Αρχική » εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds) » Απρόβλεπτο το μέλλον των εκπαιδευτικών εικονικών κόσμων

Ιούλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kατηγορίες

Ιστορικό

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Απρόβλεπτο το μέλλον των εκπαιδευτικών εικονικών κόσμων

Ο A J Kelton, στο άρθρο του “Virtual worlds? “Outlook Good” (2008), αναρωτιέται αν οι εικονικοί κόσμοι στην εκπαιδευτική ζωή θα έχουν μέλλον ή αν θα ξεχαστούν σύντομα. Με δεδομένο ότι εικονικοί κόσμοι όπως το “Active Worlds” εξακολουθούν να υπάρχουν για πολλά χρόνια (από το 1997) αλλά και ότι οι περισσότεροι εικονικοί κόσμοι φαίνεται να απευθύνονται σε παιδιά και ανήλικους χρήστες, φαίνεται να υπάρχει μέλλον και μάλιστα ασταμάτητο.

Ίσως από τους εμπορικούς εικονικούς κόσμους να περάσουμε σε εικονικούς κόσμους “ανοικτού κώδικα”, όπως οι “Croquet” ή σε εικονικά περιβάλλοντα συνεργασίας, όπως το “Wonderland” της  Sun Technology.

Οι επενδύσεις που γίνονται στη δημιουργία και διαχείριση εικονικών περιβαλλόντων είναι πολύ σημαντικές. Σύμφωνα με το Engage Digital (πρώην Virtual Worlds Management), μολονότι σε σύγκριση με το 2008 έχουν μειωθεί πολύ οι επενδύσεις σε επιχειρήσεις που διαχειρίζονται εικονικούς κόσμους, ωστόσο παραμένουν σε υψηλά επίπεδα της τάξης πολλών εκατομμυρίων δολλαρίων (http://www.virtualworldsnews.com/investment/).


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση