Ένα σχόλιο στο Ομάδα κοινού εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος: Εικονικοί κόσμοι στην εκπαίδευση: εικονική πραγματικότητα με ρεαλιστικά οφέλη (Virtual Worlds – VR)
Τα παρακάτω χαρακτηριστικά (Dalgarno, Lee, 2009) μπορούν να βρεθούν, ένα-προς-ένα, σε διάφορους τύπους πολυμεσικών εφαρμογών. Όμως: στα 3-Δ εικονικά περιβάλλοντα μάθησης συνυπάρχουν όλα μαζί: Πιστότητα αναπαράστασης, με:
Ρεαλιστική απεικόνιση του περιβάλλοντος
Ομαλή απεικόνιση των αλλαγών της κίνησης αντικειμένων
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
Τα παρακάτω χαρακτηριστικά (Dalgarno, Lee, 2009) μπορούν να βρεθούν, ένα-προς-ένα, σε διάφορους τύπους πολυμεσικών εφαρμογών. Όμως: στα 3-Δ εικονικά περιβάλλοντα μάθησης συνυπάρχουν όλα μαζί:
Πιστότητα αναπαράστασης, με:
Ρεαλιστική απεικόνιση του περιβάλλοντος
Ομαλή απεικόνιση των αλλαγών της κίνησης αντικειμένων
Συνεπή συμπεριφορά των αντικειμένων
Εκπροσώπηση των χρηστών με εικονική φιγούρα 3-Δ
Κιναισθητική και απτική αλληλεπίδραση
Εκπαιδευτική διαδραστικότητα, με:
Εξ’ορισμού ενσωματωμένες δυνατότητες συμπεριλαμβανομένων:
– του ελέγχου οπτικής γωνίας θέασης,
– της πλοήγησης,
– του άμεσου χειρισμού αντικειμένων
– της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας
Έλεγχο των ιδιοτήτων και της συμπεριφοράς του περιβάλλοντος
Κατασκευή-μοντελοποίηση εικονικών αντικειμένων
Κατασκευή εναλλακτικών σεναρίων και προσάρτηση στο αντικείμενο