ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ-ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ

ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!

ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

 

Μιλήσαμε για την ιστορία της γέννησης του Ιησού και γνωρίσαμε έθιμα των Χριστουγέννων.

Αρχίσαμε να προετοιμαζόμαστε για το χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου μας :

μάθαμε τραγούδια….

Κάλαντα Χριστουγέννων

Κάλαντα Πρωτοχρονιάς Κεφαλληνίας

Φουμ, φουμ, φουμ…

Τίγκι τίγκι

Κάλαντα φώτων

δουλέψαμε κατασκευές για το παζάρι του σχολείου μας…

20231211 144042 20231211 144045

20231211 133436 20231211 133441 20231211 133534 20231211 133539 20231211 133548

20231211 122205 20231211 122209

20231207 111321

ΗΜΕΡ.ΟΜΑΔ1 ΗΜΕΡ.ΟΜΑΔ2 ΗΜΕΡ.ΟΜΑΔ3 ΗΜΕΡ.ΟΜΑΔ4

ΣΑΚ5 ΣΑΚ4 ΣΑΚ3 ΣΑΚ2 ΣΑΚ1

Μιλήσαμε για τη σημασία της προσφοράς τις ημέρες των εορτών και φτιάξαμε δωράκια για το Γηροκομείο της περιοχής μας.

20231201 131707

Φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικα δέντρα με ευχές και στολίσαμε την τάξη μας…

20231211 122734 20231211 122736

20231211 133855 20231211 133911 20231211 133914 20231211 133926 20231211 133932 20231211 133941

Δουλέψαμε ομαδική εργασία…. Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης μας…

20231211 134002

Μιλήσαμε για τα έθιμα της Πρωτοχρονιάς και για τη γιορτή των Θεοφανείων και τα έθιμα της.

Φτιάξαμε τη Χριστουγεννιάτικη κάρτα που θα πάρουμε στο σπίτι.

ΚΑΡΤΕΣ1 ΚΑΡΤΕΣ2 ΚΑΡΤΕΣ3

Στο τελείωμα της εβδομάδας μας απολαύσαμε ιστορία, που έφερε μαθήτρια της τάξης μας, στα πλαίσια του προγράμματος Φιλαναγνωσίας, ενώ με ιδιαίτερη ανυπομονησία και χαρά περιμένουμε να επιστρέψει στην τάξη μας τη Δευτέρα η Βαλίτσα του καλού αναγνώστη που δανείστηκε την εβδομάδα που μας πέρασε μαθητής της τάξης μας, προκειμένου να ανακαλύψουμε το περιεχόμενο της.

ΦΙΛΑΝΑΓΝ2 ΦΙΛΑΝΑΓΝ1

Δημιουργήσαμε στολίδια – γούρια!

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ3 Copy ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ2 Copy ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ1 Copy

Φτιάξαμε το γράμμα στον Άη – Βασίλη!

ΓΡΑΜΜΑ ΆΗ ΒΑΣ

Παίξαμε παιχνίδια….

Τα καρύδια της Ηπείερου…. και άλλα…

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΡΥΔΙΑ2 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΡΥΔΙΑ1

Ο Άη – Βασίλης έχασε το σάκο με τα δώρα του.

Τα παιδιά οδήγησαν  αυτοσχέδιο ρομπότ – βοηθό του Άη – Βασίλη που έφτιαξαν τα ίδια πάνω σε αυτοσχέδια επιδαπέδια πίστα, βοηθώντας τον Άη – Βασίλη να βρει το σάκο με τα δώρα του. Στην πορεία που πρέπει να ακολουθήσουν συναντούν φακέλους με δώρα-έθιμα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Πρέπει να ονομάσουν το κάθε δώρο-έθιμο, βρίσκοντας το γράμμα-φωνούλα από το οποίο αρχίζει, να το τοποθετήσουν πάνω στο σωστό φάκελο και να ακολουθήσουν την οδηγία που κρύβει ο κάθε φάκελος, προκειμένου να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό.

20231220 114806 20231220 114708 20231220 115413 20231220 115512

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΌΛΟΥΣ!

Εργαστήρια Δεξιοτήτων : «Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ

3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα

Τίτλος: «Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία»

 

1ο Εργαστήριο : Ας γνωριστούμε παίζοντας

Με τη συνοδεία  μουσικής περπατάμε με διάφορους τρόπους : στις μύτες, στις φτέρνες, στο ένα πόδι, επιτόπια πηδηματάκια, τροχάδην, σα να κουβαλάμε τσουβάλι, σαν να μας φυσάει αέρας, δίνουμε το χέρι.

Στη συνέχεια σε φύλλο  εργασίας αποτυπώνουμε εικαστικά ποια παιδιά συναντήσαμε κατά τις διαδρομές μας και  παρουσιάζουμε την εργασία μας στην ολομέλεια.

Το μπουκέτο…

Δημιουργούμε το μπουκέτο της φιλίας…

σε λουλούδι ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι και γράφουμε το όνομα μας. Στη μέση τοποθετούμε τη φωτογραφία μας.

20231208 161201

                          

2ο Εργαστήριο  :Όλοι έχουμε θέση σε αυτή την τάξη του νηπιαγωγείου

 Μία νέα φίλη, η Δώρα, μας επισκέπτεται στην τάξη και μας αφηγείται την ιστορία της.

Συζητάμε για τα συναισθήματα της και προσπαθούμε να βρούμε λύσεις στο πρόβλημα της. Αναρωτιόμαστε και μεις και προσπαθούμε να σκεφτούμε καταστάσεις που νιώσαμε διαφορετικοί, μόνοι και πως τις αντιμετωπίσαμε.

3ο Εργαστήριο : Εσύ και γω μαζί

Διαβάζουμε την ιστορία : Σοφία, η αγελαδίτσα τραγουδίστρια.

Τα παιδιά δίνουν τη δική τους συνέχεια στην ιστορία και την αποτυπώνουν εικαστικά σε φύλλο εργασίας  και την παρουσιάζουν στην ομάδα.

Έπετα διαβάζουμε τη συνέχεια της ιστορίας. Συζητάμε για το πώς ένιωθε η αγελαδίτσα στις διάφορες φάσεις της ιστορίας μας.

Γνωρίζουμε φατσούλες με συναισθήματα και παίζουμε παιχνίδι ερωτήσεων : “πως ένιωθε η Σοφία, η αγελαδίτσα”. Δημιουργούμε  το θερμόμετρο των συναισθημάτων της τάξης μας  και ζωγραφίζουμε κάτι που μας κάνει χαρούμενους και κάτι που μας θυμώνει. Παρουσιάζουμε την εργασία μας στους φίλους μας. Εστιάζουμε σε αυτό που μας θυμώνει και προτείνουμε λύσεις για τους φίλους μας. Παίζουμε παντομίμα συναισθημάτων χρησιμοποιώντας το θερμόμετρο της τάξης μας.

20231208 160938  20231208 161004 20231208 161009  20231208 161040

 

 

Δημιουργήσαμε 2 διαφορετικούς   πύργους με τουβλάκια, όσα είναι και τα παιδιά της τάξης μας. Σε

κάθε τουβλάκι κολλήσαμε χαρτάκια με το αρχικό γράμμα του ονόματος μας. Τα παιδιά κλήθηκαν να αφαιρέσουν το τουβλάκι με το όνομα τους χωρίς να πέσει ο πύργος.

 

20231121 111916 20231121 111954 20231121 111956 20231121 112035 20231121 112101 20231121 113447

 

Εργαστήριο 4ο : Ο Εαυτός μου … η Ταυτότητα μου

Ομαδικό παιχνίδι : Ο κατάσκοπος.

Με τη συνοδεία μουσικής, τα παιδιά περπατούν σαν κατάσκοποι, κρατώντας στα χέρια τους μία εφημερίδα και κρύβοντας το πρόσωπο τους. Μόλις σταματήσει η μουσική παρατηρούμε το περιβάλλον γύρω μας, τι και ποιους εντοπίσαμε, ποια ήταν τα χαρακτηριστικά τους και σε τι διέφεραν από τα δικά μας. Έπειτα στην ολομέλεια συζητάμε για το τι παρατηρήσαμε.

20231129 111224 Copy 20231129 111233 Copy 20231129 111240 Copy 20231129 111245 Copy

Κατασκευή “Ο εαυτός μου” 

Φτιάχνουμε τα χαρακτηριστικά του εαυτού μας, δουλεύοντας πάνω σε φιγούρες που δημιουργήσαμε από εφημερίδες.

20231129 114021 20231129 114034 20231129 114046 20231129 114056 20231129 114059 20231129 114117

Έπειτα τοποθετήσαμε τις φιγούρες μας σε κύκλο και χορέψαμε γύρω από αυτές φτιάχνοντας μία αλυσίδα, “της φιλίας”, παρατηρώντας ομοιότητες και διαφορές μεταξύ μας.

20231129 12135720231129 12140120231129 12152020231129 121523

Διαβάσαμε το παραμύθι : ‘’Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας  ‘’ και το συζητήσαμε.

Δημιουργήσαμε ομαδική εργασία δουλεύοντας κομμάτια του παζλ, τα οποία ενώσαμε σε χαρτόνι που είχαμε κάνει το περίγραμμα ενός ελέφαντα.

20231208 160657

Στα πλαίσια του προγράμματος Φιλαναγνωσίας σε ατομικό φυλλο εργασίας δημιουργήσαμε τον Έλμερ  και γράψαμε τη λέξη ΈΛΜΕΡ.

20231211 150006 20231211 150012 20231211 150016

Φτιάξαμε  τις δικές μας σχολικές ταυτότητες.

Με τέμπερες  δημιουργήσαμε το αποτύπωμα της παλάμης μας.

20231124 105925 20231124 110310

Παίξαμε Ομαδικό παιχνίδι : ‘’ πες μου κάτι για σένα   ‘’.

20231123 090406 20231123 090526 20231123 090704 20231123 091433 20231123 091457 20231123 113500 20231123 113510

Εργαστήριο 5ο Εγώ και οι άλλοι … είμαστε όλοι ίσοι αλλά και διαφορετικοί

Με τα παιδιά παρακολουθήσαμε βίντεο : ” Η εχθρόπιτα”, συζητήσαμε γύρω απ’ αυτό και  προτείναμε τρόπους για να επιλύουμε τις διαφορές μας με τα άλλα παιδιά. Στη συνέχεια αποτυπώσαμε εικαστικά τις ιδέες μας  και τις παρουσιάσαμε στην ολομέλεια.

Δημιουργήσαμε Ομαδική εργασία “Η πίτα της φιλίας” και  βρήκαμε  εναλλακτικούς τίτλους για την πίτα μας.

20231208 160639

Ομαδική εργασία : η κουρτίνα της αγάπης

Τα παιδιά κλήθηκαν   να φτιάξουν ατομικά καρδιές με μηνύματα αγάπης για τους φίλους τους, οι οποίες ενώθηκαν  για να δημιουργήσουν την κουρτίνα της αγάπης.

20231208 160911

 

Τα παιδιά κλήθηκαν να δημιουργήσουν το γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας τους και να το παρουσιάσουν στην ολομέλεια.

20231127 112835 20231127 112957 20231127 113157 20231127 113323 20231127 113617

Παρατηρήσαμε τους διαφορετικούς τύπους οικογένειας μέσα στην τάξη μας.

Παίξαμε Παιχνίδι ομαδοποιήσεων, σύμφωνα με τον αριθμό των μελών της κάθε οικογένειας.

20231127 114644 20231127 114715 20231127 114739 20231127 114805 20231127 115021 20231127 115033

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ!

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θυμηθήκαμε τα γεγονότα που σχετίζονται με την επέτειο του πολυτεχνείου, μάθαμε τραγούδια, διαβάσαμε την Ντενεκεδούπολη και γνωρίσαμε τους ήρωες της και δημιουργήσαμε κατασκευή που τα παιδιά πήραν στο σπίτι.

20231116 133944 20231116 133948

20231116 133951

Στα πλαίσια του προγράμματος Φιλαναγνωσίας, διαβάσαμε το βιβλίο : 

20200219111337 i kyra dimokratia

επεξεργαστήκαμε γλωσσικά τη λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ , δώσαμε μία διαφορετική εκδοχή στη συνέχεια της ιστορίας που διαβάσαμε και γνωρίσαμε το γεωμετρικό σχήμα του τριγώνου, φτιάχνοντας το σπίτι της Κ. Δημοκρατίας και της Κ. Δικτατορίας.

20231211 150238 20231211 150244 20231211 150316 1

28η Οκτωβρίου 1940!

Το έπος του ‘ 40!

20231023 133424      20231023 133435

Με τα παιδιά  μιλήσαμε για το έπος του ’40 μέσα από εποπτικό υλικό της εποχής και τραγουδήσαμε τραγούδια της εποχής….

Επεξεργαστήκαμε γλωσσικά τη λέξη ΟΧΙ

20231023 105751 20231023 105856 20231023 105921 20231023 110208

και δουλέψαμε κατασκευή με δαχτυλομπογιές!

20231024 151433 20231024 151443

 

Γνωρίσαμε το σύμβολο της Ειρήνης και δημιουργήσαμε ομαδική εργασία για τον Πόλεμο και την Ειρήνη!

20231024 151503 20231024 151514

Γνωρίσαμε την Ελληνική σημαία και τα χρώματα της,

20231025 093939

μάθαμε την οριζόντια γραμμή

20231025 092148 20231025 092226

και φτιάξαμε τα δικά μας σημαιάκια!

20231025 115856 20231025 120458 20231025 121150

Δημιουργήσαμε με νερομπογιές σε μπλε χαρτόνι!

20231026 092814 20231026 092832 20231026 092836 20231026 092856 20231026 092924

Γνωρίσαμε σημαίες άλλων χωρών και κάναμε ομαδοποιήσεις!

20231026 090036 20231026 090344 20231026 090449 20231026 090552 20231026 090725 20231026 090736

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ” ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ – ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΥΓΙΕΙΝΑ “

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ” ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ – ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΥΓΙΕΙΝΑ “

1ος Θεματικός Κύκλος : Ζω καλύτερα – εύ ζην

Θεματική ενότητα :  Διατροφή

Με τα παιδιά παρατηρήσαμε τις διατροφικές μας συνήθειες κατά το δεκατιαανό μας γεύμα και συζητήσαμε πόσο ωφελούν οι επιλογές μας την υγεία μας και τα δόντια μας.

20231010 091703 20231010 091709 20231010 091718 20231010 091731 20231010 091738 20231010 091808 20231010 091816 20231010 091824 20231010 091830 20231010 091842 20231010 091845 20231010 091853 20231010 091859 20231010 091908

Σε φύλλο εργασίας αποτυπώσαμε εικαστικά το πρωινό μας.

Γνωρίσαμε την ιστορία : “Σοκολάκης και ζαχαρούλα Τρυποδοντή”. Κατόπιν παρουσίασε το κάθε παιδί την εργασία του και  αναρωτηθήκαμε κατά πόσο η κάθε επιλογή του καθενός από εμάς ξεχωριστά  θα έκανε  χαρούμενους τα δύο μικρόβια της ιστορίας μας ή όχι.

Δουλέψαμε γλωσσικά τον τίτλο της ιστορίας και θυμηθήκαμε και το γράμμα Οο στα ονόματα του Σοκολάκη και της Ζαχαρούλας Τρυποδόντι.

Εργαστήριο 1

Το σπίτι των δοντιών

Μιλήσαμε για τη στοματική κοιλότητα και από τι αποτελείται και σε τι μας χρησιμεύουν τα δόντια μας.

Διαβάσαμε την ιστορία : ” Ιππόλυτος ο Ιπποπόταμος” και μάθαμε το αίνιγμα :

“Δυο σειρές μαργαριτάρια σε δυο κόκκινα ντουβάρια”!

Δουλέψαμε κατασκευή : “το στόμα μας” με τη χρήση τυπώματος.

20231012 114125 20231012 114146 20231012 115602 20231012 115636

 

Εργαστήριο 2

Τα δόντια μας

Μιλήσαμε για τα νεογιλά δόντια και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο για τη στοματική υγιεινή.

Γνωρίσαμε τον κ. Στοματούλη και παίξαμε παιχνίδια αντιστοιχίσεων.

20231013 091454 20231013 090318 20231013 090312 20231013 090304 20231013 090258 20231013 090140

Το σχολείο μας επισκέφτηκε η Νεράιδα των δοντιών με τις χρήσιμες συμβουλές της. Φεύγοντας μας χάρισε και ένα πολύτιμο δώρο, ένα παιχνίδι μνήμης που το βρήκαμε πολύ διασκεδαστικό!

20231019 122549 20231019 122717 20231019 123723

Φτιάξαμε κουτάκι για τη Νεράιδα των δοντιών για τα πρώτα μας δοντάκια!

20231020 123530 20231020 123534 20231020 123538

Εργαστήριο 3

Η Διατροφή των δοντιών

Ομαδοποιήσαμε τις τροφές, σε εκείνες που υφελούν τα δόντια και σε εκείνες που τα βλάπτουν.

20231106 144306 20231106 144311 20231106 144319 20231106 144418 20231106 144422 20231106 144429

Παρακολουθήσαμε Κουκλοθέατρο στο σχολείο μας : “Ο Οδοντοχαλάστρας και η Γλυκοσυμμορία”.

20231011 101823 20231011 102217 20231011 102523 20231011 102832 20231011 103522 20231011 104701 20231011 105107

Ζωγραφίσαμε  τι μας άρεσε, μας έκανε εντύπωση. 

Φτιάξαμε φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής και παίξαμε με παιχνίδια γεύσεως. 

Αναγνωρίσαμε και ονομάσαμε φρούτα από όλες τις εποχές με τη βοήθεια εποπτικού υλικού,  και χρησιμοποιώντας τα φρούτα από το μαγαζάκι μας  ξεχωρίσαμε τα φρούτα από τα λαχανικά. 

Παίξαμε με μοτίβα φρούτων.

Μάθαμε αινίγματα για τα φρούτα και παίξαμε παιχνίδι : μάντεψε τι είμαι και το διασκεδάσαμε πολύ!Φτιάξαμε τύπωμα μισού μήλου και μάθαμε τον αριθμό 1.

Στα πλαίσια της Εβδομάδας ευρωπαικού κώδικα, παίξαμε επιτραπέζιο παιχνίδι

 20231018 085823  20231018 085810

και

δημιουργήσαμε τα δικά μας ρομποτάκια και παίξαμε παιχνίδι σε πίστα δαπέδου!

20231018 122512

Διαβάσαμε το βιβλίο : 5 σωματοφύλακες κλεισμένοι στο ψυγείο και μιλήσαμε για τη σωστή διατροφή των δοντιών. Δουλέψαμε ομαδική εργασία – κολάζ και τραγουδήσαμε :

στο ψωμάκι λέμε ΝΑΙ …

στα φρουτάκια λέμε ΝΑΙ…

στα ψαράκια λέμε ΝΑΙ…

στο γαλατάκι λέμε ΝΑΙ…

ΌΧΙ στη σοκολάτα…

ΌΧΙ στα αναψυκτικά…

ΌΧΙ στα γαριδάκια…

ΌΧΙ και στα γλυκά!

20231020 123612

Εργαστήριο 4

Η φροντίδα των δοντιών

Μιλήσαμε για το σωστό τρόπο φροντίδας των δοντιών, παρακολουθώντας σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο.

Συζητήσαμε για τον Οδοντίατρο και αποτυπώσαμε ερωτήσεις – απορρίες μας προς το Γιατρό των Δοντιών για όταν δεχτούμε την επίσκεψη του στο σχολείο μας.

 

Εργαστήριο 5

Τώρα έμαθα ότι γερά δόντια έχω όταν…

Αφού μιλήσαμε για την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής, φτιάξαμε την πυραμίδα με τίτλο….

Τώρα έμαθα ότι γερά δόντια έχω όταν…

20231211 145703 20231211 145709 20231211 145811 20231211 145821

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ!

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Τα παιδιά έφεραν στο σχολείο αγαπημένα τους βιβλία για τα ζώα αλλά και φωτογραφίες από κατοικίδια, τα οποία και παρουσιάσαμε στην τάξη.

20231004 095249 20231004 095257 20231004 095302

Συζητήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο.

Μάθαμε το ποίημα του Ι. Πολέμη : “Ποτέ δε θα πειράξω τα ζώα τα καημένα”  και σε φύλλο εργασίας φτιάξαμε το αγαπημένο μας ζώο.

Δουλέψαμε εικαστικά με τα δαχτυλάκια μας τη φιγούρα ζώου, στολίζοντας την.

20231004 134040 1 20231004 134045 1 20231004 134050 1 20231004 134056 20231004 134102

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!

Μιλήσαμε για την Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, και εκφράσαμε τις γνώσεις μας γύρω από τα αθλήματα. Παρακολουθήσαμε βίντεο για τους ολυμπιακούς αγώνες και αποτυπώσαμε εικαστικά το αγαπημένο μας άθλημα. Παίξαμε παιχνίδια ευγενούς άμιλλας στην αυλή του σχολείου μας και στο τέλος της ημέρας απονείμαμε μετάλλια στον εαυτό μας για την προσπάθεια μας!

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ/ΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ ΓΙΑ ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ/ΜΕ ΤΟΝ Κ.Ο.Κ ΓΙΑ ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”

1ος Θεματικός Κύκλος :  Υγεία – Διατροφή – Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια

Εργαστήριο 1

Αποκωδικοποιώντας τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας / πινακίδες σήμανσης

Διαβάσαμε το παραμύθι “ Καλώς τον Κ.Ο.Κ  “  και γνωρίσαμε τα σήματα οδικής κυκλοφορίας…

DSCN2908 DSCN2909 DSCN2910 DSCN2911 DSCN2912 DSCN2913

 

και τους φωτεινούς σηματοδότες.

DSCN2914 DSCN2915 DSCN2916 DSCN2917

 

Εργαστήριο 2

Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως πεζός

Μιλήσαμε για τους σωστούς τρόπους μετακίνησης μας, ως πεζοί. Συζητήσαμε για το ΣΤΑΜΑΤΗ και το ΓΡΗΓΟΡΗ …

DSCN2903 1 DSCN2904 DSCN2905 DSCN2906 DSCN2907

αλλά και για τη Διάβαση πεζών.

DSCN2899 DSCN2900 DSCN2901 DSCN2902

Εργαστήριο 3

Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως ποδηλάτης

Μάθαμε το ποίημα : “Η Ποδηλάτισσα” του Οδυσσέα Ελύτη και συζητήσαμε για τη σωστή συμπεριφορά μας ως ποδηλάτες και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε.

DSCN2895 DSCN2896 DSCN2897 DSCN2898

Εργαστήριο 4

Κυκλοφορώ με ασφάλεια ως επιβάτης

Πόσοι από εμάς ερχόμαστε στο σχολείο με λεωφορείο ; Πόσοι έχουμε μπει σε λεωφορείο ; Ποιους κανόνες πρέπει να ακολουθούμε κατά την επιβίβαση μας σε λεωφορείο, κατά τη διάρκεια της διαδρομής μας αλλά και κατά την αποβίβαση μας από αυτό ;

DSCN2891 1 DSCN2892 DSCN2893 DSCN2894

Εργαστήριο 5

Πηγαινοέρχομαι στο σχολείο με ασφάλεια/Τρόποι μετακίνησης

Πηγαίνουμε μία βόλτα με το σχολικό λεωφορείο ; Ποια σήματα οδικής κυκλοφορίας συναντάμε στη διαδρομή μας ;

DSCN2890 DSCN2889 DSCN2888 DSCN2887