Πρόσκληση σε εκδήλωση

Κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 2ο Πρότυπο Γ.Ε.Λ. Αθηνών
Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012 10:18 πμ |

Οι μαθητές και οι καθηγητές που συμμετείχαν στον κινηματογραφικό όμιλο τη χρονιά που μας πέρασε, σας προσκαλούν σε εκδήλωση όπου θα γίνει αποτίμηση των δραστηριοτήτων του ομίλου της χρονιάς 2011-2012 και θα γίνει η πρώτη προβολή της ταινίας «Μαθητικά στερεότυπα». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012, ώρα 7.00 μ.μ. στο θέατρο του σχολείου.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.