ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΝΕΡΑΪΔΟΧΩΡΑ!

Νεραϊδοχώρα έν δράσει!!!!!

Η Νεραϊδοχώρα  είναι ένας ιστότοπος εκπαιδευτικού υλικού, όπου μπορεί να περιηγηθεί κάθε μικρός μαθητής μαζί με την οικογένεια του, να θυμηθεί δραστηριότητες με τις οποίες δουλέψαμε μαζί μέσα στην τάξη, αλλά και στην ψηφιακή μας τάξη,  να παίξει παιχνίδια, να διασκεδάσει, να μάθει,  και να περάσει δημιουργικά τον ελεύθερο του χρόνο.

 

Η Εκπαιδευτικός

Ελένη Μπινυχάκη

 



Καλό Καλοκαίρι!

Έφτασε η ώρα να αποχαιρετιστούμε με τα παιδιά!

Την τελευταία ημέρα του σχολείου πήραν τα πραγματάκια τους που με τόσο κόπο δημιούργησαν όλη τη χρονιά, με τις καλύτερες ευχές μου για καλή πρόοδο και Καλό καλοκαίρι!!!

DSCN3069 DSCN3070 DSCN3071 DSCN3072 DSCN3073

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ : ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΆΞΟΝΑΣ : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ/Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά / “Μεσόγειος, η θάλασσα που ενώνει πολιτισμούς.

 Εργαστήριο 1 : Ετοιμάζοντας το ταξίδι μας στις χώρες της Μεσογείου!

Τι γνωρίζουμε για τις χώρες της Μεσογείου και τα μνημεία της…

Με τα παιδιά ακούμε ήχους που έχουν  σχέση με τη θάλασσα και δημιουργήσαμε το δικό μας ηχητικό θαλάσσιο περιβάλλον,  αναπαριστάνοντάς το και με την ανάλογη κίνηση. Κατόπιν συζητήσαμε τα ονόματα θαλασσών ή ωκεανών που γνωρίζουμε και τα αναζητήσαμε στο χάρτη.

ΠΑΝΙ1 ΠΑΝΙ2 ΠΑΝΙ3 ΠΑΝΙ4 ΠΑΝΙ5

Σε ομάδες ως θαλασσοπόροι της Μεσογείου, δημιουργήσαμε  με απλά υλικά στον χώρο η κάθε ομάδα  το καράβι τους.

20240118 115210 20240118 115217 20240118 115223 ΚΑΡΑΒΑΚΙ.ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ

 

Στη συνέχεια κάθε μία ομάδα ταξίδεψε με τη φαντασία  με το καράβι τους, και μας είπε   τι σπουδαίο συνάντησαν εκεί που πήγαν και  θα ήθελαν να το γνωρίσουν από κοντά.

20240125 114959 Copy 20240125 115039 Copy 20240125 115116 Copy 20240125 115145 Copy ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ.ΟΜΑΔΕΣ 2 ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΟΜΑΔΕΣ 1

Με την αξιοποίηση ενός χάρτη ψηφιακού εντοπίσαμε  τη Μεσόγειο θάλασσα. Εντοπίσαμε τις χώρες που βρίσκονται γύρω από αυτήν, εκφράσαμε τις προυπάρχουσες γνώσεις μας γύρω από αυτές και τα μνημεία τους και αποτυπώσαμε τις γνώσεις μας σε ένα νοητικό χάρτη.

Εργαστήριο 2 : Πολιτισμοί στη… βαλίτσα

Σε ένα φανταστικό ταξίδι θαλάσσιας εξερεύνησης, ακολουθώντας διαδρομές μέσα στο χώρο τα παιδιά ανακαλύπτουν μία βαλίτσα, η οποία εμπεριέχει φωτογραφίες από διαφορετικά μνημεία χωρών της Μεσογείου.

20240124 113942 20240124 114102 20240124 114103 ΒΑΛΙΤΣΑ.ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Τα παιδιά εκφράζουν τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους, συνμπληρώνοντας το νοητικό χάρτη που ήδη έχουμε δημιουργήσει. Τα παιδιά, σε ομάδες, επιλέγουν ένα μνημείο, το παρατηρούν και το  περιγράφουν,  ζωγραφίζουν  και  καταγράφουν τις σκέψεις τους. Κάθε ομάδα παρουσιάζει αυτά που συζήτησε και κατέγραψε στην ολομέλεια.

20240125 113044

Ερευνώντας την ιστορία των μνημείων

 Τα παιδιά σε ομάδες  παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας για το μνημείο που επέλεξαν και κάνουν εικονικές διαδικτυακές περιηγήσεις μέσα από βίντεο ή άλλο ψηφιακό και έντυπο υλικό. Απαντούν σε ερωτήσεις που τους θέτουν οι συμμαθητές/τριες τους.

Ταξίδι στην Ελλάδα

20240131 121420 Copy 20240131 121922 Copy ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ.ΝΙΚΟΛΑΣ1 Copy 20240131 123711 Copy

 

Παίξαμε παιχνίδια που έπαιζαν τα παιδιά στην αρχαία ελλάδα…

20240205 121444 Copy 20240205 121443 Copy

ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ1 Copy

Με τα παιδιά δημιουργήσαμε κατασκευή για τον Παρθενώνα…

DSCN3062 DSCN3063 DSCN3064 DSCN3065

Μάθαμε για  το Λευκό Πύργο…

20240215 132439 20240215 132434

ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ

Ταξίδι στην Ιταλία

ΠΙΖΑ.ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Copy

Μάθαμε για τη ζωή των ανθρώπων στην ιταλία και παίξαμε παιχνίδι “μικροί μακαρονάδες εεν δράση”.

20240221 111616 Copy 20240221 111929 Copy 20240221 112502 Copy 20240221 112857 Copy 20240221 112900 Copy 20240221 113156 Copy

ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΕΣ Copy

Γνωρίσαμε το μνημείο “Φοντάνα ντι τρέβι” και κάναμε τις δικές μας ευχές στο δικό μας συντριβάνι, ρίχνοντας από ένα κέρμα!

ΦΟΝΤΑΝΑ ΦΟΝΤΑΝΑ ΝΤΙ ΤΡΕΒΙ

20240219 114636 20240219 114645 20240219 114655

Παίξαμε παιχνίδι …. ένωσε τα κομμάτια της πίτσας …

ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΠΙΤΣΑ 20240221 115326

Δημιουργήσαμε κατασκευή με μνημεία της ιταλίας…

DSCN3054 Copy DSCN3055 Copy DSCN3056 Copy DSCN3056 DSCN3057 Copy DSCN3057 DSCN3058 Copy DSCN3058 DSCN3059 DSCN3060 DSCN3061

Ταξίδι στην Ισπανία

ΑΝΤΩΝΗΣ.ΣΑΓΡΑΔΑ Copy ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΓΡΑΔΑ1 Copy

Δημιουργήσαμε βεντάλιες και χορέψαμε σε ισπανικούς ρυθμούς…

ΒΕΝΤΑΛΙΑ5 ΒΕΝΤΑΛΙΑ4 ΒΕΝΤΑΛΙΑ3 ΒΕΝΤΑΛΙΑ2 ΒΕΝΤΑΛΙΑ1

Ταξίδι στη Γαλλία

ΑΙΦΕΛ.ΥΛΙΑΝΑ Copy ΓΙΩΡΓΟΣ.Μ.ΚΥΡΙΟΙ Copy 20240215 112000 Copy20240215 111944 Copy20240215 111924 Copy

Τα παιδιά έφτιαξαν μόνα τους τον πύργο του Άιφελ, χρησιμοποιώντας τουβλάκια…

20240209 120056 ΑΙΦΕΛ.ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ

Παίξαμε παιχνίδι “ένωσε τα κομμάτια του πάζλ”.

20240208 124311 ΑΙΦΕΛ.ΠΑΖΛ

Παίξαμε παιχνίδι μαθηματικών με κρουασάν…

20240215 120032 ΚΡΟΥΑΣΑΝ

Δημιουργήσαμε το δικό μας λαβύρινθο και ταξιδέψαμε μέσα σε αυτόν με ήρωες  της ντισνειλαντ

20240212 114815 20240212 114742 20240212 114545 20240212 114451 20240212 114346 20240212 114242 20240212 114214 20240212 114138

ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ.ΝΤΙΣΝΕΙΛΑΝΤ1

Επισκεφτήκαμε διαδικτυακά το Μουσείο του Λούβρου και γνωρίσαμε τα έργα του. Δημιουργήσαμε το δικό μας πίνακα ζωγραφικής με τη Μόνα Λίζα.

20240214 123159 20240214 123153 20240214 123150 20240214 121354 20240214 121349 20240214 121341 20240214 121337 20240214 120114 ΜΟΝΑ ΛΙΖΑ1

20240215 131705 20240215 131655 20240215 131651 ΛΙΖΑ

Ταξίδι στην Αίγυπτο

ΜΙΚΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ.ΠΑΡΟΥΣ.2 Copy ΜΙΚΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ.ΠΑΡΟΥΣ1 Copy ΠΥΡΑΜΙΔΑ.ΣΟΦΙΑ Copy

Ερευνώντας για τους ανθρώπους που δημιούργησαν τα μνημεία

Τα παιδιά μέσα από ψηδιακό αλλά και έντυπο υλικό μαθαίνουν για την  καθημερινή ζωή των ανθρώπων της εποχής το μνημείων. Ζωγραφίζουν αυτά που έμαθαν. Σε ομάδες αναπαριστούν στιγμές από τη ζωή των ανθρώπων της κάθε εποχής και τόπου .  Στη συνέχεια, αναπτύσσεται συζήτηση και τα παιδιά εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές στη ζωή των ανθρώπων των ιστορικών εποχών κάθε μνημείου με την καθημερινή ζωή του σήμερα.

Ξενάγηση στο σήμερα μέσα από το χθες

Τα παιδιά στην ολομέλεια, συζητούν για τα υλικά που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να δημιουργήσουν μια μικρογραφία του μνημείου τους. Κάθε ομάδα δημιουργεί τη δική της μικρογραφία, η οποία αντιστοιχεί στο μνημείο που επέλεξε και μελετά. Όταν ολοκληρώσουν τα έργα τους, παρουσιάζουν τα μνημεία τους στην ολομέλεια ως αρχαιολόγοι ή ξεναγοί.

Μια φωνή για όλα τα μνημεία

 Τα παιδιά εκφράζουν τις απόψεις τους  για τους πιθανούς κινδύνους που απειλούν τη διατήρηση των μνημείων στο χρόνο. Συζητούν τους λόγους για τους οποίους είναι σπουδαίο ένα μνημείο. Ζωγραφίζουν ένα από τα μνημεία που γνώρισαν ή κάποιο που είναι στον τόπο τους και έναν πιθανό κίνδυνο που θα μπορούσε να το απειλεί. Στην ολομέλεια παρουσιάζουν αυτό που ζωγράφισαν και αναπτύσσεται συζήτηση.

Τα παιδιά παρακολουθούν  σχετικά βίντεο, εικόνες ή έντυπο υλικό, για τους πιθανούς κινδύνους που απειλούν τα μνημεία και τους ομαδοποιούν. Σε ομάδες, σκέφτονται και δημιουργούν μηνύματα και τρόπους ευαισθητοποίησης των ανθρώπων σε σχέση με τη σπουδαιότητα και την προστασία των μνημείων και αποφασίζουν με ποιο τρόπο θα κοινοποιήσουν τα μηνύματά τους.

 

Η Μεσόγειος τώρα με άλλη ματιά – Ένας χάρτης διαφορετικός

 Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλο  χαρτογράφων και  δουλεύουν ομαδικά για τη  δημιουργία  ενός  δικού τους χάρτη με τη θάλασσα και τις χώρες της Μεσογείου. Επάνω τοποθετούν τις μικρογραφίες των μνημείων που κατασκεύασαν σε προηγούμενη δραστηριότητα.  Φωτογραφίζουν το χάρτη τους και του δίνουν έναν τίτλο.

Με βάση τη ρουτίνα σκέψης «Τότε νόμιζα, τώρα ξέρω», τα παιδιά συγκρίνουν τον πίνακα που είχαν δημιουργήσει στο Εργαστήριο 2, με τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις

Στη συνέχεια συμπληρώνουν ένα φύλλο αυτοαξιολόγησης.

Διαγωνισμός καπέλου!

Διαγωνισμός καπέλου στην τάξη μας!

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος πολιτιστικών θεμάτων με τον τίτλο Φιλαναγνωσία-συντροφιά με ένα βιβλίο, έπειτα από την ανάγνωση του βιβλίου :” Η αλεπού η καπελού”, με τα παιδιά αποφασίσαμε να οργανώσουμε ένα διαγωνισμό καπέλου στην τάξη μας. Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών τους έπρεπε να επιλέξουν ένα παλιό καπέλο από το σπίτι τους και να προσπαθήσουν να το μεταμορφώσουν σε κάτι άλλο.

Οργανώσαμε με τα παιδιά μία μικρή έκθεση με τις δημιουργίες τους, τις οποίες και θαυμάσαμε!

DSCN3025 DSCN3026 DSCN3027 DSCN3028 DSCN3029

Στη συνέχεια το κάθε παιδί παρουσίασε τη δημιουργία του στην ολομέλεια.

DSCN3030 DSCN3031 DSCN3032 DSCN3033 DSCN3034 DSCN3035 DSCN3036 DSCN3037 DSCN3038 DSCN3039 DSCN3040 DSCN3041 DSCN3042 DSCN3043 DSCN3044 DSCN3045

DSCN3046

Με τα παιδιά ψηφίσαμε αυτά που μας άρεσαν περισσότερο και εννοείται πως μας άρεσαν όλα!!!

Στο τέλος του διαγωνισμού μας βραβεύτηκαν οι προσπάθειες των παιδιών!!!

DSCN3047 DSCN3048 DSCN3049 DSCN3050 DSCN3051 DSCN3052

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά και στους γονείς τους!

Ανοιξιάτικη φύση!

Μαθητικό φεστιβάλ 2024!

Με τα παιδιά λάβαμε μέρος στο Μαθητικό φεστιβάλ 2024 του Δήμου μας, δημιουργώντας μία μακέτα με θέμα : ”  Ανοιξιάτικη φύση ” !

DSCN3015 DSCN3016

DSCN3018

Μιλήσαμε για το πως αλλάζει η φύση την άνοιξη και γνωρίσαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και της πασχαλίτσας. Δημιουργήσαμε σχετικές κατασκευές.

DSCN3020 DSCN3021 DSCN3022 DSCN3023 DSCN3024

ΠΑΣΧΑ!

Πάσχα!

Με τα παιδιά μιλήσαμε για τη ζωή του Χριστού, για τα γεγονότα έως και την Ανάσταση του, γνωρίσαμε έθιμα και παραδόσεις του τόπου μας και προετοιμαστήκαμε για την εορτή του Πάσχα!

Φτιάξαμε την πασχαλινή μας κάρτα…

DSCN3006 DSCN3005 DSCN3004 DSCN3003 DSCN3002 πασχ.καρτα ΠΑΣΧ ΚΑΡΤΑ

 

φτιάξαμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια…..

DSCN3012 DSCN3011 ΠΑΣΧ.ΚΑΛΑΘΑΚΙ καλαθ

φτιάξαμε και τα δικά μας λαζαράκια και ενθουσιαστήκαμε πολύ!

ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ λαζ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ!

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ-ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ-ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!

Απόκριες – Σαρακοστή – Καθαρή Δευτέρα!

Παιχνίδι, κέφι και χορός στην τάξη μας στον αποκριάτικο χορό του σχολείου μας!

ΑΠΟΚΡΙΕΣΗ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣΖ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣΕ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣΔ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣΓ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣΒ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣΑ Copy ΑΠΟΚΡΙΕΣ3 Copy

αλλά και στην αυλή του σχολείου μας!

ΑΠΟΚΡΙΕΣΘ Copy

Δημιουργήσαμε τις αποκριάτικες μάσκες μας!

ΜΑΣΚΕΣ12 ΜΑΣΚΕΣ11 ΜΑΣΚΕΣ10 ΜΑΣΚΕΣ9 ΜΑΣΚΕΣ8 ΜΑΣΚΕΣ7 ΜΑΣΚΕΣ6 ΜΑΣΚΕΣ5

Μιλήσαμε για τη νηστεία της σαρακοστής και φτιάξαμε τη δικήμας κυρά – σαρακοστή!

ΣΑΡΑΚ.2 Copy ΣΑΡΑΚ3 Copy

ΣΑΡΑΚ4 Copy ΣΑΡΑΚ5 Copy ΣΑΡΑΚ6 Copy

Μιλήσαμε για την καθαρή Δευτέρα και το πέταγμα του χαρταετού και φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς!

ΧΑΡΤΑΕΤ1 ΧΑΡΤ9 ΧΑΡΤ8 ΧΑΡΤ7 ΧΑΡΤ6 ΧΑΡΤ5 ΧΑΡΤ4 ΧΑΡΤ3 ΧΑΡΤ2 ΧΑΡΤ.Ζ ΧΑΡΤ.Ε ΧΑΡΤ.Δ ΧΑΡΤ.Γ ΧΑΡΤ.Β ΧΑΡΤ.Α

Καλή Σαρακοστή!

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ!

2 Απριλίου : Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου!

Στην τάξη μας γιορτάσαμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, διαβάζοντας γνωστά παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν αλλά και αγαπημένα βιβλία που έφεραν τα παιδιά!

Δημιουργήσαμε σε κατασκευή το μικρό αναγνώστη που τα παιδιά πήραν στο σπίτι!

ΠΑΓΚ.ΗΜ.ΒΙΒΛΙΟΥ 2 απριλιου1

 

Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ 1821!

25Η Μαρτίου του 1821 και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου!

Με τα παιδιά μιλήσαμε για τα γεγονότα που σχετίζονται με την Εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 αλλά και για το Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, τα έθιμα και τις παραδόσεις μας!

Δουλέψαμε σχετικές κατασκευές για τους ήρωες και τις ηρωίδες εκείνης της εποχής….

25Η4 25Η1

Προετοιμαστήκαμε για τη γιορτή της τάξης μας που έλαβε χώρα την παραμονή της εθνικής επετείου, με ποιήματα, χορούς και τραγούδια και φτιάξαμε τα δικά μας τσολιαδάκια που τα παιδιά πήραν στο σπίτι με τη λήξη της γιορτής!

ΤΣΟΛΙΑΣ1 ΤΣΟΛΙΑΣ2

Χρόνια πολλά σε όλους!

 

ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ!

ΜΑΣ ΈΦΤΑΣΕ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ!

Μάθαμε το παιχνιδοτράγουδο :

 

Α,α,α αρχίζει η παγωνιά!

Πάει ο ήλιος έχει φύγει και το κρύο μας τυλίγει.

Α,α,α αρχίζει η παγωνιά!

Ε,ε,ε, χειμώνα παγερέ!

Ξύλα ανάβουν μες τα τζάκια και ζεσταίνουν τα σπιτάκια.

Ε,ε,ε, χειμώνα παγερέ!

Ι,ι,ι, βοριάδες τσουχτεροί!

Πόρτες παραθύρια κλείστε τους ανέμους έξω αφήστε.

Ι,ι,ι βοριάδες τσουχτεροί!

Ο,ο,ο, ζεστά που θα ντυθώ!

Έξω στην αυλή θα τρέξω και χιονόμπαλες θα παίξω

Ο,ο,ο, ζεστά που θα ντυθώ!

Ου, ου, ου, το κρύο πάει παντού!

Τα χεράκια ξυλιασμένα και τα πόδια παγωμένα

Ου, ου , ου, το κρύο πάει παντού!

και παίξαμε με τα φωνήεντα…

20240112 112954 20240112 113014 20240112 113027 20240112 113043

20240112 113209 20240112 113221

Διαβάσαμε το παραμύθι : “Το γάντι”  και συζητήσαμε για τα ρούχα του χειμώνα!

Παίξαμε παιχνίδια ….

φτάξε τα ζευγάρια….

20240116 111900 20240116 112010

σειροθετήσεις… από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και το αντίστροφο…

20240116 114551 20240116 114626

αντιστοιχίσεις…απαριθμήσεις …και προσθαφαιρέσεις…

20240116 113114 20240116 113244 20240116 113326 20240116 113706

Φτιάξαμε τη μπουγάδα του χειμώνα, αντιστοιχίζοντας εικόνα και λέξη…

20240116 121808 20240116 121814 20240116 121823 20240116 121832

Μάθαμε το ποίημα του Γ. Δροσίνη : “Ο Βοριάς και ο Ήλιος”  και το δραματοποιήσαμε!

20240115 111541α 20240115 111806β 20240115 112112γ 20240115 112427δ 20240115 112440ε 20240115 113024η 20240115 113242ζ

Αμυγδαλίτσα όμορφη, νεράιδα του χειμώνα!

Ολοκλήρωσαμε την ενασχόληση μας με την Ενότητα Χειμώνας, διαβάζοντας το μύθο της αμυγδαλιάς!

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τις δικές μας αμυγδαλιές με τέμπερες!

ΑΜΥΓΔ1 ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ1 ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ2 ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ3

Η ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ   ,

  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

Θεματολογία : «Φιλαναγνωσία» / Τίτλος προγράμματος :

    « Συντροφιά με ένα βιβλίο» :

Έτσι είναι οι φίλοι!

εξωφυλο

Η Βαλίτσα του μικρού αναγνώστη επέστρεψε στην τάξη μας και έτσι ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της!

20231220 093137

Το παιδί που την είχε δανειστεί μας παρουσίασε το βιβλίο που διάβασε στο σπίτι του!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ2 ΠΑΡΟΥΣ.ΒΙΒΛΙΟΥ1

Μας παρουσίασε επίσης  τις εργασίες που δούλεψε στο σπίτι …

ΠΑΡΟΥΣ.ΕΡΓ.1 20231220 095302

Οι λέξεις μπερδεύτηκαν!

Τοποθετήσαμε τις λέξεις στη σειρά, προσπαθώντας να φτιάξουμε τον τίτλο της ιστορίας.

20231220 090848 20231220 090850 20231220 090955 20231220 090958 20231220 091108 20231220 091149

Αφηγηθήκαμε την ιστορία του βιβλίου, τοποθετώντας τις εικόνες στη σωστή σειρά.

20231220 092037 20231220 092108 20231220 092342 20231220 092401 20231220 092517 20231220 092626 20231220 092658 20231220 092700

Παίξαμε παιχνίδι!

Παντομίμα

Βρες τι κάνω…

Με κινήσεις του σώματος σου περιγράψαμε κάτι που κάνει ο καλύτερος μας φίλος/φίλη και προσπαθήσαμε να το βρούμε.

20231220 110101 20231220 105929

20231220 105752

Η Βαλίτσα μας επέστρεψε στη γωνιά της βιβλιοθήκης, όπου και θα παραμείνει για τις διακοπές των εορτών και με την επιστροφή μας στο σχολείο θα συνεχίσει το ταξίδι της στον επόμενο μικρό αναγνώστη της τάξης μας.

20231220 095314

Ένας πιγκουίνος όχι και τόσο τέλειος!

 

20240119 123224

Παρουσίαση του βιβλίου από το μαθητή της τάξης μας που το δανείστηκε…

20240119 112107α 20240119 112116β

20240119 112311

Φτιάξαμε τον τίτλο του βιβλίου, τοποθετώντας τις λέξεις στη σειρά, και αντιστοιχίζοντας λέξεις και αριθμούς.

20240119 112557 20240119 112908

Παίξαμε παιχνίδια σειροθετήσεων αριθμών με πιγκουίνους….από το μικρότερο στο μεγαλύτερο…και από το μεγαλύτερο στο μικρότερο…

20240119 113335 20240119 113400

20240119 113632

Βοηθήσαμε τον ήρωα της ιστορίας μας να ακουλουθήσει το σωστό μονοπάτι προκειμένου να φτάσει στον τελικό προορισμό του.

20240119 122940 20240119 122937

Χορέψαμε με το παιχνιδοτράγουδο…Πιγκουίνοι... και…

μάθαμε για τη ζωή των πιγκουίνων, παρακολουθώντας εκπαιδευτικό βίντεο…ο μαγικός κόσμος των ζώων… οι Πιγκουίνοι

Δημιουργήσαμε κατασκευή με τον ήρωα της ιστορίας του βιβλίου!

20240130 104236 20240130 104241 20240130 105132 20240130 105136

Η Δύναμη της αγάπης

ΕΞΩΦΥΛΟ

Το παιδί που το δανείστηκε μας παρουσίασε το βιβλίο…

αγάπη είναι παρουσ2 Copy αγάπη είναι παρουσ.1 Copy

Επιλέξαμε λέξεις μέσα από το βιβλίο και τις συνθέσαμε ενώνοντας τα σωστά κομμάτια από κάθε καρδιά κάθε φορά…

παιχνίδι γλώσσα8 παιχνίδι γλώσσα7 παιχνίδι γλώσσα6 παιχνίδι γλώσσα5 παιχνίδι γλώσσα4 παιχνίδι γλώσσα3

Ακούσαμε το τραγούδι : ” Ποιό το χρώμα της αγάπης ”  και το δραματοποιήσαμε, χορεύοντας στους ρυθμούς της μουσικής…

ΔΡΑΜΑΤΟΠ.ΤΡΑΓ.1 ΔΡΑΜΑΤΟΠ.ΤΡΑΓ.2

Παίξαμε τρίλιζα…

τρίλιζα1 τρίλιζα2 τρίλιζα3 τρίλιζα4

Μπήκαμε όλοι κάτω από την ομπρέλα της αγάπης και είπαμε όμορφα λόγια για τους φίλους μας…

ΟΜΠΡΕΛΑ ΑΓΑΠΗΣ1 ΟΜΠΡΕΛΑ ΑΓΑΠΗΣ2 ΟΜΠΡΕΛΑ ΑΓΑΠΗΣ3 ΟΜΠΡΕΛΑ ΑΓΑΠΗΣ4

Φτιάξαμε την ομπρέλα αγάπης της τάξης μας…

20240223 135955 20240223 140002

 

Χορέψαμε στους ρυθμούς του τραγουδιού : “Όπου υπάρχει αγάπη  “…

δραματ.1.copy

Ζωγραφίσαμε ό,τι αγαπάμε πολύ!

φ.εργ1 φ.εργ2

 

 

φ.εργ3

Μπατλό ο δράκος

Ο ΔΡΑΚΟΣ ΜΠΑΤΛΟ. ΕΞΩΦΥΛΟ

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε…

Δράκος Μπατλό παρουσ.1.αντιγρ

Δημιουργήσαμε σε κατασκευή το Δράκο Μπατλό της ιστορίας μας, μαθαίνοντας το γράμμα Δδ…

ΓΡΑΜΜΑ Δ.ΚΑΤΑΣΚ1 ΓΡΑΜΜΑΔ ΚΑΤΑΣΚ2

Ταίσαμε το δράκο Μπατλό με λέξεις από Δδ…

ΤΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΛΟ1 ΤΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΛΟ2 ΤΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΛΟ6 ΤΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΤΛΟ3

Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο : ” Ένα γράμμα, μια ιστορία  “, και γνωρίσαμε το γράμμα Δδ.

Η Ντίνα θέλει να πετάξει!

ΕΞΩΦΥΛΟ 1

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε…

ΝΤΙΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΤΙΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ2 ΠΑΡΟΥΣ.ΕΡΓ1 μ

ΠΑΡΟΥΣ.ΕΡΓ3

Τα παιδιά ζωγράφισαν ένα όνειρο τους και προσπαθήσαμε να σκεφτούμε πως θα το πετύχουμε….

Φτιάξαμε την καμηλοπάρδαλη της τάξης μας…. στη συνέχεια το κάθε παιδί επέλεξε ένα παιδί από την ομάδα μας και το ονόμασε με ένα επίθετο. Συγκεντρώσαμε όλα τα επίθετα και τα τοποθετήσαμε στη καμηλοπάρδαλη δίπλα από κάθε παιδί!

ΕΠΙΘΕΤΑ1α ΕΠΙΘΕΤΑ2α ΕΠΙΘΕΤΑ3γ

Πότε θα έρθει η Άνοιξη ; 

ΕΞΩΦΥΛΟ 2

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί της τάξης μας που το δανείστηκε και των εργασιών που δούλεψε…

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ 1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ 2 

20240220 151917

Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και δουλέψαμε σχετική κατασκευή…

20240226 132801 20240226 13280620240226 132811

Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο : ”  οι αρκούδες – ο μαγικός κόσμος των ζώων  “…

Παίξαμε με φύλλα….

Δε θέλω να βγώ από το αυγό!

ΕΞΩΦΥΛΟ 3

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε και των εργασιών που δούλεψε…

ΑΒΓΟ.ΠΑΡΟΥΣ.1α ΑΒΓΟ.ΠΑΡΟΥΣ.2α ΑΒΓΟ.ΠΑΡΟΥΣ.4α

ΑΒΓΟ.ΠΑΡΟΥΣ.5α

Παιχνίδι μαθηματικών : Ένωσε τα κομμάτια για να σχηματίσεις το αβγό…

ΑΒΓΟ.ΠΑΖΛ1 ΑΒΓΟ.ΠΑΖΛ2 ΑΒΓΟ.ΠΑΖΛ3 ΑΒΓΟ.ΠΑΖΛ4

Παιχνίδι γλώσσας : Τοποθέτησε τις λέξεις στη σειρά για να σχηματίσεις προτάσεις μέσα από την ιστορία…

ΑΒΓΟ.ΛΕΞΕΙΣ1

Παιχνίδι κουτσό, με εικόνες από το βιβλίο…

ΑΒΓΟ.ΚΟΥΤΣΟ1 ΑΒΓΟ.ΚΟΥΤΣΟ2 ΑΒΓΟ.ΚΟΥΤΣΟ3 ΑΒΓΟ.ΚΟΥΤΣΟ4 ΑΒΓΟ.ΚΟΥΤΣΟ5

Ήρωας από αγάπη!

ΕΞΩΦΥΛΟ 4

Το παιδί που το δανείστηκε, μας παρουσίασε το βιβλίο καθώς και τις εργασίες που δούλεψε….

ΒΙΒΛΙΟ ΥΛΙΑΝΑ3 Copy ΒΙΒΛΙΟ ΥΛΙΑΝΑ2 Copy ΒΙΒΛΙΟ ΥΛΙΑΝΑ1 Copy
Μιλήσαμε για τη δύναμη της αγάπης και συζητήσαμε για τους φόβους μας. Προσπαθήσαμε να βρούμε τρόπους για να τους ξεπεράσουμε.
Παίξαμε παιχνίδι : ” βρες τους κύκλους που κρύφτηκαν “.
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. 1 παιδί έκρυψε κύκλους σε διάφορα σημεία της τάξης μας. Στο άκουσμα μουσικής η κάθε ομάδα προσπάθησε να βρει όσους περισσότερους κύκλους μπορούσε. Στο τέλος μετρήσαμε τον αριθμό των κύκλων που κατάφερε να βρει η κάθε ομάδα. Επαναλάβαμε το παιχνίδι αρκετές φορές.

20240305 092644 20240305 092648

Η πιο όμορφη μέρα!

ΕΞΩΦΥΛΟ 5

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε…

ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΒΟΡΑ1 Copy ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΒΟΡΑ2 Copy
Μιλήσαμε για το αγαπημένο μας ζώο….
Ακούσαμε φωνούλες ζώων και προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε για ποιό ζώο επρόκειτο κάθε φορά!
Παίξαμε γλωσσικό παιχνίδι …

DSCN2989 DSCN2990

Ο ελέφαντας στη σκιά!

ΕΞΩΦΥΛΟ 6

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε…

ΜΕΛΙΝΑ1 Copy ΜΕΛΙΝΑ2 Copy

ΜΕΛΙΝΑ3 Copy

Παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια…

DSCN2985 DSCN2986

Μαθαίνω να προσπαθώ!ΕΞΩΦΥΛΟ 7

Παρουσίαση του βιβλίου από το παιδί που το δανείστηκε….

ΠΑΡΟΥΣ.ΒΙΒΛ.2ΕΛΕΝΗ Copy ΠΑΡΟΥΣ.ΒΙΛ.ΕΛΕΝΗ Copy

Συζητήσαμε με τα παιδιά για το πόσο σημαντικό είναι να προσπαθούμε και προσπαθήσαμε να βρούμε πράγματα στα οποία είμαστε καλοί ο καθένας από εμάς και πράγματα που νομίζουμε ότι μας δυσκολεύουν. Προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις σε όσα μας δυσκολεύουν!