Αξιοσημείωτα ως τώρα …

Συνάδελφοι καλημέρα.

Μέχρι τώρα μπορώ να πω ότι το όλο εγχείρημα βαίνει καλώς. Όσον αφορά το σχολείο μου (Μουσικό Καρδίτσας) οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου έχουν κάνει περίπου 65 σχολιασμούς σε άρθρα του Γυμνασίου Αταλάντης, με αρχικό στόχο τα 72. Ο κάθε μαθητής σχολιάζει δύο τουλάχιστον άρθρα. Ευτυχώς έχουμε Πληροφορική μια ώρα την εβδομάδα και μπορούμε να αφιερώσουμε χρόνο από το μάθημα για το πρόγραμμα.

Αυτό που φαίνεται μέχρι στιγμής είναι τα «δημοφιλή προς σχολιασμό» άρθρα να είναι αυτά που οι μαθητές έχουν άμεση άποψη, όπως Ο ιδανικός δάσκαλος (13 σχόλια) και Facebook (16 σχόλια).

Το αξιοπρόσεχτο είναι πως οι μαθητές δεν έχουν πρόβλημα όταν τους ζητήσεις να σχολιάσουν ένα άρθρο, μπορώ να πω ότι το θέλουν κιόλας. Το γεγονός ότι ο αρθρογράφος είναι της ηλικίας τους, τους προκαλεί την περιέργεια. Όταν όμως τους λέω ότι το σχόλιό σας δεν θα είναι τύπου "like", αλλά ένα κείμενο 70-100 λέξεων που θα φέρει το ονοματεπώνυμό σας, τότε το πρόσωπο των μαθητών δείχνει προβληματισμό και ακούγονται φράσεις "ώπα, αυτό θέλει σκέψη» και «μπορώ να το κάνω από το σπίτι, με την ησυχία μου;».

Αν κάποιος/κάποια ξεκινήσει να γράφει το σχόλιο του το πιο συνηθισμένο είναι το γράφε/σβήσε/διόρθωσε/δάσκαλε κοίτα αν είναι καλό. Και αυτό γιατί ο σχολιασμός είναι επώνυμος, δεν γράφει ένας «καλικάντζαρος» (πχ LovelyBoy ή PrettyGirl77), αλλά υπαρκτό και γνωστό πρόσωπο, "θα το διαβάσει κόσμος" λένε χαρακτηριστικά. Η συγγραφή του πρώτου σχολιασμού παίρνει αρκετή ώρα, στο δεύτερο γκρινιάζουν λίγο περισσότερο.

Πριν λίγο καιρό δημιουργήσαμε το δικό μας ιστολόγιο. Ελπίζω οι μαθητές να με (μας) εκπλήξουν με τα άρθρα τους.

Υστερόγραφο 1: Το τεχνικό κομμάτι του προγράμματος απαιτεί περισσότερο προσωπικό χρόνο απ’ ότι αρχικά έδειχνε.

Υστερόγραφο 2: Δεν σας κρύβω ότι και εγώ σ’ αυτό το άρθρο έγραφα/έσβηνα/διόρθωνα.

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright © editors-critical viewers          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top