ΡΑΚΙΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Βιογραφικό

Εκπαίδευση

2008-2012: Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης  του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Βαθμός Πτυχίου: 7,06 (Λίαν Καλώς).

2015 – 2016: Απόφοιτος από  το  Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική προσέγγιση» του Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Διπλωματική Εργασία: Οι Τ.Π.Ε στην Εκπαίδευση υπό το πρίσμα της Συστημικής Θεωρίας (Βαθμολογήθηκε με 10, Άριστα / Τριμελής Επιτροπή: Κοντάκος Αναστάσιος, Καλαβάσης Φραγκίσκος, Σταμάτης Παναγιώτης).
Βαθμός Πτυχίου: 9,45 (Άριστα).

2016 έως 2019: Διπλωματούχος με Επαγγελματικό Τίτλο Μεταπτυχιακού Επιπέδου (Professional Post-Graduate Certification) για τη χορήγηση CSAP “Certified Systemic Analyst Project Management Professional” της Ελληνική Εταιρίας Συστημικών Μελετών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς – ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Το CSAP είναι πιστοποιημένο από το Δημόσιο (ΚΠ 328) και κατά ISO 9001. Επιπλέον ακολουθεί όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες κατά το ISO 17024.
Μελέτη Πιστοποίησης: Συστημικές – Κυβερνητικές Προσεγγίσεις για τη Δημιουργία ενός Εθνικού Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης της Εκπαίδευσης. (Επιβλέπων Καθηγητής: Νικήτας Ασσημακόπουλος – Πρόεδρος ΕΕΣΜ). Βαθμολογήθηκε με Άριστα.

2018 έως 2019: Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή μέσω συμμετοχής στο «Ετήσιο Εντατικό Πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση» (500 Ωρών Επιμόρφωσης), για τη χορήγηση «Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης» από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το οποίο είναι πιστοποιημένος φορέας, σύμφωνα με την υπ’ αριθμό απόφαση 22312/15-10-2008 από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Σεμινάρια

  • 28-30 Σεπτεμβρίου 2012: 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή με θέμα «Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση».
  • 6-7 Μαΐου 2014: 6η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή με τίτλο «Σκιώδες Εκπαιδευτικό σύστημα: Μοντέλα διαχείρισης των συνόρων της Εκπαιδευτική Μονάδας με τις δομές της εκπαιδευτικής αγοράς».
  • 6-7 Ιουνίου 2014: 6η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή με θέμα «Σκιώδες εκπαιδευτικό σύστημα: Μοντέλα διαχείρισης των συνόρων της Εκπαιδευτικής Μονάδας με τις δομές της εκπαιδευτικής αγοράς».
  • 27-29 Ιουνίου 2014: 17ο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Εκπαίδευση και Ετερότητα».
  • 17-18 Οκτωβρίου 2014: 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες».
  • 30 Νοεμβρίου 2014: 1ο Βιωματικό Σεμινάριο Θεάτρου και Ψυχοπαιδαγωγικής με θέμα «Θέατρο στην Εκπαίδευση: μια Βιωματική Προσέγγιση».
  • 18-19 Δεκεμβρίου 2014: Συνέδριο του ερευνητικού προγράμματος Econolang – Ελληνογαλλική Συνεργασία με θέμα «Γλώσσες σε κρίση;»
  • 29 Ιανουαρίου 2015: Σεμινάριο του Συμβουλευτικού σταθμού της σχολής ανθρωπιστικών επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με θέμα «Άγχος & Εξετάσεις: Τρόποι Διαχείρισης & Πρόληψης».
  • 29 Απριλίου 2015: Σεμινάριο του Συμβουλευτικού σταθμού της σχολής ανθρωπιστικών επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με θέμα «Σχολικός εκφοβισμός: Μύθοι και Πραγματικότητα».
  • 22 – 23 Μαΐου 2015: 7η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με θέμα «Συστημική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Μονάδων: Τεχνολογική και Παιδαγωγική Συνύφανση».
  • 28-31 Μαΐου 2015: Συνέδριο με τίτλο «Επανεξετάζοντας τη σχέση γλώσσας, ετερότητας και εκπαίδευσης».
  • 30 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015: 32ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας με θέμα «Η δύναμη των Μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας».
  • 12 Δεκεμβρίου 2015: Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Το πολύπτυχο της ιστορικής εκπαίδευσης».
  • 23 Δεκεμβρίου 2015: Σεμινάριο που διοργάνωσε το ΚΕ.ΘΕ.ΣΥ με θέμα «ΔΕΠ-Υ Διάσπαση Προσοχής – Διάγνωση και Αντιμετώπιση».
  • 26 Μαρτίου 2016: 1η Επιστημονική Ημερίδα με τίτλο «Διεπιστημονική εμπειρία και μάθηση».
  • 8 Απριλίου 2016: Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία»
  • 27 και 28 Μαΐου 2016: 8η Επιστημονική Διημερίδα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με τίτλο «Η σχολική μονάδα ως ευφυής, υβριδική και ηθική οντότητα».
  • 21 – 23 Οκτωβρίου 2016: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής καινοτομίας με διεθνή συμμετοχή
  • 21 – 23 Οκτωβρίου 2016: Εργαστηριακό Σχέδιο ψηφιακής οργάνωσης διοικητικών εργασιών στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας.
  • 9 – 11 Νοεμβρίου 2018: 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή με θέμα: «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης» που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο.
  • 5 – 7 Απριλίου 2019: 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο το οποίο διοργάνωσε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Ηράκλειο Κρήτης.
  • 11 – 13 Οκτωβρίου 2019: 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, που διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), Λάρισα.
  • 10 – 12 Ιουλίου 2020: 6ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο το οποίο διοργάνωσε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Ηράκλειο Κρήτης.

Anonymous Reviewer

  1. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 4ο πανελλήνιο συνέδριο με τίτλο «Νέος Παιδαγωγός». Τόπος και ημερομηνίες διεξαγωγής Συνεδρίου, Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2017.
  2. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών με θέμα: «Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Εκπαίδευση, Κοινωνία και Πολιτική Παιδεία»». Τόπος και ημερομηνίες διεξαγωγής Συνεδρίου, Ηράκλειο, 5 έως 7 Μαΐου 2017.
  3. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 5ο πανελλήνιο συνέδριο με τίτλο «Νέος Παιδαγωγός». Τόπος και ημερομηνίες διεξαγωγής Συνεδρίου, Αθήνα, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, στις 28 & 29 Απριλίου 2018.
  4. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 4ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών με θέμα: «Δημοκρατία, δικαιώματα και ανισότητες στην εποχή της κρίσης. Προκλήσεις στον χώρο της έρευνας και της εκπαίδευσης». Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο από 17 έως 29 Απριλίου 2018.
  5. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 6ο πανελλήνιο συνέδριο με τίτλο «Νέος Παιδαγωγός». Τόπος και ημερομηνίες διεξαγωγής Συνεδρίου, Αθήνα, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, στις 11 & 12 Μαΐου 2019.
  6. Ανώνυμος κριτής εργασιών των διαδικτυακών εκπαιδευτικών περιοδικών, με τίτλους: α) «Νέος Παιδαγωγός» (ISSN: 2241-6781 – δικτυακός τόπος: http://neospaidagogos.online) και β) i-Teacher (ISSN: 1792-4146 – δικτυακός τόπος: http://i-teacher.gr). Κατά την περίοδο λειτουργίας των περιοδικών με ακαδημαϊκό έτος 2018-2019.
  7. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, που διοργανώνει το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών με θέμα: «Η διεπιστημονικότητα ως γνωστική, εκπαιδευτική και κοινωνική πρόκληση».
  8. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 4ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας.
  9. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας.
  10. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 6ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο, που διοργανώνει το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών Επιστημών.
  11. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το International Journal of Educational Innovation (ISSN: 2654-0002).
  12. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το διεθνές συνέδριο, που διοργανώνεται από την System Dynamics Society.
  13. Ανώνυμος κριτής εργασιών για το 6ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας.

Certifications

  1. edX Verified Certificate for Analytics for the Classroom Teacher

Certificate ID: 673e2c3272ae4aa1a307afe84960553b

Courses:

  • Introduction to educational data for supporting data-driven decision making in school education
  • Teaching analytics: Analyse your lesson plans to improve them
  • Learning analytics: Analyse the classroom delivery of your lesson plans and discover more about your students
  • Teaching and learning analytics to support teacher inquiry
  1. edX Verified Certificate for Launching Innovation in Schools

Certificate ID: 0e5fb376bd144163915df039b8c1ae71

Courses:
Unit 1: Launching Innovation in Schools
Unit 2: Bringing People Together Around Ideas They Care About
Unit 3: Refining a Vision and Getting to Work
Unit 4: Working Together Through Ups & Downs
Unit 5: Measuring Progress & Adjusting
Unit 6: Sustaining Innovation in Schools

  1. Επιμόρφωση Β1 – 5η Περίοδος: Επιτυχών  στο πρόγραμμα επιμόρφωσης 1542-40 με λήξη προγράμματος 11/07/2019.

Δημοσιεύσεις
30 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015: Εισηγητής στο  32ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας με θέμα «Η δύναμη των Μαθηματικών κινητήριος μοχλός της επιστημονικής έρευνας και της εξελικτικής πορείας του πολιτισμού μας» με τίτλο εργασίας «Η έννοια της εξίσωσης μέσα από την ανάλυση των δραστηριοτήτων των σχολικών εγχειριδίων ΣΤ΄Δημοτικού, Α΄και Β΄Γυμνασίου».

21- 23 Οκτωβρίου 2016: Εισηγητής στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας με τίτλο εργασίας «Ανασκόπηση ερευνών ενός συνεδρίου με θέμα την είσοδο των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πραγματικότητα».

21- 23 Οκτωβρίου 2016: Εισηγητής στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας με τίτλο εργασίας «Οι ΤΠΕ υπό το πρίσμα της συστημικής θεωρίας».

5 και 6 Νοεμβρίου 2016: Εισηγητής  στο πανελλήνιο συνέδριο «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε. και της Καινοτομίας» με τίτλο εργασίας  «Εξετάζοντας το ζήτημα της ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε σε συνάρτηση με την πολυπλοκότητα που διέπει το σχολικό οργανισμό».

5 – 7 Απριλίου 2019: Εισηγητής στο 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο το οποίο διοργάνωσε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Ηράκλειο Κρήτης, με τίτλο εργασίας «Η χρήση της συστημικής μεθοδολογίας DCSYM για τη συστημική προσέγγιση ενός μαθησιακού οργανισμού με σκοπό τη διαμόρφωση στρατηγικής».

11 – 13 Οκτωβρίου 2019: Εισηγητής στο 5ο  Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, που διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), Λάρισα, με τίτλο εργασίας «Τα οφέλη από την ενσωμάτωση της συστημικής θεωρίας στη φιλοσοφία της εκπαίδευσης».

10 – 12 Ιουλίου 2020: Εισηγητής στο 6ο  Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο το οποίο διοργάνωσε το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Ηράκλειο Κρήτης, με τίτλο εργασίας «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εκπαίδευσης – EMIS: Μια πρώτη βιβλιογραφική διερεύνηση».

Προεδρείο

11 – 13 Οκτωβρίου 2019: 5ο  Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, που διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), Λάρισα.

 

Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών ΕΣΣΜ

Η ΕΕΣΜ είναι εταιρεία επιστημονική μη κερδοσκοπική, της οποίας ο κύριος στόχος είναι να προαγάγει και να διαδίδει τη Συστημική Σκέψη με την ανάπτυξη συστημικών προσεγγίσεων εφαρμόσιμων σε περισσότερα του ενός παραδοσιακά και σύγχρονα γνωστικά αντικείμενα μέσα από τη χρήση και την ανάπτυξη διεθνώς αποδεκτών μεθόδων, μεθοδολογιών & πολυμεθοδολογιών. Στόχοι επίσης της ΕΕΣΜ είναι : η καθιέρωση του θεσμού του Συστημικού Αναλυτή στην Ελλάδα, στον ακαδημαϊκό χώρο, στους οργανισμούς, στις επιχειρήσεις γενικότερα και να αποβεί η ιδία ως επιστημονική οντότητα χρήσιμη στη διεθνή επιστημονική κοινότητα.
Την παρούσα στιγμή ο Ρακιτζής Χρήστος είναι ο μοναδικός ενεργός συστημικός αναλυτής εκπαιδευτικός.

Γλώσσες

  • Αγγλικά

Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (πτυχίο επιπέδου Proficiency (C2) του Πανεπιστημίου του Michigan).

Γνώση Η/Υ

Άριστη χρήση Η/Υ.

Δίπλωμα ECDL Core Certificate:

  • Basic Concepts of IT: Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
  • Using a Computer and Managing FIles: Χρήση Υπολογιστή και Διαχείριση Αρχείων
  • World Processing: Επεξεργασία Κειμένου
  • Spreadsheets: Υπολογιστικά Φύλλα
  • Databases: Βάσεις δεδομένων
  • Presentation: Παρουσιάσεις
  • Information and Communication: Πληροφορίες και Επικοινωνίες

Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες

European Radio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων