Κάποιες εταιρίες απλά δεν κατανοούν τον ραγδαίο ρυθμό εξάπλωσης των Web 2.0 εφαρμογών. Πολλοί ειδικοί συγκρίνουν αυτές τις νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις με την υιοθέτηση της τεχνολογίας fax στις αρχές της δεκαετίας του 90. Οι εταιρίες μπορούσαν ξαφνικά να παραλαμβάνουν παραγγελίες πελατών με fax όταν ο γρηγορότερος τρόπος μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν οι εταιρίες courier. Επρόκειτο για τεράστια εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος με τα έξοδα του μηχανήματος και των μηναίων αγίων χρήσης των τηλεφωνικών γραμμών να είναι αμελητέα ποσότητα για μεγάλης κλίμακας επιχειρήσεις.
Τα site κοινωνικής δικτύωσης τύπου Facebook είναι ένα πολύ πιο προηγμένο επικοινωνιακό φαινόμενο σε σχέση με το fax, που όμως δεν χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης από πολλές επιχειρήσεις. Πολλές από αυτές μάλιστα όχι μόνο δεν εκμετταλεύονται τα πλεονεκτήματα του αλλά το μπλοκάρουν κιόλας γιατί υποτίθεται ότι μειώνει την παραγωγικότητα των υπαλλήλων. . Η αλήθεια για ένα site όπως το facebook είναι ότι δίνει στη δυνατότητα σε μια εταιρία να έχει μια σελίδα «θαυμαστών» είτε για την ίδια είτε για τα προϊόντα της. Η σελίδα αυτή μπορεί να περιέχει συνδέσμους στην επίσημη ιστοσελίδα, σχετικές φωτογραφίες και βίντεο καθώς και πληροφορίες επικοινωνίας που δεν είναι στείρες. Μοιάζει με πολύ με μια multimedia καταχώρηση στις κίτρινες σελίδες του Χρυσού Οδηγού η οποία είναι δωρεάν και έχει υπεραναπτύξει την εμπλοκή και την αλληλεπίδραση του πελάτη και της επιχείρησης. Τα νούμερα της πιθανής βάσης πελατών για μια επιχείρηση που εκμεταλλεύεται το Facebοοκ και το Myspace είναι εξωπραγματικά και οι εταιρίες μπορούν να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους κάνοντας χρήση δωρεάν χαρακτηριστικών όπως: Σελίδες, Γεγονότα, Forum, Blog, Ομάδες, Bulletin Boards κτλ.