Τα παιδιά είναι ανήσυχοι χαρακτήρες, αλλά και πολύ δημιουργικοί. Ξεκλέβοντας 5λεπτα στην αρχή ή στο τέλος του μαθήματος, δεν χάνουν την ευκαιρία να εκφραστούν αυθόρμητα μέσω του υπολογιστή και κυρίως μέσα από τη ζωγραφική, χωρίς κάποιο καθοδηγούμενο περιεχόμενο ή σκοπό.
Στην αρχή μου φάνηκαν περιέργες οι ζωγραφιές των μαθητών. Τι ήθελαν άραγε να πουν; Ποιο μήνυμα ήθελαν να περάσουν; Συγκεντρώνοντας τις εργασίες τους διαπίστωσα ότι ανάμεσά τους υπήρχαν πολύ ενδιαφέρουσες δημιουργίες, τις οποίες αποφάσισα να κρατήσω. Στην αρχή δεν ήξερα ποια θα είναι η τύχη τους. Τελικά πήρα την απόφαση να τις προβάλω. Ελπίζω να σας φανούν τόσο ενδιαφέρουσες όσο και σε εμένα.
Οι ζωγραφιές προέρχονται από όλες τις τάξεις, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι η Δ’ τάξη έχει να παρουσιάσει τις πιο ενδιαφέρουσες.