Ομάδα κοινού εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος: Εικονικοί κόσμοι στην εκπαίδευση: εικονική πραγματικότητα με ρεαλιστικά οφέλη (Virtual Worlds – VR)

Ομάδα κοινού εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος:

Εικονικοί κόσμοι στην εκπαίδευση: εικονική πραγματικότητα με ρεαλιστικά οφέλη

(Educational Virtual Worlds – VR)

img_vw
Educational Virtual Worlds

–|–

Δημοσιεύθηκε στην VR, VW. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

One Response to Ομάδα κοινού εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος: Εικονικοί κόσμοι στην εκπαίδευση: εικονική πραγματικότητα με ρεαλιστικά οφέλη (Virtual Worlds – VR)

  1. Τα παρακάτω χαρακτηριστικά (Dalgarno, Lee, 2009) μπορούν να βρεθούν, ένα-προς-ένα, σε διάφορους τύπους πολυμεσικών εφαρμογών. Όμως: στα 3-Δ εικονικά περιβάλλοντα μάθησης συνυπάρχουν όλα μαζί:
    Πιστότητα αναπαράστασης, με:

    Ρεαλιστική απεικόνιση του περιβάλλοντος

     

    Ομαλή απεικόνιση των αλλαγών της κίνησης αντικειμένων

     

    Συνεπή συμπεριφορά των αντικειμένων

     

    Εκπροσώπηση των χρηστών με εικονική φιγούρα 3-Δ

     

    Κιναισθητική και απτική αλληλεπίδραση

    Εκπαιδευτική διαδραστικότητα, με:

    Εξ’ορισμού ενσωματωμένες δυνατότητες συμπεριλαμβανομένων:

    – του ελέγχου οπτικής γωνίας θέασης,
    – της πλοήγησης,
    – του άμεσου χειρισμού αντικειμένων
    – της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας

    Έλεγχο των ιδιοτήτων και της συμπεριφοράς του περιβάλλοντος

     

    Κατασκευή-μοντελοποίηση εικονικών αντικειμένων

     

    Κατασκευή εναλλακτικών σεναρίων και προσάρτηση στο αντικείμενο

     

Αφήστε μια απάντηση