Τα δύο δημοφιλέστερα site κοινωνικής δικτύωσης μοιράζονται πολλά κοινα χαρακτηριστικά:
- E-mail (μέσω του site)
- Groups (διαδικτυακές ομάδες που άτομα τα οποία μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα μπορούν να συμμετέχουν)
- Events (ανακοινώσεις για τα πάντα, από γενέθλια έως συναυλίες)
- Forums (τα μέλη επικοινωνούν και συζητούν για ποκιλία θεμάτων, από το πώς εγκαθίσταται ένα λειτουργικό σύστημα μέχρι το πιο πρόσφατο σκάνδαλο ενός κινηματογραφικού αστέρα)
- Photo and video sharing (Σύμφωνα με το MySpace 8 εκατομμύρια εικόνες και 60,000 νέα βίντεο ανεβάζονται στους server του σε καθημερινή βάση)
- Classified/Marketplace section (δωρεάν διαφήμιση για οποιονδήποτε και οτιδήποτε)
- Chat rooms
- Bulletin boards (τα μέλη δημιοσεύουν πληροφορίες και τις στέλνουν σε όλους τους φίλους τους)
- Blogs
- Find friends (Με διάφορους τρόπους και κριτήρια το Facebook και το Myspace ψάχνουν και σου προτείνουν φίλους)
- Personal profile pages (Μπορούν να ειδωθούν ως portfolio, βιογραφικό ή ημερολόγιο).
Η εστίαση των δύο αυτών site θα συνεχίσει πιθανόν να είναι περισσότερο στα άτομα και πολύ λιγότερο στις επιχειρήσεις. Αυτό δεν θα πρέπει να αποθαρρύνει τις επιχειρήσεις στο να τα αξιοποιήσουν. Σε κάθε περίπτωση οι ειδικοί προβλέπουν ότι τα δύο αυτά site θα συνεχίσουν να συνυπάρχουν, να αναπτύσσονται παράλληλα και να μεταμορφώνονται σε όλο και πιο περίπλοκες οντότητες για πολύ καιρό ακόμα.
πηγές:
– 30+ Apps for Doing Business On Facebook
– Facebook for Business: Opportunties and Limitations
– Now, Any Business Can Tap 53 Million Facebook Users (For Free)