Προγραμματισμός με τη χρήση υπολογιστή

Την ώρα της παρουσίασης λοιπόν στα παιδιά θα αρχίσουμε με πολύ απλές οδηγίες κώδικα, οι οποίες στηρίζονται στο παιχνίδι Angry Birds. Είναι τόσο απλό, όσο να πατάς τα βελάκια στο παιχνίδι, για να κατευθύνεις τον ήρωα, εκεί όπου θες.

Παρουσίαση το παιχνίδι: Ο Λαβύρινθος

Αφού γίνει αυτή η παρουσίαση και τα παιδιά εξοικειωθούν με κάποιες μικρές εντολές, τότε μπορούμε να περάσουμε στο Scratch το οποίο είναι περίπου το ίδιο, αλλά έχει πολύ περισσότερες εντολές και φυσικά δυνατότητες. Η αρχή γίνεται από την επόμενη σελίδα, όπου και θα πάμε να δημιουργήσουμε ένα έργο. Ο οδηγός είναι κατατοπιστικότατος και με πολλές εικόνες-οδηγίες, δείχνει πως να φτιάξουμε το δικό μας έργο.

Scratch

Με τις 2 αυτές δραστηριότητες και τα όσα θα συζητήσουμε ταυτόχρονα εκείνη την ώρα με τους μαθητές μας, ο χρόνος θα περάσει πολύ γρήγορα και ευχάριστα. Όσοι από τους μαθητές επιθυμούν, μπορούν να ανατρέξουν στη παρούσα σελίδα, και στο σπίτι μόνοι τους να δοκιμάσουν να κάνουν προγραμματισμό.