ΣΤ’ Δημοτικού

Επανάληψη σε βασικές έννοιες και θεωρία στο μάθημα της Πληροφορικής.



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου

 

Προγραμματισμός

 

Μαθαίνουμε προγραμματισμό χρησιμοποιώντας το διαδραστικό περιβάλλον του Scratch δημιουργώντας διάφορα δικά μας παιχνίδια και προγραμματάκια με τη χρήση  εντολών – οδηγιών σε μορφή blocks. Μπορείτε να συνδεθείτε on line στη σελίδα  https://scratch.mit.edu/ 

 

Και ένα βιντεάκι  για εισαγωγή και εξοικείωση με το πρόγραμμα:



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Κάποιες από τις ασκήσεις που κάνουμε στο εργαστήριο είναι οι παρακάτω..

Δραστηριότητες στην τάξη scratch

Επίσης υπάρχουν και οι παρακάτω ενότητες στο Φωτόδεντρο .

Σελίδες με προγραμματισμό

Η Ώρα του κώδικα 

Παιχνίδια Blocky

Lightbot

Scratch online

 

Φωτόδεντρο

Το Φωτόδεντρο είναι ένα εργαλείο του Υπουργείου παιδείας με διάφορα μαθησιακά γνωστικά αντικείμενα, σε πολλές μορφές που μπορούν να κάνουν τη μάθηση πιο διασκεδαστική. Για το μάθημά μας υπάρχουν πολλά αντικείμενα, σας παραθέτω εδώ μερικά από αυτά:

 

Υλικό & λογισμικό

Εννοιολογικός χάρτης – Ηλεκτρονικός Υπολογιστής

Αναπαράσταση της πληροφορίας στον υπολογιστή

Βρες τις κρυμμένες λέξεις- Υπολογιστές

Εικονόλεξο: Το Υλικό του Υπολογιστή

Αναπαραστάση εικόνων στον υπολογιστή

Εννοιολογικός χάρτης – Το Διαδίκτυο

Εννοιολογικός χάρτης – Μονάδες Αποθήκευσης

Αποθηκευτικά μέσα ψηφιακών δεδομένων

Εργονομία – Προφυλάξεις

Υλικό του υπολογιστή – Προστασία υλικού

Εννοιολογικός χάρτης-Ο Υπολογιστής

Κατηγορίες ιών

Ιοί υπολογιστών

Εργονομική εργασία

Εργονομία

Υπηρεσίες διαδικτύου

Διαδίκτυο

Δίκτυα

Λειτουργικό σύστημα και εφαρμογές

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: Από τις λυχνίες και τα τρανζίστορ στα ολοκληρωμένα κυκλώματα

Επεκτάσεις αρχείων