Επανάληψη σε βασικές έννοιες και θεωρία στο μάθημα της Πληροφορικής.
Προγραμματισμός
Μαθαίνουμε προγραμματισμό χρησιμοποιώντας το διαδραστικό περιβάλλον του Scratch δημιουργώντας διάφορα δικά μας παιχνίδια και προγραμματάκια με τη χρήση εντολών – οδηγιών σε μορφή blocks. Μπορείτε να συνδεθείτε on line στη σελίδα https://scratch.mit.edu/
Και ένα βιντεάκι για εισαγωγή και εξοικείωση με το πρόγραμμα:
Κάποιες από τις ασκήσεις που κάνουμε στο εργαστήριο είναι οι παρακάτω..
Δραστηριότητες στην τάξη scratch
Επίσης υπάρχουν και οι παρακάτω ενότητες στο Φωτόδεντρο .
Σελίδες με προγραμματισμό
Φωτόδεντρο
Το Φωτόδεντρο είναι ένα εργαλείο του Υπουργείου παιδείας με διάφορα μαθησιακά γνωστικά αντικείμενα, σε πολλές μορφές που μπορούν να κάνουν τη μάθηση πιο διασκεδαστική. Για το μάθημά μας υπάρχουν πολλά αντικείμενα, σας παραθέτω εδώ μερικά από αυτά:
Εννοιολογικός χάρτης – Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Αναπαράσταση της πληροφορίας στον υπολογιστή
Βρες τις κρυμμένες λέξεις- Υπολογιστές
Εικονόλεξο: Το Υλικό του Υπολογιστή
Αναπαραστάση εικόνων στον υπολογιστή
Εννοιολογικός χάρτης – Το Διαδίκτυο
Εννοιολογικός χάρτης – Μονάδες Αποθήκευσης
Αποθηκευτικά μέσα ψηφιακών δεδομένων
Υλικό του υπολογιστή – Προστασία υλικού
Εννοιολογικός χάρτης-Ο Υπολογιστής
Λειτουργικό σύστημα και εφαρμογές
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές: Από τις λυχνίες και τα τρανζίστορ στα ολοκληρωμένα κυκλώματα