξοπλισμός ή η σύνδεσή σας. Μην έχετε τύψεις ότι δεν κάνετε κάτι σωστά. Το πρόβλημα αφορά την υποδομή του ΠΣΔ, την ίδια την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης (Webex)ή και το φόρτο κυκλοφορίας στο δίκτυο κορμού. Ενδεικτικά κοιτάξτε τη φωτογραφία που επισυνάπτουμε και περιέχει αποσπάσματα της συνομιλίας των εκπαιδευτικών (σε πρόγραμμα ανταλλαγής στιγμιαίων μηνυμάτων) κατά το διάστημα από 2.43 έως 3.33 σήμερα. Τα ίδια προβλήματα με εσάς αντιμετωπίσαμε και εμείς!

Αύριο πρωί θα κάνουμε επανάληψη της αποστολής του προγράμματος, ενσωματώνοντας όσες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστέθηκαν χθες και σήμερα. Λυπούμαστε που ορισμένοι γονείς δεν είχαν ανταποκριθεί εγκαίρως στο αίτημά μας για παροχή των στοιχείων αυτών ή που μας είχαν στείλει λανθασμένες διευθύνσεις και δεν μπόρεσαν να λάβουν εγκαίρως το πρόγραμμα.

Ευελπιστούμε η αυριανή ημέρα να κυλήσει πιο ομαλά. Οψόμεθα…

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση