Σε πανεπιστήμιο του Καναδά έγινε το ακόλουθο πείραμα. Δοκιμάστηκαν δύο διδασκαλίες, ενός έμπειρου καθηγητή κβαντομηχανικής, γνωστού και αγαπητού για τις διδασκαλίες του και ενός άπειρου αλλά ειδικευμένου μεταδιδακτορικού ερευνητή. Στην πρώτη περίπτωση ακολουθήθηκε η συμβατική μέθοδος διδασκαλίας, ενώ στη δεύτερη ο διδάσκων μοίρασε ηλεκτρονικές συσκευές που μοιάζουν με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης και δίδαξε το ίδιο μάθημα μεαμφίδρομη μέθοδο, βασισμένη στις έρευνες της Γνωσιακής Ψυχολογίας και στις μελέτες που αφορούν την εκπαίδευση σε σχέση με το μάθημα της Φυσικής. Το αποτέλεσμα ήταν ότι στον άπειρο φοιτητή και η παρακολούθηση ήταν αυξημένη αλλά και τα μαθησιακά αποτελέσματα ανώτερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια »
Χωρίς σχόλια ακόμα.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.