Αρχική » Εκπαιδευτική ΡαδιοΤηλεόραση » Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Παρατηρητήριο Καινοτομίας του Υπουργείου Εσωτερικών

Ιστορικό

Σαν σήμερα

11/7: Παγκόσμια Ημέρα Πληθυσμών
Η 11η Ιουλίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα Πληθυσμών το 1990 για να κάνει γνωστό στο ευρύ κοινό τα προγράμματα του «Ταμείου για τον Πληθυσμό» (UNFPA), ενός οργανισμού του ΟΗΕ που προωθεί το δικαίωμα κάθε άνδρα, γυναίκας και παιδιού στην υγεία και τις ίσες ευκαιρίες. Το «Ταμείο» σχεδιάζει και υλοποιεί πολιτικές και προγράμματα περιορισμού της φτώχειας, αντισύλληψης, ασφαλούς κύησης, πρόληψης και αντιμετώπισης του AIDS και ισότητας των δύο φύλων.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση στο Παρατηρητήριο Καινοτομίας του Υπουργείου Εσωτερικών

Πανδημία finalΗ ενότητα των εκπομπών: «Μαθαίνουμε στο σπίτι» και «Μαθαίνουμε ασφαλείς»  της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης παρουσιάζεται στο Αποθετήριο καινοτομίας του Υπουργείου Εσωτερικών.  Οι εκπομπές -πρότυπα μαγνητοσκοπημένα βιντεομαθήματα- για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών ενίσχυσης της εκπαιδευτικής κοινότητας μέσω τηλεκπαίδευσης, ως ανταπόκριση στις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του Covid-19. .

Τα βιντεομαθήματα διατίθενται πλέον «κατ’ απαίτηση» στον ιστότοπο της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης www.edutv.gr ώστε να αξιοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία μετά την προβολή τους, κατηγοριοποιημένα ανά τάξη. Παράλληλα, στην πλατφόρμα υπάρχουν διαθέσιμα μαθήματα για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μαθήματα για δια βίου μάθηση (σχολείο επιχειρηματικότητας, βιβλιοθήκες) καθώς και ενημέρωση για εκπαιδευτικές δράσεις. Τα μαθήματα διατίθενται επίσης και σε διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα (ΕΝΓ).

Η Εκπαιδευτική Τηλεόραση καινοτομεί για μια ακόμη φορά, καθώς αναπτύσσει και θέτει σε εφαρμογή έναν νέο τρόπο παροχής εκπαίδευσης από δημόσιο φορέα για την ανταπόκριση σε νέες συνθήκες και ανάγκες..

Στόχοι της Καινοτομίας

Στόχος για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ήταν η διατήρηση της στενής επαφής με την εκπαιδευτική διαδικασία για όσο διαρκούσαν οι έκτακτες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του Covid-19, οι οποίες δεν επέτρεπαν την διεξαγωγή της δια ζώσης εκπαίδευσης. Ποσοτικά δεδομένα αποτελούν:

  1. Το πλήθος των πρότυπων μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων για το Νηπιαγωγείο και τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου,
  2. Ο αριθμός των επισκέψεων στις ιστοσελίδες που έχουν αναρτηθεί τα βιντεοσκοπημένα μαθήματα.
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση