Στο Πρόγραμμα αυτό συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου του Σχολείου μας.
Με την ολοκλήρωση και την παρουσίαση της εργασίας τους, ανεβάζουμε στον ιστοχώρο αυτό, στην Κατηγορία ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ένα κομμάτι από τη δουλειά τους.
Δύο πολυμεσικά αρχεία, κατασκευασμένα από τους ίδιους τους μαθητές, σχετικά με το θέμα, μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση:
http://www.ceed.uoa.gr/eyliko.html του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Περιμένουμε τα σχόλιά σας.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.