ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Σε συνέχεια του θεωρητικού μαθήματος συναδέλφου σε σχέση με την έννοια, τις αντιλήψεις των μαθητών, καθώς και τα στερεότυπα που κυριαρχούν, για τα άτομα με οποιοδήποτε είδος αναπηρίας, αναπτύξαμε το θέμα μέσα από βιωματικές δράσεις….τα παιδιά μπήκαν στην θέση ενός ατόμου με οπτική και κινητική αναπηρία (ανέφεραν ότι είχαν συγγενείς με τους συγκεκριμένους τύπους αναπηρίας). Προσπάθησαν να μπουν με ενσυναίσθηση στην θέση τους, και πως μπορεί να αισθάνετε ένα άτομο με αναπηρία. Στο τέλος μοιραστήκαμε συναισθήματα, αλλά και τρόπους με τους οποίους θα μπορούσαμε όλοι μας να βοηθήσουμε στην πλήρη κοινωνική ενσωμάτωση  των ατόμων με αναπηρία.

1 2 2 2 3 2 4 2 5 1

Σχετικά με Μαρία Μπαρμπαδήμου

Ψυχολόγος ΕΕΠ(ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό). Εκπαιδεύτρια σε ΙΕΚ. Μέλος της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙ­ΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α) – ΣΕΕΠΕΑ  Αττικής.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.