Αρχική » εικονικοί κόσμοι (Virtual Worlds) » Το μέλλον των εικονικών κόσμων

Ιούλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kατηγορίες

Ιστορικό

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Το μέλλον των εικονικών κόσμων

Το Gartner Group προβλέπει ότι μέχρι το 2011 το 80% των χρηστών του διαδικτύου (περίπου 50 – 60 εκατομμύρια) θα συμμετέχουν σε εικονικούς κόσμους. Ένας αριθμός από αυτούς τους κόσμους, συμπεριλαμβανομένων του Second Life (SL), World of Warcraft, There and Teen Second Life, ήδη διατίθενται για ανθρώπους όλων των ηλικιών, και αυτός ο αριθμός αυξάνεται ραγδαία.

Καθώς ο παγκόσμιος ιστός συνεχίζει να εξελίσσεται, οι εικονικοί κόσμοι σύντομα ίσως δεν θα απαιτούν ένα ξεχωριστό λογισμικό να μεταφορτωθεί αλλά θα είναι προσβάσιμοι μέσω του φυλλομετρητή του χρήστη.

Η διαλειτουργία διαφορετικών εικονικών κόσμων θα επιτρέπει στους χρήστες με το ίδιο avatar να περιηγούνται σε διαφορετικούς εικονικούς κόσμους και έτσι θα δημιουργηθεί ένα 3D Internet αλληλοσυνδεδεμένων κόσμων που θα συνδέονται αδιαφανώς με το παραδοσιακό, δύο διαστάσεων ιστό. Επιπλέον, η διασύνδεση με το ήδη υπάρχον Web 2.0 θα υποστηρίζεται όπως συμβαίνει και τώρα.

Παράλληλα, θα αυξηθεί η χρήση των εικονικών κόσμων για homeschooling σε αντικατάσταση των παραδοσιακών φυσικών αιθουσών, προκειμένου να μειώνει το κόστος παροχής εκπαίδευσης. Στόχος δεν θα είναι η αναπαράσταση της σχολικής αίθουσας, αλλά η δημιουργία καταστάσεων μάθησης που δεν μπορούν να υπάρξουν σε ένα παραδοσιακό περιβάλλον διδασκαλίας.

πηγή: Virtual Worlds, Real Libraries: Librarians and Educators in Second Life and Other Multi-User Virtual Environments, 2008, edited by Lori Bell and Rhonda B. Trueman, Information Today, Inc., Medford, New Jersey


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση