Ιστολόγιο

Κυρία, κυρία…

Η μέρα σήμερα ήταν ζεστή. Η διάθεσή μας παρέμεινε εορταστική κι έτσι ήταν σημαντικό να βρούμε τον κατάλληλο τρόπο για να κάνουμε Μαθηματικά.

Η λύση ήταν μία: οι μαθητές έγιναν δάσκαλοι και η δασκάλα μαθήτρια.

Η Α’ Δημοτικού πήρε το τραπεζάκι της και πήγε σ άλλη παραλία…

και η Β’ πήρε τον πίνακα για να μπορεί να εξηγεί καλύτερα…και η κυρία απέκτησε νέα θέση στο θρανίο!

805a97d6 c5cd 48f8 a685 2c03f3e9c9a4photo 96fbcee5 a680 40d0 bb0a 0b42c1fa9be2photo

19b0dc0b 2dd6 4d7c ab27 ee2848ff0c7aphoto

Ποιος είπε ότι το μάθημα δεν μπορεί να είναι διασκεδάσεις και ευχάριστο για όλους;

IMG 4b658f1eab42f1658c9058bc903cc786 V

Βιβλιοπαρουσιάσεις για μικρούς και μεγάλους στο Καστελλόριζο

Ο αγαπημένος πολυπράγμων Στέφανος Γανωτής μας χάρισε ένα γεμάτο σαββατιάτικο πρωινό!

Μας ταξίδεψε στην Πολυασχολούπολη και την Τεμπελοχώρα με πολύ τραγούδι, μουσική, δημιουργικότητα και φαντασία…

20230225 104714 20230225 110300 20230225 110903 20230225 113052

…μα ταξίδεψε κι εκείνος το βιβλίο του μέχρι εδώ για να βρει τη θέση του το κομμάτι του παζλ…στο Καστελλόριζο!

Μια συγκινητική εμπειρία για όλους εμάς που είχαμε την τύχη να τον ακούσουμε και να “συνταξιδέψουμε”! Κ.Στέφανε ευχαριστούμε κι ελπίζουμε σύντομα να σε ξαναπολαύσουμε !!

20230225 132838 20230225 132643

“Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης “

Είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε το εκπαιδευτικού πρόγραμμα με τίτλο “Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης” σε live streaming.

20230216 113634 20230216 120634

Στα πλαίσια της Μουσικής οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου γνωρίζουν κλασικούς και ρομαντικούς συνθέτες. Επιπλέον, μαθαίνουν τα όργανα που αποτελούν τη συμφωνική ορχήστρα και πώς αυτή εξελίχθηκε στο πέρασμα των χρόνων. Ετσι, αυτή ήταν μια ιδανική ευκαιρία να απολαύσουμε έργα μεγάλων συνθετών και να δούμε τους μουσικούς της συμφωνικής ορχήστρας να παίζουν, ενώ παράλληλα γνωρίζαμε και τη Γεωγραφία της Ευρώπης.

Νιρέττα, η καρέττα

Ολοκληρώθηκε το εργαστήριο δεξιοτήτων που τόσο πολύ αγαπήσαμε, μιας και είχε θέμα τις αγαπημένες μας θαλάσσιες χελώνες!



Λήψη αρχείου

20230116 132231

20230120 123959 20230120 123923

20230120 124732 20230120 124306

20230203 131255

Φτιάξαμε τη δική μας αφίσα με εικόνες και πληροφορίες που συλλέξαμε και από τα βίντεο που παρακολουθήσαμε. Γνωρίσαμε τον κύκλο τη ζωής της και όλα αυτά με τον πιο διασκεδάσεις τρόπο μέσα από κατασκευές και παιχνίδι!

20230217 125246

Επίσκεψη στο Ταχυδρομείο του νησιού

Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου επισκεφθήκαμε του Ταχυδρομείου του νησιού με αφορμή την ενότητα της Β’ Δημοτικού “Αλληλογραφώ”.

Αφού πρώτα γράψαμε ένα γράμμα στην κ.Παναγιώτα που μας έστελνε καρτ ποστάλ και μάθαμε ο,τι ήταν απαραίτητο για να το στείλουμε σωστά…

20230210 085939 20230209 115610

Ήρθε η ώρα να το ταχυδρομήσουμε! Ο κ.Μιχάλης μας έλυσε κάθε απορία και τον ευχαριστούμε θερμά.

20230210 102912 20230210 103516 20230210 10374320230210 104153

Ο πρώτος μας περίπατος!

Ο πρώτος μας περίπατος είναι  γεγονός!

20230202 090425

20230202 090433

Η μέρα ζεστή και ηλιόλουστη, “για μπάνιο”, όπως είπαν τα παιδιά…

20230202 090659

Κάποια παιδιά έπαιξαν ποδόσφαιρο, ενώ άλλα προτίμησαν ομαδικά παιχνίδια…

Παίξαμε…

“ένα-δύο-τρία κόκκινο φως”, “αγαλματάκια ακούνητα”, παιχνίδια ταχύτητας και ετοιμότητας…

20230202 120741

“Bingo” που το αγαπάμε πολύ!

20230202 120112

“Περνά, περνά η μέλισσα…”

20230202 122951

Σπασμένο τηλέφωνο

Μάθαμε το παιχνίδι…

20230202 110115

“Βασιλιά, βασιλιά με τα κόκκινα σπαθιά”

20230202 110209

Η ομάδα αποφασίζει…

και το παιχνίδι…

20230202 110507

“Το χρώμα της μάγισσας είναι…”

Ανυπομονούμε μέχρι την επόμενη φορά!!

Οι τρεις Ιεράρχες

20230131 082542

30 Ιανουαρίου…η γιορτή των τριών Ιεραρχών…γιορτή του πνεύματος και της προσφοράς…

 

Οι καλοσυνόγατες και ο κακοπόντικας

FC97AE6F2FD4AB3A729345AECF7719C1

Σήμερα διαβάσαμε το αγαπημένο βιβλίο “Οι καλοσυνόγατες και ο κακοπόντικας”.

Φτιάξαμε το ρολόι της Βοηθοψιψίνας που δεν δείχνει τις ώρες και τα λεπτά αλλά δείχνει πως είναι πάντα η ώρα να κάνεις το καλό!

20230207 131445

και φυσικα αποτυπώσαμε ο,τι μας αρεσε περισσότερο με μια ζωγραφιά!

20230125 124923 20230125 124741 20230125 124632 20230125 124543 20230125 124529

“Ξ…όπως ξιφίας” μέσα από το Εκπαιδευτικό δράμα

Σήμερα επιλέξαμε να προσεγγίσουμε το κείμενο “Ξ…όπως ξιφίας” από το Ανθολόγιο, στο οποίο θίγεται το θέμα της σχολικής απομόνωσης μέσα από μια διαθεματική προσέγγιση στη Γλώσσα, τη Λογοτεχνία, τη Μελέτη Περιβάλλοντος και το Θέατρο.

Αφού διαβάσαμε το κείμενο στις σελίδες 30,31 απαντήσαμε σε ερωτήσεις κατανόησης και γνωρίσαμε πληροφορίες για τον ξιφία  (Διαδραστική προσέγγιση με παιχνίδια). Στη συνέχεια αξιοποιήσαμε δύο θεατρικές τεχνικές: 1) την καυτή καρέκλα και 2) το περίγραμμα του χαρακτήρα.

Η σύνδεση των λογοτεχνικών κειμένων με το θέατρο μέσα από τις θεατρικές τεχνικές που αξιοποιούνται συμβάλλει στην πολύσημη «ανάγνωση» του κειμένου αναδιατυπώνοντας τις
αισθητικές του αξίες. Το συγκεκριμένο κείμενο προωθεί την αξία της φιλίας.

Σημαντικό χαρακτηριστικό των τεχνικών είναι ότι «ενισχύει τις γλωσσικές ικανότητες, καθώς ο παιγνιώδης χαρακτήρας του επιτρέπει στους μετέχοντες ελεύθεροι να πειραματίζονται στη γλώσσα» και να την προσεγγίζουν μέσα από τον προσωπικό τους τρόπο και όχι μέσα από καταναγκασμό (Woolland B. 1999)

Ανακριτική καρέκλα ή καρέκλα των αποκαλύψεων/ Hot Seating
Ένας μαθητής κάθεται σε μια καρέκλα και καλείται να απαντήσει σε καυτά ερωτήματα, καθοριστικά για την εξέλιξη της δράση. Οι υπόλοιποι του κάνουν ερωτήσεις κι εκείνος απαντά «μέσα» στο ρόλο σαν να είναι ο ίδιος ο ρόλος, σε σχέση με τις πράξεις, τα κίνητρα, τις σκέψεις, τις αξίες του κ.λπ.  Δεν προηγείται καμιά προετοιμασία. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται για να γίνει εμβάθυνση σε ρόλο. Ως αποτέλεσμα έχει τον εμπλουτισμό του ρόλου αφενός και αφετέρου τη εμβάθυνση της ανθρώπινης
συμπεριφοράς.

received 1679671125786501

orca image 711548471

Τα παιδιά έθεσαν ερωτήματα στον Ξέρξη. “Πώς ένιωθες όταν σε κορόιδευαν οι συμμαθητές σου;” “τι θα ήθελες να τους πεις;” ”

Περίγραμμα του χαρακτήρα
Σε χαρτί του μέτρου σχεδιάζουμε το περίγραμμα του χαρακτήρα. Καθώς η δράση αναπτύσσεται οι συμμετέχοντες καλούνται να γράψουν μέσα στο περίγραμμα σκέψεις ή συναισθήματα του ρόλου και έξω από το περίγραμμα σκέψεις και
συναισθήματα δικά τους ή των άλλων προσώπων του δράματος με σκοπό να διερευνήσουν και να κατανοήσουν σε βάθος τον ρόλο.

orca image 1228655755

received 555626243291870

20230123 131723

Ο Ξέρξης στην αρχή ένιωθε λύπη, θλίψη, στενοχώρια, μοναξιά. Αντιμετώπισε όμως με αγάπη τους συμμαθητές του χωρίς να τους κρατήσει κακία, έδειξε γενναιότητα και σκέφτηκε τους συμμαθητές του και τελικά ένιωσε χαρά και αποδοχή. Οι συμμαθητές του ενώ τον κορόιδευαν, τελικά μετάνιωσαν γι αυτή τη συμπεριφορά και ένιωσαν ευγνωμοσύνη για τον Ξέρξη που τους έσωσε.

Ας γίνει η συμπεριφορά του Ξερξη παράδειγμα και για μας!!

Πρόσκληση της σχολικής χορωδίας μας από τη ΔΑΝ Μεγίστης

Κάλαντα στον Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας

IMG b3d29e6940ace3c68329ff31c7f68ddb V IMG 2728c59688f8d7596559a696ed61a92a V

IMG 895d71bace861211efc511b6ff285d3b V IMG 38bfd15a8549dcc78973643233684ebe V

IMG 5f27bd0b1df8dfdb28491a8c3ba93d93 V

Σελίδα 7 από 8

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση