Μαρ 08 2017

Άρθρα του/της ΤΖΑΒΑΡΑ ΑΣΠΑΣΙΑ

Επαγγελματικές μονογραφίες

Κάτω από: ΣΕΠ

Tζαβάρα Ασπασία Γ Αθήνας 1

 

 

Τίτλος          Επαγγελματικές μονογραφίες

Εκτιμώμενη διάρκεια μαθήματος           1 διδακτική ώρα.

Διδακτικό αντικείμενο             ΣΕΠ

Τάξη                      Α ΕΠΑ.Λ.

 

Οι μαθητές μου στην Α Τάξη στο 1ο ΕΠΑΛ Περιστερίου πρέπει μετά το τέλος της χρονιάς να είναι σε θέση να επιλέξουν τον Τομέα που θα ακολουθήσουν στην Β Τάξη. Οι επιλογές είναι 1) Τομέας Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών και 2) Τομέας Υγείας. Σκοπός αυτής της άσκησης είναι να ψάξουν επαγγέλματα που ανήκουν σε αυτούς τους τομείς ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Επίσης να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για εύρεση και αξιολόγηση πληροφοριών.

Η άσκηση θα γίνει στο εργαστήριο πληροφορικής με τη βοήθεια της υπεύθυνης καθηγήτριας.

Θα χωριστούν σε ομάδες των 4-5 ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους.

Θα επισκεφτούν την διεύθυνση http://www.mysep.gr.

Εκεί θα πρέπει μέσα σε 10’ να βρουν μονογραφίες επαγγελμάτων σχετικές  με τον τομέα που επέλεξαν. (2 για την κάθε ομάδα).Αφού τελειώσουν την αναζήτηση τους θα πρέπει να μεταφέρουν τις πληροφορίες τους σε ένα Google doc που θα έχω εγώ έτοιμο στην επιφάνεια εργασίας με τίτλο Η Α Τάξη μεγαλουργεί… με τον τρόπο που έγινε από εμάς η αντίστοιχη εργασία 11.4 Συνεργασία με συναδέλφους για τη δημιουργία ενός εγγράφου Google.Aφού καταγραφούν όλες οι μονογραφίες το έγγραφο θα αποθηκευτεί.

(Προαιρετικά σε μια δεύτερη διδακτική ώρα τα παιδιά του Α1 και Α2 θα ανταλλάξουν απόψεις αφού παρουσιάσουν το ένα τμήμα στο άλλο τη δουλειά του.)

Ακολουθεί το έντυπο που τα παιδιά πρέπει να συμπληρώσουν στον υπολογιστή και μετά να επικολλήσουν στο  Η Α Τάξη μεγαλουργεί

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ

ΤΜΗΜΑ   ……………………………………………………………. ΜΑΘΗΤΕΣ………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ……………………………………………………………

ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ…………………………………………………

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ………………………………………………….

ΒΑΘΜΙΔΑ ΣΠΟΥΔΩΝ………………………………………………….

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΕΞΟΔΟΙ …………………………………………………………………………………………

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

………………………………………………………………………………………………

(Στο επόμενο μάθημα τα παιδιά σε μια παράγραφο ,ανώνυμα, θα αξιολογήσουν την συγκεκριμένη διαδικασία και θα προτείνουν πιθανές καλύτερες τεχνικές για την επίτευξη του ίδιου στόχου)

7 σχόλια μέχρι τώρα




7 σχόλια προς “Επαγγελματικές μονογραφίες”

  1.   Μάρθαστο 08 Μαρ 2017 στις 19:29     1

    Πολύ ωραία ιδέα! Μπράβο, Άσπα!

  2.   ΚΟΤΡΕΤΣΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗστο 08 Μαρ 2017 στις 19:54     2

    Έχει ενδιαφέρον καθώς βοηθά τους μαθητές να κάνουν συνειδητές τις επιλογές τους!

  3.   Κυριακοπούλου Ιωάννα-Άλκηστιςστο 08 Μαρ 2017 στις 20:11     3

    Πολύ κατατοπιστικό και ενημερωτικό.Σημαντικό για την επιλογή ενός τόσο σημαντικού θέματος,το επάγγελμα, που σε μεγάλο ποσοστό θα καθορίσει τη ζωή τους.

  4.   Σταυρούλα Μουστακλήστο 08 Μαρ 2017 στις 21:05     4

    Πολύ χρήσιμο για τους μαθητές της Α’ τάξης, για να μπορέσουν να κάνουν σωστή επιλογή του τομέα που θα ακολουθήσουν στις σπουδές τους και στη συνέχεια να επιλέξουν και το επάγγελμά τους!

  5.   Κατερίνα Στεφάνουστο 08 Μαρ 2017 στις 21:51     5

    Πολύ ενδιαφέρον!! Μπράβο!

  6.   Αγγελίνα Λεοντάρηστο 09 Μαρ 2017 στις 12:03     6

    Χρήσιμο για ένα τομέα που υστερεί στο σχολείο , αυτόν του επαγγελματικού προσανατολισμού.

  7.   Παρασκευή Χρήστουστο 09 Μαρ 2017 στις 14:51     7

    Πολύ ευέλικτο και μεθοδικό για τους μαθητές όσο αφορά την επαγγελματική επιλογή τους αφού σε αυτή την ηλικία χρειάζονται σωστή καθοδήγηση και έμπνευση. Ο προσανατολισμός ξεκαθαρίζει και ενδυναμώνει την επιθυμία για μάθηση και μειώνει το άγχος και την αδιαφορία.