Αρχική » social networking » Διαφορές Facebook – Myspace

Φεβρουάριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Kατηγορίες

Ιστορικό

RSS Εκπαίδευση-ειδήσεις

Διαφορές Facebook – Myspace

Αν και από τα δύο αυτά site μπορεί να επωφεληθεί μια εταιρία από τη χρήση τους, υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους. Δημοσιογράφοι που ασχολούνται με την τεχνολογία και τα διαδίκτυο παρομοιάζουν το Myspace με το Yahoo και το Facebook με το Google. Λένε πως το το Myspace είναι πιο φανταχτερό, με περισσότερη κίνηση και δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο πολυμεσικό περιεχόμενο. Το Facebook από την άλλη είναι πιο σταθερό και ήρεμο, εκλεπτυσμένο και με ηπιότερα χρώματα. Στην Ελλάδα μας ενδιαφέρουν πολύ τα δημογραφικά στοιχεία των δύο site διότι το Facebook δείχνει να έχει καθολική υπεροχή. Επιχειρήσεις όμως που ασχολούνται με το χώρο του θεάματος πρέπει να φροντίσουν να ισορροπήσουν την παρουσία τους και στα δύο αυτά κοινωνικά δίκτυα.

Γενικά Facebook και Myspace είναι ξεκάθαρο ότι μπορούν να συνυπάρχουν καθώς εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπός για διαφορετικά ακροατήρια. Το Facebook το οποίο έχει πολύ υψηλό ποσοστό διείσδυσης ανάμεσα στους μαθητές των κολλεγίων και στους απόφοιτους, έχει ταυτόχρονα και ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια σε ηλικίες άνω των 30 έτσι ώστε να μην θεωρείται πια απλά μια νεανική μόδα. Θεωρείται επίσης περισσότερο ?lifestyle? δίκτυο το οποίο καλύπτει πολλαπλές ανάγκες των μελών του(κοινωνικές, οικογενειακές, επαγγελματικές).

Από τη άλλη το Myspace, το οποίο κλίνει σε ένα πιο νεανικό κοινό το οποίο διψά για πολυμέσα, προσφέρει πολλά εργαλεία αυτοέκφρασης τα οποία επιτρέπουν στα μέλη του δημιουργήσουν τις δικές τους εμπειρίες και να τις συσχετίσουν με ένα προϊόν, το αγαπημένο τους συγκρότημα, ηθοποίο ή σταρ των μίντια.


Σχολιάστε

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση