TO ΔΟΝΤΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΝΑ…

Μην μου πείτε πως δεν έχετε ακούσει από κάποιον μαθητή σας να σας λέει:”Κυρία κουνιέται το δοντάκι μου!” ή ” Κυρία χθες μου έπεσε το δοντάκι μου και το έβαλα κάτω από το μαξιλάρι μου και…..!”Ε, λοιπόν αυτή είναι και η καλύτερη αφορμή για μένα να ξεκινήσω την κουβεντούλα μας για την σωστή φροντίδα των δοντιών!Και φυσικά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας όλο το υλικό που έφτιαξα προκειμένου να στηρίξω την διδασκαλία μου!

Εγώ σας τα παρουσιάζω κι εσείς χρησιμοποιήστε ό,τι νομίζετε πως θα σας φανεί χρήσιμο!

♥Και επειδή καλά όλα όσα υπάρχουν στο διαδίκτυο αλλά εγώ θέλω πάντα να φτιάχνω το δικό μου ” ψηφιακό μάθημα”(covid ή όχι πάντα μου είναι χρήσιμο),δείτε εδώ το ppt που ετοίμασα για τα μικρά μου!’Η πατήστε πάνω στην εικόνα του μαθήματος παρακάτω.

♥Φυσικά θα διαβάσουμε το αγαπημένο παραμύθι:”Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα”!Αν σας αρέσει κι εσάς όσο και σε μένα,δείτε το πατώντας πάνω στην εικόνα!

♥Πολύ ωραίο υλικό βρήκα και εδώ! Έβαλα λίγο κι εγώ το…. χεράκι μου αλλά και το μεράκι μου και έφτιαξα “κλέβοντας” (με την καλή την έννοια 😆 ) τις εικόνες που βρήκα εκεί ,ένα ppt-παραμύθι με τις περιπέτειες των παιδιών στο οδοντιατρείο της Νεράιδας των Δοντιών,το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ!

♥Επίσης ,είναι πολλά τα βίντεο που θα βρείτε στο διαδίκτυο!Εγώ σας παρουσιάζω τα δικά μου αγαπημένα!

 

 

♥ Μπορείτε βέβαια να δείτε και την πολυμεσική αφίσα που δημιούργησα με thinglink και θα βρείτε και ορισμένα ακόμα πολύ χρήσιμα βίντεο.

♥Τα τραγούδια απαραίτητα πάντα!

Ορίστε κάποια που χρησιμοποιώ!

 

 

 

 

♥Ώρα για ψηφιακά παιχνίδια! 🙂

 

 

 

 

πάτησε πάνω στην εικόνα για να παίξεις το παιχνίδι

πάτησε πάνω στην εικόνα για ν παίξεις το παιχνίδι

♥Καλά τραγουδήσαμε,καλά παίξαμε,ώρα για εργασιούλες τώρα!Έφτιαξα αρκετές νομίζω για …όλα τα γούστα.

Και επειδή η αγάπη μου για την ποίηση είναι γνωστή 😆 ,έγραψα και δύο ποιηματάκια για τα γραμματάκια Δ και Ο!Και δεν έμεινα σ΄αυτό  😉 Έφτιαξα και σχετικές εργασίες 🙂

 

♥Επειδή όμως ο…καλλιτέχνης δεν ησυχάζει ποτέ 🙂 και η έμπνευση έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις,έγραψα και άλλο ένα ποίημα και το έφτιαξα και το σχετικό μ΄αυτό, εικονόλεξο 🙂 Ελπίζω να σας αρέσει και να το βρείτε χρήσιμο.Πρώτα το ποίημα στον σύνδεσμο παρακάτω…..

 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ    

και μετά το …συνοδευτικό εικονόλεξο 😆

 

Επίσης έφτιαξα και μία εργασία -λαβύρινθο η οποία όμως κρύβει ….και μια μικρή ιστορία!Την ίδια ακριβώς την έχω μεταφέρει σε επιδαπέδιο παιχνίδι πάνω σε χαρτί του μέτρου(η μεταφορά σε ύφασμα είναι πολύ μονιμότερη και πιο ανθεκτική λύση ,αν φυσικά υπάρχει η δυνατότητα) και τα παιδάκια περπατούν (αφού έχουν βγάλει τα παπουτσάκια τους 😉 ) και ακολουθώντας την σωστή διαδρομή “βγαίνουν” από τον λαβύρινθο!Πρώτα παίζουμε λοιπόν και ύστερα …γράφουμε!

Σας έχω και τις εικόνες που χρησιμοποίησα για την εργασία ώστε να φτιάξετε και το επιδαπέδιο παιχνίδι.

Α,ναι!Επιλέξτε αυτή  η εργασία να εκτυπωθεί έγχρωμα για να είναι περισσότερο ευδιάκριτες οι εικόνες 😉

 

♥Και 2 ψηφιακές εργασίες έτσι..για το καλό!

https://www.liveworksheets.com/uc1750310gh  ΣΥΡΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ

https://www.liveworksheets.com/mc1754038gg ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ

♥Ε, και αφού γίνουν όόόόλα τα παραπάνω,νομίζω πως τα μικρά μας αξίζουν και ένα βραβείο!Σας ετοίμασα δύο και εσείς χρησιμοποιήστε όποιο σας αρέσει(αν σας αρέσουν δηλαδή) 😉

♥Και ένα Εβδομαδιαίο Ημερολόγιο Βουρτσίσματος Δοντιών φυσικά και θα μας χρειαστεί!Ορίστε λοιπόν αυτό που έφτιαξα για τα μικρά μου!

♥Και τα δοντάκια μας που θα πέσουν που θα τα φυλάξουμε;Μα μέσα στο κουτάκι που έφτιαξα και σας προτείνω να το χρησιμοποιήσετε 😉

♥Έχω να σας προτείνω και ένα παιχνίδι σε κύκλο!Έχω από πριν φτιάξει ένα δοντάκι από άσπρο κάνσον(βέβαια μπορείτε να βρείτε και να εκτυπώσετε έτοιμες εικόνες από το διαδίκτυο).Έχω επίσης φτιάξει και πλαστικοποιήσει τον Σοκολάκη και την Ζαχαρούλα. Έχω ετοιμάσει όμως και αρκετές οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες από κάνσον και τις έχω πλαστικοποιήσει. Όλα τα παραπάνω τα έχω κρεμάσει σε κορδέλα αρκετά μεγάλη για να χωράει να περάσει από το κεφάλι των παιδιών και να κρεμαστεί στο λαιμό τους!Με κλήρωση μοιράζουμε ρόλους.Ένα παιδί είναι το δοντάκι ,κάποιο άλλο είναι η Ζαχαρούλα ή ο Σοκολάκης ενώ τα υπόλοιπα παιδιά γίνονται οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες!Τα παιδιά είναι σε κύκλο.Μέσα στον κύκλο βρίσκεται ασφαλές το “δοντάκι” ενώ έξω από τον κύκλο γυρίζει ή ο Σοκολάκης ή η Ζαχαρούλα(ένα παιδί σε κάθε περίπτωση είναι έξω από τον κύκλο που απλά επιλέγει πιο μικρόβιο θα είναι). Το παιδί “μικρόβιο” κυνηγάει το “δοντάκι” προσπαθώντας να μπει στον κύκλο ενώ τα παιδιά “οδοντόβουρτσες” και “οδοντόκρεμες” το εμποδίζουν ,δίχως να αφήσουν όμως τα χέρια τους,κάνοντας ένα είδος φράγματος.Αν το παιδί μικρόβιο μπει στον κύκλο ,τα παιδιά δοντάκια ανοίγουν “πορτούλα” από κάποιο σημείο του κύκλου(και πάλι δίχως να αφήσουν τα χέρια τους)για να βγει έξω το “δοντάκι” ενώ τώρα προσπαθούν να εγκλωβίσουν μέσα στον κύκλο το παιδί “μικρόβιο” κ.ο.κ.Όσες φορές το έχουμε παίξει περάσαμε τέλεια!!!Ελπίζω να γυρίσουμε στις τάξεις μας και στους αγαπημένους μας μαθητές και να μπορούμε να παίξουμε και αυτό αλλά και τόσα άλλα διασκεδαστικά παιχνίδια!