2024-2025
Οδηγίες για μείωση αριθμού μαθητών Σ.Μ.Ε.Α Ε
Ενεργοποίηση επταμελών επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης 2024_2025
2023-2024
ΔΙΕΚ Ειδικής αγωγής 13_01_2024
Οδηγίες – κατευθύνσεις για τη λειτουργία των θεσμών ενταξιακής εκπαίδευσης-4-12-2023
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ_ΔΕΛΤΙΟΥ_5__2023
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών-28_01_2023
Τροποποίηση_Εξέταση_των_υποψηφίων_με_αναπηρία_και_ειδικές_εκπαιδ_ανάγκες29-12-22
Διαπίστωση σοβαρών παθήσεων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΝοεμ2022
Διευκρινίσεις για ΕΔΥ-4-10-2022
2021-2022
Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας ΣΔΕΥ και ΕΔΥ Οκτ2021
Οδηγίες για την προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικώνΕΑΕ
2018-2019
Νόμος 4638-2019-Σύσταση Οργανικών θέσεων σε ΤΕN
N_3699_2008_με_τις_τροποποιήσεις
Νόμος 4589/19 Σύστημα Διορισμών
Νόμος 4638-2019-Σύσταση Οργανικών θέσεων σε ΤΕ
ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ_ΣΧΕΤΙΚΑ_ΜΕ_ΤΗ_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ_ΤΩΝ_ΟΜΑΔΩΝ ΕΚΠ/ΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΥΑ 211076ΓΔ413-12-2018 για ΚΕΣΥ
YA_449B_3-4-2007-καθηκοντολόγιο ΕΑ
ΦΕΚ_2038_Β2018ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ_ΠΕ25ΕΒΠ
N.4452-Κατανομή μαθητών-2η ξένη γλώσσα
Φοίτηση αλλοδαπών μαθητών σε Ειδικά Σχολεία
Εκπαίδευση μαθητών με ιδιαίτερες ικανότητες και Ταλέντα
Πιστοποίηση αναπηρίας υποψηφίων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από ΚΕΠΑ-Νοε2019