Α’ τάξη 25-29 Μαΐου 2020

Α’ τάξη 25-29 Μαΐου 2020

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Αυτή την εβδομάδα θα μάθουμε πολλά καινούρια πράγματα και θα θυμηθούμε και κάποια που έχουμε ήδη πει!

Κάντε κλικ για τα Α ΤΑΞΗ Υλικό 8 της εβδομάδας.

Δημοσιεύθηκε στη Α ΤΑΞΗ | Σχολιάστε

Β’ Τάξη 25-29 Μαΐου 2020

Β’ Τάξη 25-29 Μαΐου 2020

Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα στην πανέμορφη παρεούλα μας!

Οι ημέρες περνάνε, η θερμοκρασία ανεβαίνει, το κέφι και το παιχνίδι…είναι η πρώτη σας σκέψη! Ελπίζουμε όμως να διατηρείτε όλοι, την όρεξη σας για μάθηση! Έτσι πρέπει, για να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι!

Κάντε κλικ για τα μαθήματα της εβδομάδας.

Δημοσιεύθηκε στη Β ΤΑΞΗ | Σχολιάστε

Δ’ Τάξη 25-29/5/2020

Δ’ Τάξη 25-29/5/2020

Καλημέρα.

Και αυτή την εβδομάδα συνεχίζετε δημιουργικά.Ξέρω ότι τα καταφέρνετε μια χαρά.Μπράβο για την προσπάθεια.Αυτή την εβδομάδα θα προχωρήσουμε πάλι λίγο παρακάτω.Οτιδήποτε καινούριο δεν θεωρείται διδαγμένο.Θα το επαναλάβουμε στην τάξη.Γι’αυτό και δε θέλω να σας προκαλέσει άγχος. Στη Γλώσσα θα μάθουμε τον Υπερσυντέλικο και τις Ερωτηματικές Αντωνυμίες.Στα Μαθηματικά τον Πολλαπλασιασμό και τη Διαίρεση με 10,100,1000 και μετατροπές στις μονάδες μήκους (βήματα).Αν ξέρεις να πολλαπλασιάζεις και να διαιρείς αριθμούς με το 10,100,1000 μπορείς εύκολα να μετατρέπεις μια μονάδα μέτρησης στα πολλαπλάσια ή στις υποδιαιρέσεις της.(Κοίταξε στο βιβλίο σου σελίδα 63).

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΓΛΩΣΣΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (3)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (4)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (5)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΕΛΕΤΗ

ΤΡΙΤΗ 19 05-ΓΛΩΣΣΑ (1)

ΤΡΙΤΗ 19 05-ΓΛΩΣΣΑ (2)

ΤΡΙΤΗ 19 05 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΤΡΙΤΗ 19 05- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΤΡΙΤΗ 19 05- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (3)

ΤΡΙΤΗ 19 05 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (4)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΓΛΩΣΣΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (3)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (4)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΓΛΩΣΣΑ

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΙΣΤΟΡΙΑ (1)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΙΣΤΟΡΙΑ (2)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05 -ΓΛΩΣΣΑ (1)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05-ΓΛΩΣΣΑ (2)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05-ΓΛΩΣΣΑ (3)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05-ΜΕΛΕΤΗ

 

Δημοσιεύθηκε στη Δ ΤΑΞΗ | Σχολιάστε

Στ’ Τάξη 25-29/5/2020

Στ’ Τάξη 25-29/5/2020

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

Ακολουθούν τα μαθήματα της ΣΤ’ Τάξης

01 Δευτέρα 25 Μαΐου

02 Τρίτη 26 Μαΐου

03 Τετάρτη 27 Μαΐου

04 Πέμπτη 28 Μαΐου

05 Παρασκευή 29 Μαΐου

Δημοσιεύθηκε στη ΣΤ ΤΑΞΗ | Σχολιάστε

Τμήμα Υποδοχής (κ. Ευαγγελία) 25-29/5/2020

Καλημέρα

Mirëmëngjes

Βom dia

om dia

Buna dimineata

დილა

მშვიდობისა

добро утро

صباح الخير صبح بخير

click here

A and B class (Α και Β τάξη)

E class (Ε΄Τάξη)

 

 

Δημοσιεύθηκε στη κ. Ευαγγελία | Σχολιάστε

Αγγλικά 25-29/5/2020

Αγγλικά 25-29/5/2020

Α’ Τάξη

 

 

 

 

Hello darlings,

Γεια σας μικρά μου,

Τί κάνετε; Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά.

How are you feeling today?

Εδώ και εδώ θα θυμηθούμε λεξούλες για να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας. Εσύ, πώς νιώθεις σήμερα; How are you feeling today? Δες τa video όσες φορές θέλεις και πες και εσύ τις λέξεις δυνατά.

Τι θα έλεγες να τραγουδάγαμε και να χορεύαμε λίγο; Lets do the hokey pokey. Σαν καλός/καλή ηθοποιός που είσαι προσποιήσου το κατάλληλο συναίσθημα και χόρεψε μαζί με την υπόλοιπη παρέα.

Εδώ θα παρακολουθήσεις αποσπάσματα από μια ταινία και θα πρέπει να μαντέψεις πώς αισθάνονται οι πρωταγωνιστές. Η ταινία λέγεται Inside Out και είναι μια από τις αγαπημένες μου. Are you ready? Inside out: Guess the feeling.

Και λίγο ζωγραφική…. Σε αυτό το video μια δασκάλα ζωγραφικής θα μας μάθει να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας με μαρκαδόρους και ξυλομπογιές.

Εδώ θα ακούσεις και θα δεις μια ιστορία για τον Howard B. Wigglebottom. Ο Howard νευριάζει εύκολα και στεναχωρεί καμιά φορά τους άλλους αλλά και τον εαυτό του. Ο φίλος του ο Alan όμως έχει να του δώσει χρήσιμες συμβουλές για το πώς να ελέγχει τον θυμό του. Control your anger Howard!

Σε αυτήν εδώ την σελίδα θα βρεις παιχνίδια για να θυμηθείς λεξούλες που έχουμε κάνει.

Σε αποχαιρετώ λοιπόν κάπου εδώ και μπορεί να τα πούμε γρήγορα και από κοντά.

Ανυπομονώ!

κυρία Αγγελική

Β’ Τάξη

 

 

 

 

 

Hello my little ones,

Γεια σας παιδάκια μου,

Τί κάνετε; Κύλησε όμορφα η εβδομάδα σας;

Λοιπόν, εμείς εδώ συνεχίζουμε τα μαθήματά μας από τους υπολογιστές μας, αλλά μακάρι να τα πούμε σύντομα από κοντά.

Έτοιμοι;

Numbers

Count with me

Counting numbers 1-20

Let’s count to 20

Can a monkey fly?

Για να δούμε τί μπορούν να κάνουν τα ζωάκια. Μπορεί να πετάξει μια μαϊμού; Can a monkey fly? No, it cant!

Can you fly? What can you do? Εσύ μπορείς να πετάξεις; (Εγώ πάντως όχι!). Τί μπορείς να κάνεις;

Days of the week

Days of the week song

Matt’s Days of the week

Παίξε και ένα παιχνιδάκι εδώ

Let’s eat healthy food

Τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά είναι τα αγαπημένα μου. Εσένα ποιο σ ’αρέσει πιο πολύ; What is your favorite fruit?

Έλα να θυμηθούμε πώς λέμε κάποια φρούτα και λαχανικά στα αγγλικά.

Fruits and vegetables

Do you like broccoli ice cream?

Εδώ θα πρέπει να χωρίσεις τα φαγητά σε δυο κατηγορίες, σε healthy food (υγιεινό φαγητό) και unhealthy food (ανθυγιεινό) . Βάλε τον κέρσορα πάνω στην εικόνα εκεί που γράφει “i” και μετά βάλε την εικόνα στην σωστή κατηγορία. Όταν τελειώσεις τσέκαρε πώς τα πήγες πατώντας κάτω δεξιά από την άσκηση.

Healthy and Unhealthy food

Ταίριαξε την λέξη με την σωστή εικόνα. Matching pairs

Και εδώ δες μια ιστορία για έναν λαίμαργο ιπποπόταμο. Έτρωγε όλο το φαγητό και τα άλλα ζώα θύμωσαν μαζί του. Θα τον κάνουν άραγε να σταματήσει να τρώει το φαγητό τους; Για να δούμε! The selfish and greedy hippo

Σε αφήνω με την ιστορία του Humpty Do, ο οποίος θέλει να πάει στο ‘ School of Cool’. Για να δούμε πού θα μπλέξει!

Να περνάς καλά και να μην ξεχνάς να χαμογελάς!

κυρία Αγγελική

Γ’ Τάξη

Hello darlings,

Γεια σας γλυκά μου παιδιά. Ελπίζω να περάσατε ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Λοιπόν, εμείς θα συνεχίσουμε σήμερα το μάθημά μας με την Kelly και τους φίλους της (Unit 1)

Kelly

Εδώ, εδώ και εδώ θα βρεις video από τα Lesson 1 (σελ. 27-28), Lesson 2 (31) και Lesson 3 (34). Άκουσε τα και διάβασε και εσύ μαζί.

Άμα δεν έχεις το βιβλίο στο σπίτι, πήγαινε εδώ και άκουσε τους διαλόγους πατώντας το μικρόφωνο.

Και άμα έχεις όρεξη για τραγούδι, κάνε κλικ σε αυτό.

Στις ασκήσεις που ακολουθούν θα θυμηθείς λεξιλόγιο από το Unit 1.

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6053

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6061

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6070

Για να δούμε…Μπορεί ο Sherlock Holmes να βοηθήσει τα παιδιά να βρούνε το κλειδί που έχει χαθεί;

Στο τετράδιο είχαμε σημειώσει πότε χρησιμοποιούμε τις φράσεις There isthere are. Διάβασέ το πάλι και κάνε τις ασκήσεις που ακολουθούν

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/There_is_-_there_are/There_is_-_There_are_ut302017cb

https://learningapps.org/6125679

https://learningapps.org/10701497 (βάλε τις λέξεις στην σωστή κατηγορία)

https://learningapps.org/2018246

Ώρα να θυμηθούμε και ένα άλλο ρήμα. I have got a magic key!

Εδώ θα βρεις πώς κλίνεται το ρήμα και στη συνέχεια μια άσκηση για να συμπληρώσεις τα κενά. Έπειτα κάνε κλικ στις σελίδες που ακολουθούν για περισσότερες ασκήσεις.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Body_Parts/Body_parts_vy121653rx

https://learningapps.org/8063233

Σε αυτήν την άσκηση πρέπει να διαβάσεις τις προτάσεις και να βάλεις το σωστό ρήμα στα κενά.

Θυμάσαι πώς σχηματίζουμε τον πληθυντικό αριθμό των ουσιαστικών; Plural Number. Διάβασε τους κανόνες που είχαμε γράψει στο τετράδιο και παρακολούθησε αυτό ή αυτό το video. Στη συνέχεια κάνε τις ασκήσεις που ακολουθούν.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Plurals/Plurals_Grade_4_uj54110nt

https://learningapps.org/11486491

http://www.hseidensticker.de/unit0/plural1.htm

https://web2.uvcs.uvic.ca/courses/elc/studyzone/330/grammar/plural2.htm

Who wants to be a billionaire? Παίξε εδώ ένα παιχνίδι.

Για το τέλος σας περιμένει ένα παραμύθι. The Lorax by Dr. Seuss

Και ένα τραγούδι. Για τα πιο γλυκά παιδιά! Stand by me . Ελπίζω σύντομα να σταθούμε κοντά ο ένας στον άλλο και να δω τα προσωπάκια σας που μου έχουν λείψει τόσο.

Καλή συνέχεια

κυρία Αγγελική

Δ’ τάξη

Hello again my darlings!

Did you have a nice weekend?

Ας ξεκινήσουμε το μάθημά μας και αυτήν την εβδομάδα. Και μακάρι να βρεθούμε σύντομα από κοντά.

Unit 2 – What’s your favourite hobby or sport?

Σε περίπτωση που δεν έχεις το βιβλίο στο σπίτι μπορείς να ακούσεις το μάθημα πατώντας εδώ και εδώ. Κάνε κλικ στο μικρόφωνο και άκου τα κείμενα. Στο βιβλίο θα τα βρεις στις σελίδες 22 και 26.

Vocabulary revision

Sports

Picture dictionary

Hidden words

Crossword

Hangman. Παίξε κρεμάλα που έχει θέμα το ποδόσφαιρο.

Τα παιδιά θέλουν να γυμναστούν. Ντύσε τους κατάλληλα. Sports Mixer. Και παίξε ένα παιχνίδι εδώ και εδώ.

Hobbies

Picture Dictionary

In my free time

Spelling bee

Anagram (sports and hobbies)

Jumble words (sports and hobbies)

Θυμήσου! Like/don’t like+ verb+ ing. Κάνε την άσκηση εδώ.

Για να μπαίνουμε στο κλίμα σιγά σιγά! School subjects και School subjects.

Σήμερα θα σε αποχαιρετίσω με ένα τραγούδι. Somebody to love!

Να περνάς καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου και τους γύρω σου.

κυρία Αγγελική

Ε΄Τάξη

Hello dears,

Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Αυτήν την εβδομάδα θα κάνουμε επανάληψη το Unit 2.

Canteen menu

Πήγαινε στις σελίδες 26-28 και θυμήσου το λεξιλόγιο που έχουμε δώσει. Παρακολουθήστε το παρακάτω video και μέσα από τους διαλόγους θυμηθείτε πώς δίνουμε την παραγγελία μας σε ένα εστιατόριο.

Ρίξε μια ματιά στο menu σε αυτό το εστιατόριο και έπειτα πάτα το Play button για να ακούσεις τον διάλογο. Εδώ θα βρεις τις ασκήσεις και εδώ τις απαντήσεις τους για αυτή τη δραστηριότητα.

Άκου και αυτόν τον διάλογο και κάνε τις ασκήσεις που ακολουθούν.

Συνεχίζουμε! School rooms. Ας παίξουμε κρεμάλα (hangman). Where am I?

Prepositions of time. Στην σελ. 28 του βιβλίου κοίταξε πάλι το πινακάκι για τις προθέσεις. Έπειτα δες εδώ. Μπορείς να διαβάσεις και εδώ για να βρεις πιο πολλά παραδείγματα.

Τώρα ώρα για ασκήσεις:

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4777

https://learningapps.org/187499

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_time/Prepositions_of_Time_rt245217el

Talking about habits

Picture dictionaries σχετικά με τις καθημερινές μας συνήθειες (daily routines) και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου (hobbies) μας. Βάλε τον κέρσορα πάνω στο εικονίδιο με το ηχείο και θυμήσου ή μάθε χρήσιμο λεξιλόγιο.

Adverbs of frequency

Βρες τα επιρρήματα (hidden words)

Διάβασε εδώ και κάνε τις ασκήσεις που ακολουθούν.

Και εδώ θα κάνεις πρώτα το quiz και μετά θα δεις το video.

Κάνε κλικ στο ρήμα που θες να επιλέξεις και μην ξεχάσεις να ελέγξεις το σκορ σου. (Mark the right words)

Customs around the world.

Εδώ θα μάθεις κάποιες συνήθεις των Γάλλων.

Τέλος θα παρακολουθήσεις μια ιστορία με πρωταγωνιστή τον Buster. Πρέπει να διαλέξεις την σωστή ερώτηση στην απάντηση στην δεξιά στήλη.

κυρία Αγγελική

Στ’ Τάξη

Hello darlings!

Hope you had a great weekend!

This week we’re going to revise Unit 2: Going Shopping

Let’s start revising vocabulary first.

Going to the supermarket

Food and packaging picture dictionary

Food vocabulary.

More vocabulary.

Time for practice

Pull onto the food into the correct category. Food categories

Find the hidden words. The supermarket grid

Time to go shopping

Clothes picture dictionary

Now, you’re ready to do the exercises

Clothes hangman

Clothes anagram

Food and shopping crossword

Who likes shopping?

Watch this video and find out how we talk about clothes, sizes etc. in English.

Countable – Uncountable Nouns.

To remember the rules about countable-uncountable numbers check your notes in your grammar notebook and pages 16,20 and 149 in your book. Do the following exercises.

https://learningapps.org/2738426

https://learningapps.org/2727312

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Countable_and_uncountable_nouns/Countable_-_Uncountable_nouns_kx176rx

Listen to the dialogues and do the exercises: https://www.eslvideo.com/quiz.php?id=35433

Order of adjectives

When we use more than one adjective before a noun then we usually put them in a specific order. Check your notes and do the following activities.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Order_of_adjectives/U7-NC3-OrderOfAdjectives_nc111728sb

https://www.learnenglishfeelgood.com/esl_adjectiveorder1.html

If you have any spare time do this grammar quiz .

Would you like to see what happened when Mr. Bean went shopping? Take a look here.

I’ll say goodbye with a song this time. Somewhere over a rainbow .

And who knows? Maybe we’ll meet next week! Hope so…

Love you, miss you,

Be nice

κυρία Αγγελική

Δημοσιεύθηκε στη ΑΓΓΛΙΚΑ | Σχολιάστε

Θεατρική Αγωγή 25-29/5/2020

Θεατρική Αγωγή 25-29/5/2020

Α’ και Β’ Τάξη

Καλημέρα, παιδάκια μου !! Καλή μας εβδομάδα!! Σήμερα, σας έχω μία πολύ όμορφη έκπληξη: θα πατήσετε τον σύνδεσμο που σας στέλνω και θα δείτε μία μικρή και πολύ όμορφη ταινία της Ντίσνεϊ που πήρε βραβείο Όσκαρ!! Είναι η ιστορία της Πιπερ. Η Πιπερ, είναι ένα μικρό θαλασσοπούλι που φεύγει για πρώτη φορά από την ασφάλεια της φωλιάς της… Πρέπει να βρει φαγητό, πεινάει αλλά φοβάται τα κύματα!!! Δείτε την ταινία και προσέξτε την μικρή Πιπερ: πεινάει πολύ! Πώς το δείχνει με το στόμα της; Εσείς μπορείτε να ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥΛΑΚΙ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΕΙ; Πώς δείχνει μετά τον φόβο της; Μπορείτε κι εσείς να ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ;; Στο τέλος, πώς κατάφερε να νικήσει τον φόβο της για τα κύματα ; ΤΙ ΕΚΑΝΕ; ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ;

Εύχομαι να σας αρέσει παιδιά μου!! κα Έλενα

Γ’ Τάξη

Καλημέρα παιδιά μου!! Καλή μας εβδομάδα!! Συνεχίζουμε σήμερα να παίζουμε με τα συναισθήματα: Δείτε προσεκτικά τις εικόνες και σκεφτείτε πώς θα νοιώθατε εάν….. Μετά, ΠΑΙΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ με την κάθε εικόνα: ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΛΟΓΟ Ή ΜΕ ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ. Πώς είναι, για παράδειγμα, να φοράς στενά παπούτσια;;; ΠΑΙΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΕ!!

κα Έλενα.

Δ’ Τάξη

Καλημέρα, παιδιά μου!! Καλή μας εβδομάδα!! Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε πώς το σώμα μας εκφράζει αυτό που νοιώθει!! Παρατηρήστε προσεκτικά τις κινήσεις του σώματος και την έκφραση κάθε προσώπου στις εικόνες που σας στέλνω: Τι συναίσθημα εκφράζουν, για παράδειγμα, τα κορίτσια στην 1η εικόνα; Πώς το δείχνουν; ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ. ΠΟΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΚΟΝΑ;; ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΘΕΑΤΡΟ.

Κάντε κλικ εδώ

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!! κα Έλενα

 

 

Δημοσιεύθηκε στη κ. Έλενα Θ.Α | Σχολιάστε

Α’ Τάξη 18-22 Μαΐου 2020

Α’ Τάξη 18-22 Μαΐου 2020

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Την προηγούμενη εβδομάδα σου έβαλα να μάθεις αρκετά νέα πράγματα στη Γλώσσα.

Πώς σου φάνηκαν οι συνδυασμοί ευ και αυ;

Λέω σήμερα να ασχοληθείς λίγο ακόμα με το αυ.. για ρίξε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο από την αρχή έως το 8:20.

Κάντε κλικ για τα μαθήματα.

 

Δημοσιεύθηκε στη Α ΤΑΞΗ | Σχολιάστε

Β’ Τάξη 18-24 Μαΐου 2020

Β’ Τάξη 18-24 Μαΐου 2020

Aγαπητά μας παιδιά, γεια σας! Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά, εσείς και οι οικογένειες σας! Περνάει ο καιρός και σίγουρα έχετε μεγαλώσει και ομορφύνει! Να ξέρετε ότι μας λείπετε και σας σκεφτόμαστε συνέχεια! Θυμόμαστε ότι το σώμα μας, τρώει… το ταΐζουμε καθημερινά! Κατά τον ίδιο τρόπο δεν πρέπει να ξεχνάμε να «ταΐζουμε » και το μυαλό μας, συχνά (αν όχι κάθε μέρα)! Ξεκινάμε λοιπόν με «όρεξη » τα μαθήματα!

Κάντε κλικ για τα μαθήματα

Δημοσιεύθηκε στη Β ΤΑΞΗ | Σχολιάστε

Δ’ Τάξη 18-22 Μαΐου 2020

Δ’ Τάξη 18-22 Μαΐου 2020

Καλημέρα.

Και αυτή την εβδομάδα συνεχίζετε δημιουργικά.Ξέρω ότι τα καταφέρνετε μια χαρά.Μπράβο για την προσπάθεια.Αυτή την εβδομάδα θα προχωρήσουμε πάλι λίγο παρακάτω.Οτιδήποτε καινούριο δεν θεωρείται διδαγμένο.Θα το επαναλάβουμε στην τάξη.Γι’αυτό και δε θέλω να σας προκαλέσει άγχος. Στη Γλώσσα θα μάθουμε τον Υπερσυντέλικο και τις Ερωτηματικές Αντωνυμίες.Στα Μαθηματικά τον Πολλαπλασιασμό και τη Διαίρεση με 10,100,1000 και μετατροπές στις μονάδες μήκους (βήματα).Αν ξέρεις να πολλαπλασιάζεις και να διαιρείς αριθμούς με το 10,100,1000 μπορείς εύκολα να μετατρέπεις μια μονάδα μέτρησης στα πολλαπλάσια ή στις υποδιαιρέσεις της.(Κοίταξε στο βιβλίο σου σελίδα 63).

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΓΛΩΣΣΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (3)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (4)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (5)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 05-ΜΕΛΕΤΗ

ΤΡΙΤΗ 19 05-ΓΛΩΣΣΑ (1)

ΤΡΙΤΗ 19 05-ΓΛΩΣΣΑ (2)

ΤΡΙΤΗ 19 05 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΤΡΙΤΗ 19 05- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΤΡΙΤΗ 19 05- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (3)

ΤΡΙΤΗ 19 05 -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (4)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΓΛΩΣΣΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (3)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (4)

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 05-ΙΣΤΟΡΙΑ

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΓΛΩΣΣΑ

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (2)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΙΣΤΟΡΙΑ (1)

ΠΕΜΠΤΗ 21 05-ΙΣΤΟΡΙΑ (2)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05 -ΓΛΩΣΣΑ (1)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05-ΓΛΩΣΣΑ (2)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05-ΓΛΩΣΣΑ (3)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 05-ΜΕΛΕΤΗ

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Δ ΤΑΞΗ | Σχολιάστε