2 ΓΕΛ Καρδίτσας : θετικά και αρνητικά του Προγράμματος

θετικά :

1. Αναφερόμαστε πράγματι σε ένα σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Επισημαίνει κανείς τη μεγάλη απαιτούμενη χρονική διάρκεια του, διότι προύποθέτει και διδασκαλία του blog στους μαθητές.

2. Η ανάρτηση του blog σε μόνιμη θέση στην ιστοσελίδα του σχολείου με σκοπό τη συνέχιση της απο τις επόμενες τάξεις(http://2gym-Kardits.Kar.sch.gr/).

Αρνητικά  :

1.Ως προς το περιεχόμενο πράγματι ήταν δύσκολο να γίνει σχολιασμός απο τους  μαθητές . Αυτο φαίνεται και απο το αποτέλεσμα. Πιο συγκεκριμένα το ΓΕΛ Ορχομενού μας έκανε δέκα σχόλια και εμείς πέντε.

2. Οι μαθητές διακρίνονται απο ένα ωφελιμισμό με ότι θα ασχοληθούν σε σχέση με τις δραστηριότητες του σχολείου. Εδώ θα ήθελα να σας παραθέσω το σχόλιο μαθήτριας για την : <επιλογή επαγγέλματος απο τους νέους :  Η επιλογή επαγγέλματος αποτελεί μια απο τις σημαντικότερες αποφάσεις που καλείται να λάβει ο νέος απο το δέκατο έκτο της ηλικίας του… (3 Μαρτίου 2013)>. Φαίνεται ότι η τάξη αυτή έγινε προθάλαμος προετοιμασίας σε θέματα που αφορούν τις πανελληνιες εξετάσεις.

Θεωρώ ότι η δημιουργία υποδομής για κατάθεση ψηφιακού υλικού απο τους μαθητές είναι σημαντικό και υπεύθυνο γεγονός και εύχομαι να μονιμοποιηθεί στο σχολικό πρόγραμμα.

Αθανάσιος Βαγενάς

2 ΓΕΛ Καρδίτσας.

;


Μια απάντηση προς “2 ΓΕΛ Καρδίτσας : θετικά και αρνητικά του Προγράμματος”

  1. Θανάση, επέτρεψέ μου να σε διορθώσω στον σύνδεσμο του ιστολογίου “ΜΙΚΡΟΙ αρχισυντάκες 2ο ΓΕΛ Καρδίτσας”. Το σωστό είναι
    http://2lyk-kardits.kar.sch.gr/?page_id=606

Copyright © editors-critical viewers          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση