ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ/ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΔΙΟ |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ/ΜΑΘΗΜΑ
|
ΤΑΞΕΙΣ |
|||
Α΄ |
Β΄ |
Γ’ |
|||
Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία |
Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία |
Γλωσσική Διδασκαλία |
2 |
2 |
2 |
Νεοελληνική Λογοτεχνία |
2 |
2 |
2 |
||
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία |
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα |
3 |
3 |
3 |
|
Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση |
2 |
2 |
2 |
||
Μαθηματικά |
Μαθηματικά |
4 |
4 |
4 |
|
Φυσικές Επιστήμες |
Φυσική |
1 |
2 |
2 |
|
Χημεία |
– |
1 |
1 |
||
Βιολογία |
– |
1 |
2 |
||
Γεωγραφία |
2 |
2 |
– |
||
Σπουδές του Ανθρώπου και της Κοινωνίας |
Ιστορία |
2 |
2 |
2 |
|
Κοινωνική και πολιτική Αγωγή |
– |
– |
2 |
||
Θρησκευτικά |
2 |
2 |
2 |
||
Ξένες Γλώσσες |
Αγγλικά |
3 |
3 |
3 |
|
2η Ξένη Γλώσσα(Γαλλικά/Γερμανικά/Ιταλικά/Ισπανικά) |
2 |
2 |
2 |
||
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών |
2 |
2 |
2 |
|
Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης |
Μουσική |
2 |
– |
– |
|
Καλλιτεχνικά |
2 |
– |
– |
||
Αθλητική Ζωή |
Φυσική Αγωγή |
3 |
2 |
2 |
|
Οικιακή Οικονομία |
Οικ. Οικονομία |
1 |
1 |
– |
|
Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές –Project |
Τεχνολογία Τοπική Ιστορία Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α) Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.) Φύση και Άσκηση Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Σ.Κ.Ζ.)
|
– |
2 |
2 |
|
|
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
35 |
35 |
35 |
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.