Οι μαθητές και οι καθηγητές που συμμετείχαν στον κινηματογραφικό όμιλο τη χρονιά που μας πέρασε, σας προσκαλούν σε εκδήλωση όπου θα γίνει αποτίμηση των δραστηριοτήτων του ομίλου της χρονιάς 2011-2012 και θα γίνει η πρώτη προβολή της ταινίας «Μαθητικά στερεότυπα». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012, ώρα 7.00 μ.μ. στο θέατρο του σχολείου.
Πρόσκληση σε εκδήλωση
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση σε εκδήλωση
Δεν υπάρχουν σχόλια
Χωρίς σχόλια ακόμα.


