Χρόνια πολλά σε όλους και Χριστός Ανέστη!
Ελπίζω να περάσατε καλά και να ξεκουραστήκατε.
Σχετικά με την 1η ερώτηση, λίγα σχόλια.
Σύμφωνα με την αντίθετη άποψη κάποιων, η υπερθέρμανση της γης απλά υφίσταται εξαιτίας φυσικών αιτίων και δεν έχει ο άνθρωπος ευθύνη, καθώς το κλίμα της γης ήταν πάντα μεταβλητό. Για παράδειγμα αναφέρουν υπήρξε τον 14ο αιώνα μ.Χ. η μικρή εποχή των παγετώνων και ακόμα πιο πριν η μεσαιωνική θερμή περίοδος με θερμοκρασίες υψηλότερες απ’ ότι σήμερα. Επιπροσθέτως η μεγαλύτερη αύξηση της θερμοκρασίας στον 20ο αιώνα έγινε πριν το 1940 περίπου όπου η βιομηχανική παραγωγή ήταν ακόμα σε μεγάλο βαθμό περιορισμένη, ενώ κατά την διάρκεια της βιομηχανικής ανάπτυξης οι θερμοκρασίες άρχισαν να μειώνονται και άρχισαν να ανεβαίνουν το 1975 την περίοδο δηλαδή μιας οικονομικής κρίσης. Επιπλέον, τα ποσοστά CO2 που υπάρχουν στην ατμόσφαιρα είναι πολύ μικρά σε σχέση με άλλα αέρια που υπάρχουν στην ατμόσφαιρα ούτε είναι το σημαντικότερο από τα αέρια του θερμοκηπίου. Αξίζει επιπλέον να επισημανθεί ότι ο άνθρωπος παράγει ένα πολύ μικρό ποσοστό του είδη μικρού ποσοστού του CO2, ενώ οι ωκεανοί από μόνοι τους παράγουν περισσότερο από όλες τις βιομηχανίες, Μ.Μ.Μ. και τις καθημερινές δραστηριότητες του ανθρώπου μαζί. Επίσης με βάση μελέτες που έχουν γίνει δεν έχει αποδειχθεί ποτέ ότι το CO2 έχει καθορίσει την θερμοκρασία της γης. Το CO2 είναι απαραίτητο για την διατήρηση της ζωής πάνω στη γη. Τα φυτά το χρησιμοποιούν και παράγουν οξυγόνο. Σε καιρούς που το CO2 ήταν 10 φορές υψηλότερο οι δεινόσαυροι κυριαρχούσαν στη Γη.
Πρέπει να επισημανθεί ότι οι κλιματικές διαταραχές (τυφώνες, ανεμοστρόβιλοι) οφείλονται στις διαφορές θερμοκρασίας ανάμεσα στις τροπικές ζώνες και τους πόλους, όμως τις αποδίδουμε στην κλιματική αλλαγή. Αν αυτό ίσχυε τότε θα είχαμε ένα πιο ζεστό πλανήτη οπότε οι διαφορές μεταξύ πόλων και τροπικών ζωνών θα ήταν ασήμαντες. Η αλήθεια είναι, σύμφωνα με αυτούς που αντιτίθενται στην θεωρία τις υπερθέρμανσης, ότι τα τελευταία 9 περίπου χρόνια ο πλανήτης βρίσκεται σε μια κατάσταση ψύξης, ενώ η αύξηση της στάθμης της θάλασσας οφείλεται σύμφωνα με επιστήμονες στη διαστολή των ωκεανών. Ως αποτέλεσμα η στάθμη της θάλασσας δεν αυξάνεται, και αν αυξάνεται αυτό γίνεται με πολύ αργούς ρυθμούς. Ακόμα ο πληθυσμός των αρκτικών αρκούδων δεν μειώνεται, ενώ αντίθετα τα τελευταία χρόνια ο πληθυσμός τους έχει αυξηθεί. Αυτό συμβαίνει λόγω της ψύξης των τελευταίων 9 ετών, αφού το στρώμα πάγου έχει αυξηθεί βοηθώντας και την αύξηση του πληθυσμού των αρκούδων.