Χαράλαμπος Νταλάκας: Σχολική Διαμεσολάβηση. Εφαρμογή και Αξιολόγηση.

Σοφία Πασσά: Σχολική Βία και Εκφοβισμός.

Εύχαρις Γουβέλη: Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων. Κινητικότητα για μαθητές και προσωπικό στη σχολική εκπαίδευση

Παναγιώτης Καράμπελας: Διοικητικές Πράξεις – Κύκλος Ζωής Ενός Σχεδίου Erasmus +

Κλεοπάτρα Βασιλείου: Οδηγός Erasmus

Κλεοπάτρα Βασιλείου: Διαπίστευση Erasmus

Χαράλαμπος Νταλάκας: Το μοντέλο των charter schools στην πολιτεία της Φλόριντα

Jessica Nichol Thomas: Introduction to small group centers

Χαράλαμπος Νταλάκας: Teaching the Greek Language in an American Charter School

Χαράλαμπος Νταλάκας:Καινοτομίες και καλές πρακτικές στην εκπαίδευση

Χαράλαμπος Νταλάκας: Έναρξη σχολικού έτους 2023-2024

Χαράλαμπος Νταλάκας: Ο παιδαγωγικός ρόλος του Διευθυντή του Σχολείου

Όλγα Μάντζιου: Η Διδασκαλία των Μαθηματικών στη Γ και Δ Δημοτικού

Όλγα Μάντζιου: Η Διδασκαλία των Μαθηματικών στην Ε και ΣΤ Δημοτικού

Χαράλαμπος Νταλάκας, Σοφία Πασσά, Αλεξάνδρα Φυτοπούλου: Έναρξη εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στη Σχολική Διαμεσολάβηση

Ιωάννης Φύκαρης: Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Ιωάννης Φύκαρης: Σχεδιασμός διαφοροποιημένης διδασκαλίας

Αναστασία Γκότοβου: Διαπολιτισμική προσέγγιση και μαθητές Ρομά

Aneliya Stefanova: Η λειτουργία και η χρήση της ανθρώπινης φωνής στην εκπαιδευτική διαδικασία

Χαράλαμπος Νταλάκας: Σχολείο και Γονείς. Οικοδομώντας μορφές αποτελεσματικής συνεργασίας (Ημερίδα Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας 26 Φεβρουαρίου 2024)

Ιφιγένεια Βλάχου: Εφαρμογή της Σχολικής Διαμεσολάβησης στο 4ο ΔΣ Λευκάδας

Γεωργία Θεοχαροπούλου: Εισαγωγή της “Γνωστικής Μαθητείας” ως εργαλείο παραγωγής και ανάπτυξης γραπτού λόγου

Γεωργία Θεοχαροπούλου: Δημιουργική γραφή-Θεωρία, εργαστήρια, σύνδεση με τις νέες τεχνολογίες

Χαράλαμπος Νταλάκας: Έναρξη διδακτικού έτους 2024-2025

Τατιάνα Γκάτσα: Βιωματικό Εργαστήριο «Σχολικός Εκφοβισμός, Ανθεκτικότητα και Ενσυναίσθηση»

Τατιάνα Γκάτσα: All the Roles of School Bullying and Empathy in an Experimental Intervention Approach

Ιωάννης Φύκαρης: Οι κοινωνικές δεξιότητες ως παράγοντας μάθησης και επικοινωνίας και ο κίνδυνος της μετα-ανθρωπότητας. Ο ρόλος του διδάσκοντος

Ανδρομάχη Μπούνα Βάιλα: Εργασία και βία. Η διπλή πρόκληση της γυναίκας στο σύγχρονο κόσμο