SHEIN
Γνωστή για την πώληση σχετικά φθηνών ενδυμάτων, η επιτυχία της Shein πιστώθηκε στη δημοτικότητά της μεταξύ των καταναλωτών της Generation Z. Η εταιρεία συγκρίθηκε αρχικά με μια επιχείρηση σταγόνας ναυτιλίας, καθώς δεν ασχολούνταν με το σχεδιασμό και την κατασκευή, αλλά προμηθεύονταν προϊόντα από τη χονδρική αγορά ενδυμάτων στο Guangzhou. Ξεκινώντας το 2012, η Shein άρχισε να δημιουργεί το δικό της σύστημα εφοδιαστικής αλυσίδας, μετατρέποντας τον εαυτό της σε έναν πλήρως ολοκληρωμένο λιανοπωλητή. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει την αλυσίδα εφοδιασμού της στο Guangzhou με ένα δίκτυο περισσότερων από 3.000 προμηθευτών από το 2022. Ωστόσο, αντιμετώπισε διαμάχες λόγω των αναφορών για κινεζικά ειδησεογραφικά καταστήματα και παιδική εργασία
Το 2022, η εταιρεία μετέφερε την έδρα της από την Κίνα στη Σιγκαπούρη για ρυθμιστικούς, διεθνή επέκταση και οικονομικούς λόγους – ενώ διατηρούσε τις αλυσίδες εφοδιασμού και τις αποθήκες της στην Κίνα. Το 2022, η Shein απέφερε έσοδα 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, ποσό σχεδόν τόσο μεγάλο όσο οι καθιερωμένοι λιανοπωλητές Zara και H&M. Η αξία του Shein ήταν 100 δισεκατομμύρια δολάρια μετά από έναν γύρο χρηματοδότησης τον Απρίλιο του 2022. Σύμφωνα με το Bloomberg Businessweek και άλλους, το επιχειρηματικό μοντέλο του Shein έχει επωφεληθεί από τον εμπορικό πόλεμο Κίνας-Ηνωμένων Πολιτειών, ιδιαίτερα όσον αφορά τα φορολογικά πλεονεκτήματα. Τα τελευταία χρόνια, η Shein βρέθηκε εν μέσω διαφωνιών για τα εμπορικά σήματα, αγωγών που αφορούν ανταγωνιστές, ανησυχιών για την ασφάλεια των προϊόντων, καθώς και κατηγοριών για φοροδιαφυγή και εμπλοκή σε εργατικό δίκαιο και παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων