Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή της πανδημίας

Η έρευνα της ESET διερεύνησε τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και τις τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, δείχνοντας ότι το 61% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιούν αγορές online πιο συχνά απ’ ό,τι πριν την πανδημία. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας τού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιδιαίτερα έντονη στις νεότερες ηλικίες, καθώς το 70% των καταναλωτών ηλικίας 25–34 αναφέρουν ότι πραγματοποιούν πλέον πιο συχνά αγορές στο διαδίκτυο.

Καθώς οι φυσικοί χώροι των καταστημάτων παραμένουν κλειστοί, αυτά τα ευρήματα δεν είναι ιδιαίτερα συγκλονιστικά. Αντίθετα, αυτό που είναι εκπληκτικό είναι ότι η έρευνα της ESET δείχνει ότι η αυξητική τάση στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα παραμείνει και μετά την πανδημία. 

Από τους 10.000 καταναλωτές που ρωτήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, το 40% θεωρεί ότι θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις αγορές του διαδίκτυο μετά το τέλος της πανδημίας. Αυτό δείχνει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούμε τις αγορές μας και είναι προφανές ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις αγοραστικές μας συνήθειες πιθανότατα ήρθε για να μείνει.

Όμως, όσο οι ηλεκτρονικές αγορές εξακολουθούν να αυξάνονται, οι καταναλωτές θα πρέπει να παραμένουν προστατευμένοι από τους κινδύνους που ενέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο. 

 

Κάτι που πολλοί δε γνωρίζουν είναι ότι, εξαιρετικά συχνά, οι κυβερνοεγκληματίες χρησιμοποιούν ως δόλωμα τις γνωστές εμπορικές μάρκες για ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing). Εκμεταλλεύονται, δηλαδή, την εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτών σε αυτές τις μάρκες, για να τους πείσουν να κάνουν κλικ σε κάποιο κακόβουλο link και να δώσουν – εν αγνοία τους – προσωπικές πληροφορίες, όπως όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και στοιχεία της τραπεζικής τους κάρτα.

Πηγή: techpress.gr

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή της πανδημίας

Τα σχόλια έχουν κλείσει.