ΜΗΛΑ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΑ… ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ!

(Προετοιμάστε τη δραστηριότητα πιο μπροστά: πάρτε δυο κόκκινα μήλα, χωρίς να ξέρει το παιδί, ρίξτε το ένα κάτω αρκετές φορές)

Συνεχίζοντας λοιπόν… Η βασίλισσα  για να εξαφανίσει την Χιονάτη, μεταμφιέστηκε σε μια γριούλα που κρατούσε ένα καλάθι με μήλα.

Αυτά τα μήλα που κρατώ εγώ σήμερα!

Πάρτε το ένα μήλο και αρχίστε να του μιλάτε όμορφα. (Τι όμορφο χρώμα που έχεις!, πόσο κόκκινο και γυαλιστερό είσαι. Φαίνεσαι νόστιμο, τραγανό, και ζουμερό! Θέλω να σε γευτώ!….και άλλα πολλά….μιλήστε ελεύθερα!)

Πάρτε το χτυπημένο μήλο και αρχίστε τώρα να του μιλάτε άσχημα. (Φαίνεσαι αηδιαστικό, σίγουρα θα είσαι σκουληκιασμένο! Η γεύση σου θα είναι απαίσια! Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχεις!).

Μετά από όλα αυτά , κρατήστε ψηλά και τα δυο μήλα και μιλήστε για τις ομοιότητες και τις διαφορές.

Έπειτα κόψτε τα μήλα στη μέση. Πώς είναι τα δύο μήλα εσωτερικά; 

Το μήλο με το οποίο ήμαστε ευγενικοί, είναι καθαρό, φρέσκο και ζουμερό στο εσωτερικό του.

Το μήλο στο οποίο είπαμε άσχημα λόγια είναι μελανιασμένο και πολτοποιημένο.

Συζητούμε….ό, τι είδαμε μέσα στο μήλο –οι μελανιές, τα χτυπήματα και τα «σπασμένα» σημεία- είναι αυτό που συμβαίνει μέσα στον καθένα από εμάς όταν κάποιος μας  φέρεται άσχημα με τα λόγια ή τις πράξεις του. Αν δεν είχαμε ανοίξει το μήλο, δεν θα μαθαίναμε ποτέ πόσο πόνο είχε υποστεί. Μερικοί άνθρωποι πονάνε με την άσχημη συμπεριφορά κάποιων άλλων και αυτό δεν φαίνεται από έξω!

Μοιραστείτε δικές σας εμπειρίες. Δώστε στα παιδιά να καταλάβουν ότι ορισμένες φορές “η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει”... εξηγείστε τι σημαίνει….

Αυτές τις ημέρες ας σκεφτούμε όλοι την συμπεριφορά μας. Το Πάσχα πλησιάζει και πρέπει να προετοιμαστούμε! …Μιλήστε όμορφα!