πασχ

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο πασχ

Εγγραφή μαθητών στην πλατφόρμα

Παρακαλούνται οι μαθητές που έχουν αποκτήσει κωδικούς στο ΠΣΔ να μπούν στην πλατφόρμα και να γραφτούν στα μαθήματα των τμημάτων τους.  Ενδεικτικός και εύκολος τρόπος για να το πραγματοποιήσετε αναφέρεται στο ακόλουθο video

Youtube

 

 

παρακάτω ακολουθεί ένα παιχνίδι στο Scratch με το το κορονοιο.


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Κατηγορίες: Εγγραφη μαθητών στην πλατφορμα | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφή μαθητών στην πλατφόρμα

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παρακάτω παρέχονται οδηγίες για την Εγγραφή Μαθητή σε μαθήματα στην
Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη). Οι μαθητές που έχουν αποκτήσει κωδικούς στο ΠΣΔ να συνδεθούν στην πλατφόρμα και να γραφτούν στα μαθήματα των τμημάτων τους.



Λήψη αρχείου

Μπορείτε να ανατρέξετε και στις παρακάτω εικόνες που θα σας καθοδηγήσουν στα παραπάνω  εναρκτήρια βήματα.

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Οδηγιες για την τηλεκπαιδευση | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οδηγίες για γονείς και μαθητές για την τηλεκπαίδευση μέσω Webex

Καλησπέρα σας.

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε οδηγίες για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση Webex, που απευθύνονται σε γονείς και μαθητές.

https://blogs.sch.gr/plinetaioa/webex-students/

Κατηγορίες: Οδηγιες για την τηλεκπαιδευση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες για γονείς και μαθητές για την τηλεκπαίδευση μέσω Webex

Εκπαιδευτικές Συνεργατικές Εφαρμογές- Συνεδρία 5

Παρακάτω παρατίθενται εφαρμογές όπως ο κειμενογράφος, τα λογιστικά φύλλα , τις συνεργατικές  εφαρμογές των υπηρεσιών της google και τέλος  μια εισαγωγή στα ιστολόγια (blogs) όπως έγιναν στην συνεδρία 5. Συγκεκριμένα:

  • Στον επεξεργαστή κειμένου  με την αξιοποίηση της  εντολής “Αναθεώρηση→Παρακολούθηση αλλαγών”  γλινεται αναφορά στο πώς μπορεί κάθε μαθητής  να σχολιάζει , να τροποποιεί και να παρακολουθεί τις ενέργειες κάποιου άλλου συμμαθητή του. Αυτός ο τρόπος προτείνεται για την κατασκευή ενός εγγράφου μέσω του καταιγισμού ιδεών σε ένα συνεργατικό εκπαιδευτικό πλαίσιο, η οποία μετά από αλλεπάλληλες διορθώσεις και σχολιασμούς  θα βρεθεί μια κοινή πορεία κατασκευής του. Προτείνεται να εφαρμοστεί  σε οποιοδήποτε θέμα και σε όποιο γνωστικό αντικείμενο. Ο τρόπος αυτός προσφέρεται στον ακόλουθο σύνδεσμο https://goo.gl/UWfdMM.
  • Στο λογιστικό φύλλο διερευνάται στο πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως προηγμένος, δυναμικός «πίνακας» οργάνωσης δεδομένων για την αντιμετώπιση αυθεντικών μαθηματικών προβλημάτων όπως το ακόλουθο “Προσδιορίστε πόσες είναι οι κότες και πόσα είναι τα πρόβατα σε μια αυλή, αν γνωρίζουμε συνολικά ότι έχουν 26 κεφάλια και 64 πόδια.”
  • Στο google docs μπορεί να δημιουργηθεί  ένας πίνακας για την κατασκευή ενός ημερολογίου -εοτρολογίου στον οποίο η κάθε ομάδα να εισάγει κείμενο και εικόνα με τη μορφή υπερσυνδέσμου με πληροφορίες για τις εορτές του Ιανουαρίου. Ο σύνδεσμος για την δημιουργία ενός google docs παρουσιάζεται παρακάτω. https://www.google.com/docs/about/.
  • Στο google forms για την δημιουργία ερωτηματολογίων ως ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια διαμορφωτική αξιολόγηση που επιτελούνται κατά την εφαρμογή της στη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Για την ανίχνευση των στάσεων και αντιλήψεων των μαθητών και τέλος στην αξιοποίηση του για ερευνητικούς λόγους. Ο σύνδεσμος για την δημιουργία ενός τέτοιου: https://www.google.com/intl/el_gr/forms/about/.
  • Τέλος μπορεί να σχεδιαστεί μια δραστηριότητα για τους μαθητές όπου θα μπορούσαν  δημιουργήσουν ένα συνεργατικό blog  με ένα από τα παρακάτω εργαλεία:
Κατηγορίες: Εκπαιδευτικο περιεχόμενο | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικές Συνεργατικές Εφαρμογές- Συνεδρία 5

Εργασία προγραμματισμού στο code.org

κατάλογος

1)Δημιούργησε το δικό σου παιχνίδι του “Φτερογούλη” μεταβαίνοντας στην ιστοσελίδα  https://studio.code.org/flappy/10 .

2) Άλλάξε όλα τα γραφικά και τους κανόνες, ακόμη και την βαρύτητα.

3)Όταν τα κάνεις, πάτα “Τέλος” και άσε τους φίλους-συμμαθητές  σου να δοκιμάσουν το παιχνίδι στα κινητά τους.

4) Διατυπώστε στο ιστολόγιο – blog “σχόλια βελτίωσης” -ενέργειες,  που θα μπορούσε να είχε κάνει στο παιχνίδι του ο συμμαθητή σας.

 

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικο περιεχόμενο | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασία προγραμματισμού στο code.org