από το βιβλίο του Freedman, Terry (Ed.) (2006). Web 2.0 Coming of age: An introduction to the NEW worldwide web διαθέσιμο στην διεύθυνση: http://fullmeasure.co.uk/Coming_of_age_v1-2.pdf
Το iPod έχει ενταχθεί στις ψυχαγωγικές συνήθειες της νέας γενιάς, όπως και τα MP3 players. Συχνότερα πλέον χρησιμοποιείται και ο όρος podcasting, που αναφέρεται σε τεχνολογίες που επιτρέπουν την διανομή προγραμμάτων ήχου και βίντεο στο διαδίκτυο μέσα από ένα μοντέλο εγγραφής και δημοσίευσης.
Οι εκπαιδευτικές εφαρμογές αυτού του μέσου είναι υπαρκτές: παρατείνει τη διάρκεια της μάθησης, συμπληρώνει τον τρόπο επανάληψης του μαθήματος ή ενημερώνει με εγκυρότητα τους μαθητές που απουσίαζαν για το μάθημα που έχασαν. Οι μαθητές μπορούν να ακούσουν ηχογραφημένες διαλέξεις, να κατανοήσουν δύσκολες έννοιες από το μάθημα, να συμπληρώσουν ελλείψεις ή να διορθώσουν παρανοήσεις, να παρακολουθήσουν με το δικό τους ρυθμό την παράδοση του μαθήματος και το κυριότερο, να μεταφέρουν το μάθημα στους χώρους που συχνάζουν ή στις καθημερινές τους διαδρομές (mobile learning).