Αρχική » Δράσεις σχολείων » Αριστεία και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών

Αρχείο

Αριστεία και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών

Στο θεσμό «Αριστεία και Ανάδειξη Καλών Πρακτικών» συμμετείχαν συνολικά 860 εκπαιδευτικοί 20 διαφορετικών ειδικοτήτων, με 547 έργα (365 ατομικά και 182 ομαδικά). Υπήρχαν 3 κατηγορίες έργων:

  • διδακτική επιμέρους μαθημάτων,
  • σχολικές δραστηριότητες και
  • συνεργασία εκπαιδευτικής κοινότητας

Η αξιολόγηση των έργων έγινε από 131 άμισθους αξιολογητές, με επιστημονική και διδακτική επάρκεια. Το κάθε έργο εξετάστηκε με τη μέθοδο της τυφλής διπλής αξιολόγησης, δηλαδή από 2 αξιολογητές, χωρίς να γνωρίζουν το όνομα και το σχολείο προέλευσης του δημιουργού, και βαθμολογήθηκε για:

  • την καινοτομία του
  • τη συμβολή του στη βελτίωση της διδακτικής πράξης
  • την τεκμηρίωση της παιδαγωγικής αξίας του
  • τη συμβολή του στη συνολική λειτουργία της σχολικής τάξης και της σχολικής μονάδας
  • τη σαφήνεια στην ανάπτυξή του

Παρουσιάζουμε τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών από δυο συμμετοχές που διακρίθηκαν στον θεσμό για την καινοτομία τους :

1.  τη συνεργασία των σχολείων ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΖΙΟΥ, 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΠΕΛΛΑΣ (ΓΚΙΝΟΥΔΗ ΑΘΗΝΑ, ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΟΘΗΤΗ) με το έργο WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

2.  το έργο ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ της ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ από τη διευθύντρια του σχολείου ΒΑΒΟΥΡΑΚΗ ΑΓΑΠΗ. Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: ΑΛΕΞΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΜΑΝΔΡΑΚΟΥΚΑ ΜΑΡΙΑ, ΡΕΠΑΝΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΡΟΔΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ


Σχολιάστε

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων