2024 Bugatti Bolide Le Mans 5

bugatti bolide

Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΥΝΔΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ BUGATTI ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 100 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ TYPE 13 ΣΤΟ GRAND PRIX ART 1920. ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΣΤΙΧΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ , ΤΣΙΜΕΝΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΗΣ BUGATTI ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΜΟΡΦΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΔΙΕΚΔΙΚΤΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 2.000 ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΟ βάθρο ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΑΚΡΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ.
Αυτή η ασυναγώνιστη κληρονομιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε συνδυασμό με την τεχνολογία αιχμής και την απόλυτη μηχανική αριστεία οδήγησαν το Bolide1 να ενσαρκώσει το όραμα της Bugatti για το απόλυτο υπερ-σπορ αυτοκίνητο μόνο για πίστα. Για να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε το Bolide ώστε να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο στον θρυλικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 8,0 λίτρων W16 της μάρκας, ήταν απαραίτητο να αναπτυχθεί ένα προηγμένο νέο μονοκόκ κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά υψηλής ποιότητας από ανθρακονήματα, τα οποία συνήθως χρησιμοποιούνται μόνο στη Formula 1. και αγωνιστικά αυτοκίνητα του Λε Μαν.

Το νέο μονοκόκ του Bolide αντικατοπτρίζει τις αναλογίες ενός κομψού καταμαράν, που σημαίνει ότι ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται τέλεια ισορροπημένα μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτή η διάταξη επιτρέπει επίσης στο απαράμιλλο σύστημα μετάδοσης κίνησης W16 να τοποθετηθεί 60 mm πιο μπροστά από ό,τι στο Chiron2, διασφαλίζοντας μια ιδανική συσκευασία για χρήση στην πίστα. Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας επωφελείται από μια νέα διάταξη που του επιτρέπει να ενσωματώνεται βέλτιστα στο μονοκόκ. Η απίστευτη απόδοση του Bolide απαιτούσε ένα μονοκόκ ακόμα πιο δυνατό και άκαμπτο από αυτό του Chiron. Οι απαιτήσεις ασφαλείας από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτων (FIA) για τους κανονισμούς LMH και LMDh για αγωνιστικά αυτοκίνητα του Le Mans οδήγησαν στην ανάπτυξη της νέας δομής και επιλέχθηκαν επειδή είναι από τους πιο αυστηρούς κανονισμούς ασφαλείας στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Επιπλέον, οι απαιτήσεις δοκιμών σύγκρουσης για αγωνιστικά αυτοκίνητα μόνο σε πίστα είναι μοναδικές, ενισχύοντας την ανάγκη για μια σχεδίαση καθαρού φύλλου χωρίς συμβιβασμούς.

Για ένα υπερ-σπορ αυτοκίνητο εμπνευσμένο από το μεγαλείο του μηχανοκίνητου αθλητισμού – καθοριστικό στοιχείο για το χαρακτηριστικό του Bolide – οι παράγοντες ασφάλειας όπως η προστασία ανατροπής είναι πρωταρχικής σημασίας και μια από τις πιο απαιτητικές δοκιμές της FIA απαιτεί φορτίο 7,5 τόνων στην κολόνα Α του αυτοκινήτου . Για να περάσετε τη δοκιμή, η μέγιστη παραμόρφωση δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 50 mm στο σημείο όπου εφαρμόζεται το φορτίο και δεν επιτρέπεται καμία αστοχία της κατασκευής εντός 100 mm από αυτό το σημείο. Αυτό σημαίνει ότι μικρές, εντοπισμένες ρωγμές επιτρέπονται στο σημείο πρόσκρουσης. Ωστόσο, όταν δοκιμάστηκε το Bolide, δεν υπήρχαν καθόλου ρωγμές, χάρη στη δομική ακεραιότητα που είναι εγγενής στο μονοκόκ σχέδιο, και ειδικά στη γωνία της κολόνας Α, στη διατομή του και στα υλικά υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούνται. Μια δεύτερη δοκιμή ανατροπής είδε ακόμη υψηλότερο φορτίο – 12 τόνους – να εφαρμόζεται στην κολόνα Β, ενώ μια τρίτη αφορούσε διαμήκη φορτίο 6 τόνων που εφαρμόστηκε στο μονοκόκ για προσομοίωση ανατροπής με αποτέλεσμα οπίσθια σύγκρουση με φράγμα.
I EPITYCHIA KAI I KAINOTOMIA SYNDETHIKAN ME TIN BUGATTI GIA PERISSOTERA APO 100 CHRONIA, APO TIN PROTI NIKI TOU TYPE 13 STO GRAND PRIX ART 1920. POU PIGE STIN STICHA TESSERA CHRONIA META , TSIMENTOPOIISE TI FIMI TIS BUGATTI GIA TIN PARASKEVI OMORFON KAI EPITYCHIMENON AGONISTIKON AUTOKINITON, DIEKDIKTONTAS PERISSOTERES APO 2.000 NIKES KAI TERMATISMOI STO váthro KATA TON MAKRY KAI DIAKEKRIMENO AGONISMO TIS.
Aftí i asynagónisti klironomiá tou michanokínitou athlitismoú se syndyasmó me tin technología aichmís kai tin apólyti michanikí aristeía odígisan to Bolide1 na ensarkósei to órama tis Bugatti gia to apólyto yper-spor aftokínito móno gia písta. Gia na borésoume na schediásoume to Bolide óste na tairiázei óso to dynatón perissótero ston thrylikó ypertrofodotoúmeno kinitíra 8,0 lítron W16 tis márkas, ítan aparaítito na anaptychtheí éna proigméno néo monokók kataskevasméno apó sýntheta yliká ypsilís poiótitas apó anthrakonímata, ta opoía syníthos chrisimopoioúntai móno sti Formula 1. kai agonistiká aftokínita tou Le Man.

To néo monokók tou Bolide antikatoptrízei tis analogíes enós kompsoú katamarán, pou simaínei óti o odigós kai o synodigós káthontai téleia isorropiména mésa sto aftokínito. Aftí i diátaxi epitrépei epísis sto aparámillo sýstima metádosis kínisis W16 na topothetitheí 60 mm pio brostá apó ó,ti sto Chiron2, diasfalízontas mia idanikí syskevasía gia chrísi stin písta. Os apotélesma, o kinitíras epofeleítai apó mia néa diátaxi pou tou epitrépei na ensomatónetai véltista sto monokók. I apístefti apódosi tou Bolide apaitoúse éna monokók akóma pio dynató kai ákampto apó aftó tou Chiron. Oi apaitíseis asfaleías apó ti Diethní Omospondía Aftokiníton (FIA) gia tous kanonismoús LMH kai LMDh gia agonistiká aftokínita tou Le Mans odígisan stin anáptyxi tis néas domís kai epiléchthikan epeidí eínai apó tous pio afstiroús kanonismoús asfaleías ston kósmo tou michanokínitou athlitismoú. Epipléon, oi apaitíseis dokimón sýnkrousis gia agonistiká aftokínita móno se písta eínai monadikés, enischýontas tin anánki gia mia schedíasi katharoú fýllou chorís symvivasmoús.

Gia éna yper-spor aftokínito empnefsméno apó to megaleío tou michanokínitou athlitismoú – kathoristikó stoicheío gia to charaktiristikó tou Bolide – oi parágontes asfáleias ópos i prostasía anatropís eínai protarchikís simasías kai mia apó tis pio apaititikés dokimés tis FIA apaiteí fortío 7,5 tónon stin kolóna A tou aftokinítou . Gia na perásete ti dokimí, i mégisti paramórfosi den prépei na eínai megalýteri apó 50 mm sto simeío ópou efarmózetai to fortío kai den epitrépetai kamía astochía tis kataskevís entós 100 mm apó aftó to simeío. Aftó simaínei óti mikrés, entopisménes rogmés epitrépontai sto simeío próskrousis. Ostóso, ótan dokimástike to Bolide, den ypírchan kathólou rogmés, chári sti domikí akeraiótita pou eínai engenís sto monokók schédio, kai eidiká sti gonía tis kolónas A, sti diatomí tou kai sta yliká ypsilís technologías pou chrisimopoioúntai. Mia défteri dokimí anatropís eíde akómi ypsilótero fortío – 12 tónous – na efarmózetai stin kolóna V, enó mia tríti aforoúse diamíki fortío 6 tónon pou efarmóstike sto monokók gia prosomoíosi anatropís me apotélesma opísthia sýnkrousi me frágma.
Εμφάνιση περισσότερων
Αποστολή σχολίων
Πλαϊνά πλαίσια
Ιστορικό
Αποθηκευμένες
Συνεισφορά

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση