Διαγώνισμα στη Φυσική της Β Λυκείου γενικής παιδείας.

11 Δεκέμβριος 2018

Διαγώνισμα στο κεφάλαιο με τα φορτία (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο) …πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Χημεία της Β λυκείου.

11 Δεκέμβριος 2018

Διαγώνισμα στο κεφάλαιο με τα αλκάνια – αλκένια – αλκίνια. …πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Χημεία της Α΄ Λυκείου

11 Δεκέμβριος 2018

Επαναληπτικό διαγώνισμα στον Περιοδικό Πίνακα και στους χημικούς δεσμούς. …πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΥΣΗ ΤΩΝ ΥΔΡ/ΚΩΝ

7 Δεκέμβριος 2018

Ασκήσεις με καύση υδρογονανθράκων.  …πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Διαγώνισμα στη Οξειδοαναγωγή έως Χημ. ισορροπία

7 Δεκέμβριος 2018

Διαγώνισμα στην οξειδοαναγωγή εως χημική ισορροπία.  …πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

ΦΥΣΙΚΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ (3ος Νόμος του Newton)

6 Δεκέμβριος 2018

Βιντεάκι από το You Tube

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ σε ppt

Γ' νόμος ΝΕΥΤΩΝΑ (ppt) from ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΡΩΝΗ

 

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

5 Δεκέμβριος 2018

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ

 

ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

 

Νέα στοιχεία αποκαλύπτουν με ποιο τρόπο δημιουργήθηκε η ζωή μετά τη Μεγάλη Έκρηξη.

5 Δεκέμβριος 2018

Η θεωρία της Μεγάλης Έκρηξης και το ερώτημα πώς ξεκίνησε η ζωή έχουν συνεπάρει τους επιστήμονες για δεκαετίες, όμως τώρα νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας (UWA) υποστηρίζει ότι οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν από τη Μεγάλη Έκρηξη είναι διαφορετικές από αυτές που νομίζουμε.

Η Μεγάλη Έκρηξη ως θεωρία

  • Αναπτύχθηκε το 1927
  • Θεωρήθηκε η πλέον αξιόπιστη επιστημονική εξήγηση για το πώς δημιουργήθηκε το Σύμπαν.
  • Υποστηρίζει ότι μέσω μιας διαδικασίας επέκτασης και έκρηξης δημιουργήθηκε αέριο υδρογόνο το οποίο οδήγησε στο σχηματισμό των άστρων και ο θάνατός τους (υπερκαινοφανής) οδήγησε στη δημιουργία της ζωής.

Ερευνητές [Snezhana Abarzhi και Annie Naveh] από τη Σχολή Μαθηματικών Επιστημών του UWA πραγματοποίησαν μια μαθηματική ανάλυση των συνθηκών που δημιουργήθηκαν από μια υπερκαινοφανή έκρηξη. Όπως αναφέρουν στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου παρόλο που η υπερκαινοφανής έκρηξη ήταν βίαιη δεν ήταν τόσο τυρβώδης και ταχεία όπως προηγουμένως εθεωρείτο. Όπως αναφέρουν, ενώ παραδοσιακά θεωρήθηκε ότι η τυρβώδης ροή ήταν ο μηχανισμός για τη μεταφορά και συσσώρευση ενέργειας που οδήγησε στο να σχηματιστούν οι χημικές ουσίες στην υπερκαινοφανή έκρηξη, ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν η τυρβώδης κατάσταση, αλλά στην πραγματικότητα μια αργή διαδικασία κατά την οποία εντοπίστηκαν και παγιδεύτηκαν θερμά σημεία ενέργειας, οδηγώντας στο σχηματισμό, για παράδειγμα σιδήρου, χρυσού και αργύρου από άτομα που παρήχθησαν από τη Μεγάλη Έκρηξη.

Τα ευρήματα θεωρούνται ότι είναι σημαντικά επειδή αμφισβητούν την κατανόησή μας για τη θεωρία της Μεγάλης Έκρηξης και για το πώς διαμορφώθηκε η ζωή. Οι ερευνήτριες δηλώνουν συνεπαρμένες που βλέπουν την πολυπλοκότητα του τρόπου που το σύμπαν μπορεί να έχει διαμορφωθεί. «Τα ανθρώπινα όντα ουσιαστικά ξεκίνησαν ως άτομα υδρογόνου και ενέργεια που στροβιλίζονται για να δημιουργήσουν άλλα χημικά στοιχεία και αυτές οι αλληλεπιδράσεις να οδηγήσουν στη ζωή», αναφέρουν. «Η δημιουργία της ζωής στη Γη πάντα θα συναρπάζει και θα μας προκαλεί, αφήνοντας περισσότερες ερωτήσεις από απαντήσεις, όμως αυτή η τελευταία έρευνα μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην κατανόηση του πώς προέκυψε η ύπαρξή μας».

ΠηγήUWA

Τεστ στην φυσική της Γ Γυμνασίου (Ταλαντώσεις – Κύματα)

21 Μάρτιος 2013

ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ – ΚΥΜΑΤΑ

Τεστ στην Φυσική της Β Γυμνασίου (Πίεση – Άνωση)

21 Μάρτιος 2013

ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013