Φίλοι μου, σκέφτομαι ότι το καλοκαίρι δεν πρέπει να περάσει έτσι, χωρίς πνευματική τροφή! Δε λέω, πρέπει να ξεκουραστούμε, να κάνουμε τα μπάνια μας και φρέσκοι να γυρίσουμε το Σεπτέμβρη στα θρανία μας. Όμως, για όσους επιθυμούν, θα υπάρχει δυνατότητα, όποια ώρα θελήσουν να μπουν στη σελίδα που θα σας περιγράψω, και να βρουν ασχολίες, μαθήματα, εργασίες κλπ.
Ανοίξαμε λοιπόν, σελίδα ασύγχρονης (γιατί ο καθένας μπαίνει ό,τι ώρα θέλει και παίρνει το μάθημα και επιστρέφει τις εργασίες του) τηλεκπαίδευσης στη διεύθυνση : http://peirgymagan.ninehub.com/
Τη διεύθυνση αυτή, μπορείτε να τη βρείτε και στη δεξιά μπάρα του blog στους συνδέσμους.
Γίνεται μέλη και σε λίγο τα μαθήματα αρχίζουν…….
Ποτε με το καλο θα αρχισομε?!?
Τώρα που τελείωσαν οι εξετάσεις, και θα λασκάρουμε λιγάκι, θα αρχίσουμε, μην ανησυχείς.