Η αναβίωση του αγωνιστικού προγράμματος Aston Martin Valkyrie διασφαλίζει ότι το υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων κάνει αυτό που «σχεδιάστηκε» σύμφωνα με τον εκτελεστικό πρόεδρο του Βρετανού κατασκευαστή Lawrence Stroll.
Η Aston Martin ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα επαναφέρει το έργο της LMH, με την αμερικανική ομάδα The Heart of Racing να τρέχει τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA 2025 και στο Πρωτάθλημα IMSA WeatherTech Sportscar Championship.
Τα αρχικά σχέδια για την Aston Martin να διαθέτει ένα μη υβριδικό αυτοκίνητο LMH με βάση τη Valkyrie τη σεζόν 2020-21 WEC τέθηκαν σε αναμονή τον Φεβρουάριο του 2020.
Το έργο βρισκόταν σε αδράνεια ακόμη και όταν το αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε από τη Multimatic εξελίχθηκε στο AMR Pro μόνο για πίστα, το οποίο θα χρησιμεύσει ως βάση για το επερχόμενο μοντέλο του ανταγωνισμού.
Ο Stroll, ο οποίος έγινε εκτελεστικός πρόεδρος της Aston Martin Lagonda στις αρχές του 2020, τόνισε την ίδρυση του τμήματος Aston Martin Performance Technologies (AMPT) ως σημαντική κινητήρια δύναμη πίσω από την αναβίωση του έργου Valkyrie LMH.
Το AMPT ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΑΝΟΙΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ SILVERSTONE.
«Διάφοροι λόγοι», είπε ο Stroll όταν ρωτήθηκε για το πρωτότυπο αγωνιστικό comeback.
«Το νούμερο ένα είναι επειδή έχουμε αυτό το απίστευτο υπεραυτοκίνητο και είναι πραγματικά μια απόδειξη για όλους τους ανθρώπους που το σχεδίασαν και το κατασκεύασαν, ότι είναι σε θέση να το λειτουργούν με πάθος, κάτι που σχεδιάστηκε να κάνει.
«Δεύτερον, έχουμε αυτήν την εταιρεία για την οποία ήμουν υπεύθυνος, την Aston Martin Performance Technologies που ανοίξαμε σε αυτό το κτίριο, για να φέρουμε επιδόσεις και τεχνολογίες από την ομάδα μας στη Formula 1 στα αυτοκίνητα δρόμου μας.
«Θέλουμε πραγματικά να βγάλουμε την τεχνολογία από αυτό το αυτοκίνητο, από τα αυτοκίνητά μας GT3 και GT4 που θα κάνουμε καμπάνια και θα αποκαλύψουμε στις αρχές του επόμενου έτους – θέλουμε όλα αυτά να ρέουν στα σπορ αυτοκίνητα μας.