Αρχική » Second Life » Εικονικά περιβάλλοντα μάθησης για παιδιά και εφήβους: το «βιβλίο» του μέλλοντος;

Δεκέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ   Ιαν »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kατηγορίες

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Εικονικά περιβάλλοντα μάθησης για παιδιά και εφήβους: το «βιβλίο» του μέλλοντος;

Σύμφωνα με τον καθηγητή επιστημών μάθησης, εκπαιδευτικής τεχνολογίας και γνωστικής επιστήμης Sasha Barab του Πανεπιστημίου της Indiana, εικονικά πολυχρηστικά περιβάλλοντα μάθησης, όπως το Quest Atlantis, μπορούν να είναι το «βιβλίο» του μέλλοντος, αφού καταφέρνουν να εμπλέξουν αποτελεσματικότερα τους μαθητές σε δραστηριότητες που ενισχύουν τη συνειδητοποίησή τους σε κοινωνικά, επιστημονικά και άλλα ζητήματα.

Εκτός από το Quest Atlantis και το  Whyville, υπάρχει και ο τρισδιάστατος εικονικός χώρος του Teen Second Life, όπου σε συνεργασία με το   Global Kids και το  U.S. Holocaust Memorial Museum  μαθητές  Λυκείου από την Washington, D.C. συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα μαθήματος Ιστορίας.

Περισσότερες πληροφορίες: http://spotlight.macfound.org/btr/entry/teens_virtual_worlds_learn_civic_lessons/


Σχολιάστε

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων