ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ «ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ» -14 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΑΙΜΟΔΟΤΗ

Ο Εθελοντισμός  για  την Υγεία  και  η Ολυμπιακή του διάσταση στη σχολική Φυσική Αγωγή 5η Εκπαιδευτική Εθελοντική Δράση για Δότες Αίματος ,Μυελού των Οστών και ζωντανής μνήμης συνανθρώπων μας από την απώλεια Κορωνοϊού. Παίζω, Μαθαίνω, Δημιουργώ. Γίνομαι Ενεργός Πολίτης «Ο…

Μουσική-Λόγος-Κίνηση: Η Μουσική ως εκπαιδευτικό εργαλείο

Η άθληση, η αναψυχή,  το παιχνίδι, ο χορός , η μουσική είναι «δώρα»,  μέσα από τα οποία τα παιδιά του κόσμου παίρνουν σημαντικά μαθήματα  ζωής για τον σεβασμό, την ομάδα και την συνεργασία. Και μαθαίνουν – με  τον καλύτερο τρόπο-…

«Ένα κεράκι αφτούμενο…»

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών https://www.megaron.gr/event/ Λουδοβίκος των Ανωγείων Μοιρολόγια της Μεσογείου για το θρήνο και τη λύτρωση Μοιρολόγια της Κρήτης (Ανώγεια, Σφακιά, Αστερούσια) από τον Λουδοβίκο των Ανωγείων. Μοιρολόγια της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, από την Ελένη και τη Σουζάνα Βουγιουκλή.…

15 Φεβρουαρίου. Αυτή η μέρα ανήκει σε όλα τα παιδιά του κόσμου που παλεύουν με τον καρκίνο.

Στηρίζουμε τα παιδιά που δίνουν μάχη στις παιδοογκολογικές κλινικές του κόσμου. Λήψη αρχείου   Παγκόσμια-Ημέρα-κατά-του-παιδικού-καρκίνου-2021

2020-21ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ IMPACT-AΘΛΟΣ 2018-19, 2019-20

2020-21ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ IMPACT-AΘΛΟΣ 2018-19, 2019-20 Στο σχολείο μας στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων  υλοποιήσαμε το πρόγραμμα IMPACT σε διαθεματικό πλαίσιο. Bασική επιδίωξη είναι οι επιλεγμένες σχολικές μονάδες (Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας-Παραλίμνης) ως πυρήνες κοινοτήτων μάθησης και διάχυσης…

“Η e-Φυσική Αγωγή στις ημέρες της πανδημίας: Μια πρόκληση για το μέλλον”τεύχη του περιοδικού ΕΚΗΒΟΛΟΣ με το αποθετήριο των διδακτικών πρακτικών εξ’ αποστάσεως Φυσικής Αγωγής.

ΕΚΗΒΟΛΟΣ Α ο Εκηβόλος συμπεριλαμβάνεται στη λίστα του Εθνικού Συλλογικού Καταλόγου Επιστημονικών Περιοδικών (βλ. στη δ/νση https://eskep.ekt.gr/eskep/)

1.ERASMUS+SPORT:«IMPACT/ΑΘΛΟΣ – Identification and Motivation of inactive youth who mostly need PhysicalACTivity» – «Εντοπισμός και Παρακίνηση των υποκινητικών νέων που χρειάζονται περισσότερη συμμετοχή σε Φυσική Δραστηριότητα» 2.ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ IMPACT/ΑΘΛΟΣ: Aειφόρα σχολεία και προαγωγή της δια βίου άσκησης για την Υγεία μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής

1.ERASMUS+SPORT:«IMPACT/ΑΘΛΟΣ – Identification and Motivation of inactive youth who mostly need PhysicalACTivity» – «Εντοπισμός και Παρακίνηση των υποκινητικών νέων που χρειάζονται περισσότερη συμμετοχή σε Φυσική Δραστηριότητα»   2.ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ IMPACT/ΑΘΛΟΣ: Aειφόρα σχολεία και προαγωγή της δια βίου άσκησης για την Υγεία μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής

1.ERASMUS+SPORT:«IMPACT/ΑΘΛΟΣ – Identification and Motivation of inactive youth who mostly need PhysicalACTivity» – «Εντοπισμός και Παρακίνηση των υποκινητικών νέων που χρειάζονται περισσότερη συμμετοχή σε Φυσική Δραστηριότητα» 2.ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ IMPACT/ΑΘΛΟΣ: Aειφόρα σχολεία και προαγωγή της δια βίου άσκησης για την Υγεία μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής