ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Η ακόλουθη δραστηριότητα, απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού (Γ΄-ΣΤ΄). Καλούνται να δημιουργήσουν ένα κρυπτόλεξο συναισθημάτων και δύο στήλες όπου θα διαχωρίζουν τα αρνητικά από τα θετικά. Μαθαίνουν να κάνουν εισαγωγή πίνακα, καθώς και να διαχειρίζονται τα κελιά του (εισαγωγή, διαγραφή, συγχώνευση κτλ.) Με την βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, μπορούν να το παρουσιάσουν μέσα στην τάξη και να το λύσουν ομαδικά.

Φύλλο-Εργασίας-Συναισθήματα

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Το υλικό του υπολογιστή

Η δραστηριότητα που ακολουθεί αναφέρεται σε μια διδακτική παρέμβαση στη διδασκαλία της ενότητας “Το Υλικό του Υπολογιστή” από το 1ο κεφάλαιο του βιβλίου Πληροφορικής  α΄τάξης γυμνασίου.

Αξιοποιούνται: α) ο δια δραστικός πίνακας και β) ψηφιακό περιεχόμενο του εμπλουτισμένου βιβλίου Πληροφορικής.



Λήψη αρχείου

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το υλικό του υπολογιστή

Google Drive – Φύλλο Εργασίας



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Google Drive – Φύλλο Εργασίας

Συνεδρία 4

S4_Tzortzi_Bezantakos

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεδρία 4