ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : “ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΓΑΠΩ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΓΑΠΩ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ !

Υποενότητα :  Οικολογία/Παγκόσμια και Τοπική Κληρονομιά

2ος Θεματικός Κύκλος :  Φροντίζω το Περιβάλλον

Εργαστήριο 1

Τα σκουπίδια υπάρχουν !

Τι γνωρίζουμε άραγε για τους κάδους της ανακύκλωσης και τη διαχείριση των άχρηστων αντικειμένων…

Ζητήσαμε από τα παιδιά να κάνουν μία βόλτα με τους γονείς τους στη γειτονιά τους και στους γύρω δρόμους και να παρατηρήσουν πόσο καθαρή είναι η πόλη μας! Την επόμενη μέρα είχαμε να πούμε ο καθένας ξεχωριστά ότι διαπιστώσαμε αρκετές εστίες σκουπιδιών γύρω από το σπίτι μας, στη γειτονιά μας και στις γύρω περιοχές! Εκφράσαμε τα συναισθήματα μας και το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς γι’ αυτό… ακολουθώντας το μήνυμα :

Την πόλη μου αγαπώ, το περιβάλλον κρατάω καθαρό!

DSCN2861 DSCN2862 DSCN2863 DSCN2864 DSCN2865 DSCN2866

Εργαστήριο 2

Τα σκουπίδια δημιουργούν προβλήματα!

Κάναμε μία βόλτα στην αυλή του σχολείου μας και παρατηρήσαμε ότι ο αέρας είχε φέρει αρκετά σκουπίδια! Δε μας άρεσε καθόλου η εικόνα που αντικρίσαμε αλλά ούτε και η άσχημη μυρωδιά που προερχόταν από αυτά! Αναρωτηθήκαμε γιατί συνέβη αυτό, πώς έφτασαν αυτά τα σκουπίδια στην αυλή μας και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά… Αναζητήσαμε κάδους απορριμμάτων γύρω από το σχολείο μας… αναρωτηθήκαμε γιατί είχαν διαφορετικό χρώμα…. Ποια άχρηστα υλικά θα πετούσαμε σε κάθε κάδο και γιατί…

DSCN2855 DSCN2856 DSCN2857 DSCN2858 DSCN2859

Τι πρόβλημα δημιουργεί η ύπαρξη αυτών των σκουπιδιών στο περιβάλλον ;

Παρακολουθήσαμε βίντεο, όπου η γη είναι λυπημένη! Τι μπορούμε να κάνουμε για να είναι η γη χαρούμενη ;

DSCN2848 DSCN2849 DSCN2850 DSCN2851 DSCN2852 DSCN2853 DSCN2854

 

Εργαστήριο 3

Που καταλήγουν τα σκουπίδια…

Μιλήσαμε για τη διαχείριση των άχρηστων αντικειμένων, το εργοστάσιο ανακύκλωσης και τη διαδικασία της ανακύκλωσης. Με οδηγό τη φαντασία μας, δημιουργήσαμε κάτι νέο και χρήσιμο από ένα μπουκάλι!

DSCN2842 DSCN2843 DSCN2844 DSCN2845 DSCN2846 DSCN2847

Συζητήσαμε για τα απορρίμματα της τάξης μας και μάθαμε το σήμα της ανακύκλωσης!

Είδαμε κουκλοθέατρο : “Ο άρχοντας σκουπίδης με τους φίλους του”!

Επαναχρησιμοποίηση άχρηστων υλικών…..

Πώς με απλά υλικά που δε χρειαζόμαστε πια, μπορούμε να φτιάξουμε ένα …. όμορφο ανοιξιάτικο γλαστράκι!

DSCN2793 DSCN2794 DSCN2795 DSCN2796 DSCN2797 DSCN2798

Η παρεούλα μας είχε και άλλες πολλές ιδέες για την επαναχρησιμοποίηση υλικών, τις οποίες και μοιραστήκαμε μεταξύ μας!

Φτιάξαμε καλοκαιρινά φαναράκια από γυάλινα βαζάκια που δε χρειαζόμαστε πια!

DSCN2886

 

Εργαστήριο 4

Ανακυκλώνω στον μπλε κάδο!

Μιλήσαμε για τον μπλε κάδο και τα υλικά που τοποθετούμε για ανακύκλωση. Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με τις λέξεις ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΓΥΑΛΙ, ΠΛΑΣΤΙΚΟ, ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΧΑΡΤΙ, και δουλέψαμε σε φύλλο εργασίας το κρυπτόλεξο της ανακύκλωσης!

DSCN2826 DSCN2827 DSCN2828 DSCN2829

Δουλέψαμε γλωσσικά τη λέξη ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και σε φύλλο εργασίας.

DSCN2836 DSCN2837 DSCN2838 DSCN2839 DSCN2840 DSCN2841

Είδαμε εκπαιδευτικό βίντεο για τον μπλε κάδο και γνωρίσαμε τον “Πέρι, το περιβάλλον”!

Εργαστήριο 5

Ανακυκλώνονται όλα τα σκουπίδια ;

Με τα παιδιά συγκεντρώσαμε διάφορα υλικά που έφεραν στο σχολείο με τη βοήθεια των γονιών τους. Αφού τα κατατάξαμε σε κατηγορίες, συζητήσαμε για το ποια από αυτά ανακυκλώνονται και ποια όχι. Στη συνέχεια δουλέψαμε και σχετικό φύλλο εργασίας.

DSCN2830 DSCN2831 DSCN2832 DSCN2833 DSCN2834 DSCN2835

Διαβάσαμε το βιβλίο : “ Ο Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια “!

Δημιουργήσαμε ομαδική εργασία με τίτλο “Ανακύκλωση θα πει”…..

Αφού συζητήσαμε για τους 4 κάδους της ανακύκλωσης, βρήκαμε από περιοδικά εικόνες από διάφορα υλικά και τα τοποθετήσαμε στον κάθε κάδο ξεχωριστά! Γράψαμε και τα δικά μας συνθήματα για την ανακύκλωση!

DSCN2799

Φτιάξαμε τα δικά μας αερόστατα, γράφοντας και συνθήματα για το περιβάλλον για να μην ξεχνάμε ποτέ ότι πρέπει να αγαπάμε και να φροντίζουμε τον πλανήτη μας!

DSCN2800 DSCN2801 DSCN2802 DSCN2803 DSCN2804 DSCN2805

 

Καλώς μας ήρθε η Άνοιξη!

Άνοιξη!

Μιλήσαμε για τον ερχομό της άνοιξης, τις αλλαγές στη φύση, τον ερχομό των χελιδονιών.

Δημιουργήσαμε τα στεφάνια της Πρωτομαγιάς!

DSCN2729 DSCN2730 DSCN2731 DSCN2732 DSCN2733 DSCN2734 DSCN2735 DSCN2736 DSCN2737 DSCN2738 DSCN2739 DSCN2740

DSCN2741 DSCN2742

Γνωρίσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την Άνοιξη και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα, εμπνευσμένα από τον πίνακα ζωγραφικής ” Παπαρούνες στο λιβάδι”.

DSCN2806 DSCN2807 DSCN2808 DSCN2809

DSCN2810

Μιλήσαμε για τα έντομα και γνωρίσαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας. Δουλέψαμε σχετικές κατασκευές.

DSCN2817 1 DSCN2818 1 DSCN2819 DSCN2820 DSCN2821 DSCN2822 DSCN2823 DSCN2824

 

Εργαστήριο δεξιοτήτων : “STEM – Εκπαιδευτική ρομποτική – Μικροί μετεωρολόγοι”

Εργαστήρια  δεξιοτήτων

4ος Θεματικός κύκλος Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία:

“STEM – Εκπαιδευτική ρομποτική – Μικροί μετεωρολόγοι”

Εργαστήριο 1. Νέες τεχνολογίες

Τι καιρό έχουμε σήμερα ;

Πώς επηρεάζει ο καιρός τη ζωή μας;

Πώς είναι το ντύσιμο μας ανάλογα με τον καιρό;

Ο καιρός τις 4 εποχές

Ξεκινήσαμε τη διερεύνηση μας, παρατηρώντας πίνακες ζωγραφικής. Προσπαθήσαμε να περιγράψουμε τι βλέπουμε σε κάθε πίνακα, να εντοπίσουμε τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν κάθε φορά, να βρούμε την εποχή που απεικονίζεται σε κάθε εικόνα και να δικαιολογήσουμε την απάντηση μας.

Γνωρίσαμε τα σύμβολα του καιρού και παίξαμε με τον κύκλο του καιρού : ”  Τι καιρό κάνει σήμερα  ” ;

Σε φύλλο εργασίας καταγράψαμε τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν τη συγκεκριμένη ημέρα.

DSCN2743 DSCN2744 DSCN2745 DSCN2746 DSCN2747

Δημιουργήσαμε πίνακα διπλής εισόδου με τίτλο : ” Τι καιρό κάνει σήμερα”, όπου καθημερινά καταγράφαμε τις καιρικές συνθήκες. Στο τέλος κάθε εβδομάδας διαπιστώναμε πόσες φορές είχαμε ήλιο, συννεφιά, βροχή, χιόνι, αέρα σύννεφα με ήλιο γράφοντας και το σωστό αριθμητικό σύμβολα κάτω από κάθε εικόνα.

20230303 175704 20230303 175716

Παίξαμε με κάρτες με τα σύμβολα του καιρού και σε φύλλο εργασίας γράψαμε το σωστό αριθμό δίπλα από τα σύμβολα των καιρικών συνθηκών.

DSCN2748 DSCN2749 DSCN2750 DSCN2751

Μιλήσαμε για τον αγαπημένο μας καιρό, δικαιολογώντας την απάντηση μας και αποτυπώνοντας την εικαστικά σε φύλλο εργασίας.

DSCN2752 DSCN2753 DSCN2754 DSCN2755

Συζητήσαμε για το πως επηρεάζει ο καιρός τη ζωή μας και πως πρέπει να είναι η ενδυμασία μας ανάλογα με τον καιρό.

DSCN2756 DSCN2757 DSCN2758 DSCN2759

Παίξαμε παιχνίδι στο wordwall ”  καιρικά φαινόμενα – σωστή ενδυμασία ”

Μιλήσαμε για το θερμόμετρο και τη μέτρηση της θερμοκρασίας και παίξαμε παιχνίδι πόσο ζεστά ντυνόμαστε ανάλογα με τις διακυμάνσεις που βλέπουμε στο θερμόμετρο.

DSCN2760 DSCN2761 DSCN2762 DSCN2764 DSCN2765

Δημιουργήσαμε παιχνίδι : ” παίζουμε με το θερμόμετρο “;

Παίξαμε με τον κύκλο των εποχών και συζητήσαμε για το τι καιρό συναντάμε σε κάθε εποχή ξεχωριστά.

Δημιουργήσαμε τα δέντρα των 4 εποχών συμπληρώνοντας και τα σωστά καιρικά σύμβολα πάνω από κάθε εποχή.

DSCN2766 DSCN2767 DSCN2768 DSCN2769 DSCN2770

Βρήκαμε φωτογραφίες  με θέμα το φυσικό περιβάλλον από περιοδικά. Το κάθε παιδί επέλεξε μία εικόνα και καλούνταν να σκεφτεί και να απαντήσει στην ερώτηση : ”  ποια εποχή νομίζεις ότι απεικονίζεται στη φωτογραφία ” ; δικαιολογώντας και την απάντηση του. Κολλήσαμε τις φωτογραφίες σε φύλλο εργασίας και γράψαμε το όνομα της κάθε εποχής το κάθε παιδί ξεχωριστά.

DSCN2771 DSCN2772 DSCN2773 DSCN2774 DSCN2775 DSCN2776 DSCN2777 DSCN2778 DSCN2779 DSCN2780

Εργαστήριο 3 : ”  Γινόμαστε μετεωρολόγοι για μία μέρα” 

Παρακολουθήσαμε τη μετάδοση δελτίου καιρού στον υπολογιστή και μιλήσαμε για το επάγγελμα του μετεωρολόγου. Για μία μέρα γίναμε και μεις μετεωρολόγοι. Σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε :

Σήμερα έχουμε…

Ο ουρανός είναι…

Το θερμόμετρο δείχνει…

Για σήμερα θα χρειαστούμε…

Για αύριο προβλέπω…

DSCN2787 DSCN2788 DSCN2789 DSCN2790 DSCN2791

Με τη βοήθεια των γονέων τους, τα παιδιά, ως εργασία για το σπίτι,  κλήθηκαν στη συνέχεια να επιλέξουν μία χώρα της Ευρώπης, να γράψουν το όνομα της, να σημειώσουν τη θερμοκρασία στο θερμόμετρο σε φύλλο εργασίας που τους δόθηκε και να χρωματίσουν το σωστό σύμβολο καιρού.

DSCN2782 DSCN2783 DSCN2784 DSCN2785 DSCN2786

Στη συνέχεια έγιναν τα ίδια μικροί μετεωρολόγοι και παρουσίασαν την εργασία τους στην ολομέλεια της τάξης σε τηλεόραση που είχαμε δημιουργήσει.

20230428 153223 20230428 153343 20230428 153527 20230428 153653 20230428 153822 20230428 154003 20230428 154219 20230428 154401

 

 

 

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ – ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ – ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

ΉΡΘΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!

Ήρθες και πάλι
τρελό καρναβάλι
παντού σκορπώντας
γέλια, χαρά
και τη ζωή την έχεις μεταβάλλει
σε πανηγύρια και ξεφωνητά.
Πηδάς και χορεύεις
τρως και μεθάς
παντού σκορπώντας
γέλια, χαρά
και πέφτουν επάνω σου
σαν τη βροχή
οι σερπαντίνες και τα κομφετί.

Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και δημιουργήσαμε γαντόκουκλες με αρλεκίνους!

20230215 155517 20230215 155533 20230215 155554 20230215 155606

Δημιουργήσαμε τον αποκριάτικο κλόουν της τάξης μας!

20230301 154029

Μάθαμε για έθιμα της αποκριάς!

20230301 153847 20230301 153857

Δημιουργήσαμε τους δικούς μας κλόουν

20230222 183648 20230222 183657 20230222 183706 20230222 183714

και αποφασίσαμε να φτιάξουμε αποκριάτικες μάσκες με αγαπημένους ήρωες της Ντίσνεϊ!

20230223 211714 20230223 211719 20230223 211723 20230223 211732 20230223 211736 20230223 211740

Μιλήσαμε για την Καθαρή Δευτέρα και το Πέταγμα του χαρταετού  και τη Σαρακοστή και μέσα από πίνακες ζωγραφικής!

20230301 153930 20230301 153920

Φτιάξαμε την Κυρά Σαρακοστή, την οποία τα παιδιά πήραν σπίτι!

20230302 175551 20230302 175555 20230302 175602 20230302 175610 20230302 175615 20230302 175622 20230302 175630

 

ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ!

Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΓΩΝΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΧΙΟΝΙ, ΦΕΡΝΕΙ ΠΑΓΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕΙ ΌΛΟΥΣ ΧΑΡΑ!

 

Με τα παιδιά παρατηρήσαμε τις αλλαγές στον καιρό και καλωσορίσαμε το χειμώνα!

Δημιουργήσαμε με στάμπες και αποτύπωμα φύλλων ομαδική εργασία με θέμα το δέντρο του χειμώνα!

20230120 135801

 

Μάθαμε το : Τραγούδι του χειμώνα

Α α α αρχίζει η παγωνιά…..

χειμ εικ

Θυμηθήκαμε και τις φωνούλες α,ε,ι,ο και τη συλλαβή ου

και παίξαμε παιχνίδι αντιστοίχισης, βοηθώντας την κάθε χιονονιφάδα να φτάσει στο σωστό χιονάνθρωπο!

Μιλήσαμε για τα ρούχα του χειμώνα και μάθαμε σχετικό παιχνιδοτράγουδο. Το συνοδεύσαμε με μουσικά όργανα, φτιάχνοντας τη δική μας ορχήστρα!

χειμ εικ2

Διαβάσαμε την ιστορία ” Λιλουλάκι χειμώνας” και μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη

Γνωρίσαμε μέσα από εποτικό υλικό κάποια από αυτά τα ζώα… που ζουν, τι τρώνε, πως και που φτιάχνουν τη φωλιά τους το χειμώνα…

Διαβάσαμε την ιστορία “Άουτς” του Ragnhild Scamell και

δημιουργήσαμε κατασκευή με θέμα ο σκαντζόχοιρος.

20230201 165425 20230201 165430

20230203 164650 20230203 164659

20230201 165440

Δουλέψαμε κατασκευή σχετική με τη χειμερία νάρκη.

20230202 165126 20230202 165133 20230202 165139 20230202 165148

Γνωρίσαμε μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο  τα ζώα των πάγων  και δουλέψαμε σχετικά φύλλα εργασίας

Φτιάξαμε τους δικούς μας χιονάνθρωπους!

20230124 171103 20230124 171036 20230124 170900 20230124 170750 20230124 170633

Τα φρούτα του χειμώνα!.χειμ

Μιλήσαμε για τα φρούτα του χειμώνα και δημιουργήσαμε τη δική μας φρουτοσαλάτα!

Μάθαμε αινίγματα για τα φρούτα του χειμώνα  και προσπαθήσαμε να βρούμε τη λύση την οποία και γράψαμε σε ατομική  κατασκευή το κάθε παιδί ξεχωριστά.

20230203 162744 20230203 162836 20230203 162842

20230213 144416 20230213 144431

Αμυγδαλιά, η νεράιδα του χειμώνα!

amigdalia foto

Γνωρίσαμε το μύθο της αμυγδαλιάς και παρακολουθήσαμε βίντεο με δέντρα αμυγδαλιάς!

Παρατηρήσαμε κλαδί αμυγδαλιάς που έφερα στην τάξη και δουλέψαμε κατασκευή με τέμπερες με θέμα την αμυγδαλιά!

20230213 144757 20230213 144802 20230213 144821 20230213 144826 20230213 144955 20230213 145000 20230213 145004 20230213 145012 20230213 145047

 

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

Ο Νέος Χρόνος και πως οργανώνεται!

Με τα παιδιά αποχαιρετήσαμε το 2022 και καλωσορίσαμε το  2023 ! 

Γνωρίσαμε τη βαλίτσα του νέου χρόνου και αρχίσαμε να ανακαλύπτουμε τα δώρα της…

τις 4 εποχές και τα χαρακτηριστικά τους μέσα από πίνακες ζωγραφικής!

Διαβάσαμε το μύθο της αρπαγής της Περσεφόνης και εξηγήσαμε μέσω της ιστορίας την εναλλαγή των εποχών!

Δημιουργήσαμε κατασκευή με τον κύκλο των εποχών!

20230116 143830 20230116 143825 20230116 143819

Γνωρίσαμε τους 12 μήνες και τους κατηγοριοποιήσαμε ανά εποχή!

Γνωρίσαμε το μύθο της Αλκυόνης και μιλήσαμε για τις αλκυονίδες μέρες!

Παρακολουθήσαμε βίντεο με την αλκυόνη.

Με την παλάμη του δεξιού μας χεριού φτιάξαμε την αλκυόνη!

20230502 170923 20230502 170931 20230502 171025 20230502 171032 20230502 171040

 

 

 

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

3ος Θεματικός Κύκλος  Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική Ανθρώπινα Δικαιώματα

Η Οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!

1ο Εργαστήριο :  Η μοναδική μου οικογένεια

Με τα παιδιά διαβάσαμε το διαδραστικό ψηφιακό παραμύθι :  “Η μοναδική μου οικογένεια”  και συζητήσαμε για τους διαφορετικούς τύπους οικογένειας που συναντάμε στη συγκεκριμένη ιστορία.

Τα παιδιά κλήθηκαν να σκεφτούν σε ποια οικογένεια ζώων θα ήθελαν να ανήκουν και να δικαιολογήσουν την άποψη τους. Αποτύπωσαν την επιλογή τους σε φύλλο εργασίας.

20221129 163503 20221129 163510 20221129 163514 20221129 163558 20221129 163603

Δημιουργήσαμε συννεφόλεξα  με τη λέξεις Αγάπη, Συνεργασία, Στοργή, Αποδοχή, Δύναμη. Στη συνέχεια τα παιδιά παρουσίασαν τις απόψεις τους στην ομάδα της τάξης και τις καταγράψαμε σε φύλλο εργασίας.

20221129 163245 20221129 163250 20221129 163351

 

Παιχνίδι μαθηματικών : ” πόσα μέλη έχει η οικογένεια μου… ” 

Στα παιδιά παρουσιάστηκαν σπιτάκια με αριθμούς, από το 1 έως  το 10. Αρχικά τοποθετήσαμε σε κάθε σπιτάκια τόσα τουβλάκια όσα μας υποδείκνυε ο κάθε αριθμός.

Έπειτα στα παιδιά δόθηκαν εικόνες με διαφορετικούς τύπους οικογένειας. Το κάθε παιδί έπρεπε να απαριθμήσει τα μέλη της κάθε οικογένειας και να τοποθετήσει τη κάθε εικόνα κάτω από το σπιτάκι με το σωστό αριθμό.

20221202 152828 20221202 152832 20221202 152839 20221202 152845

Έτσι αρχίσαμε να μαθαίνουμε και για τους διαφορετικούς τύπους οικογένειας : πυρηνική, εκτεταμένη, μονογονεϊκή, θετή οικογένεια, μόνα παιδιά.

Συζητήσαμε για τη δική μας οικογένεια. Στη συνέχεια σε φύλλο εργασίας το κάθε παιδί αποτύπωσε τα μέλη της οικογένειας του, απαρίθμησε από πόσα άτομα αποτελείται χρωματίζοντας το σπιτάκι με το σωστό αριθμό. Παρουσιάσαμε και τα μέλη της οικογένειας μας στο σύνολο της τάξης.

20221209 162448 20221209 162443 20221209 162439 20221209 162432 20221209 162428 20221209 162423

2ο Εργαστήριο :  Πες μας πιγκουίνε 

Συζητήσαμε για την οικογένεια του Πιγκουίνου και το δώρο που έκανε στον Έλφι. Συζητήσαμε για το πως νιώθει ο Πιγκουίνος στην οικογένεια του και αποτυπώσαμε τα συναισθήματα του φτιάχνοντας αντίστοιχα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του. Αποτυπώσαμε τις απόψεις μας και τις παρουσιάσαμε στην ομάδα.

20221129 162923 20221129 162822

20221129 162814

Διαβάσαμε την ιστορία : “Ένας Πιγκουίνος όχι και τόσο τέλειος”  και δημιουργήσαμε τον Οδυσσέα, τον ήρωα της ιστορίας και αποτυπώσαμε εικαστικά το παραμύθι.

20221130 17114720221130 171155

20221130 171202

3ο Εργαστήριο :  Πες μας  λύκε 

Δουλέψαμε σε φύλλο εργασίας διαδρομές με τυπώματα, βοηθώντας το μικρό λυκάκι να φτάσει στην οικογένεια του.

20221202 161325 20221202 161331 20221202 161337 20221202 161341

 4ο Εργαστήριο :  Πες μας καγκουρό 

Συζητήσαμε για το μικρό καγκουρό της ιστορίας μας και πως νιώθει στην οικογένεια του. Μιλήσαμε για το πως νιώθει το κάθε παιδί όταν βρίσκεται στην αγκαλιά της μαμάς του. Σε φύλλο εργασίας φτιάξαμε τον εαυτό μας μαζί με τη μαμά του, εκφράσαμε τα συναισθήματα μας γράφοντας και τη σωστή λέξη κάθε φορά, π.χ χαρά, αγάπη, ευτυχία, κ.α.

20221202 161615 20221202 161622 20221202 161627 20221202 161634 20221202 161638

5ο Εργαστήριο :  Πες μας κούκε

Δημιουργήσαμε τον κούκο της ιστορίας μας, δουλεύοντας με αποτύπωμα της παλάμης μας.

20221209 170800 20221209 170805 20221209 170812 20221209 170818

Διαβάσαμε την ιστορία : “Η Κοκό ” και συζητήσαμε για την υιοθεσία.

Σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε εικαστικά το παραμύθι.

20221209 171816 20221209 171823 20221209 171828

6ο Εργαστήριο : Πες μας χελωνάκι

Διαβάσαμε την ιστορία : ” Ειρήνη, η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα “, που μας ενθουσίασε!

Σκεφτήκαμε όλα όσα χρειαζόταν το παιδί της ιστορίας μας για να είναι ευτυχισμένο και τα δημιουργήσαμε σε φύλλο εργασίας.

20221209 161921 20221209 161930 20221209 161939 20221209 161949

Αξιολόγηση 

Δημιουργήσαμε την οικογένεια της φαντασίας μας και παρουσιάσαμε στην ολομέλεια τα έργα μας, συζητώντας για τα μέλη από τα οποία απαρτίζεται.

20221209 163647 20221209 163656 20221209 163705