Μαρ 08 2017
Επαγγελματικές μονογραφίες
Tζαβάρα Ασπασία Γ Αθήνας 1
Τίτλος Επαγγελματικές μονογραφίες
Εκτιμώμενη διάρκεια μαθήματος 1 διδακτική ώρα.
Διδακτικό αντικείμενο ΣΕΠ
Τάξη Α ΕΠΑ.Λ.
Οι μαθητές μου στην Α Τάξη στο 1ο ΕΠΑΛ Περιστερίου πρέπει μετά το τέλος της χρονιάς να είναι σε θέση να επιλέξουν τον Τομέα που θα ακολουθήσουν στην Β Τάξη. Οι επιλογές είναι 1) Τομέας Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών και 2) Τομέας Υγείας. Σκοπός αυτής της άσκησης είναι να ψάξουν επαγγέλματα που ανήκουν σε αυτούς τους τομείς ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Επίσης να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο για εύρεση και αξιολόγηση πληροφοριών.
Η άσκηση θα γίνει στο εργαστήριο πληροφορικής με τη βοήθεια της υπεύθυνης καθηγήτριας.
Θα χωριστούν σε ομάδες των 4-5 ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους.
Θα επισκεφτούν την διεύθυνση http://www.mysep.gr.
Εκεί θα πρέπει μέσα σε 10’ να βρουν μονογραφίες επαγγελμάτων σχετικές με τον τομέα που επέλεξαν. (2 για την κάθε ομάδα).Αφού τελειώσουν την αναζήτηση τους θα πρέπει να μεταφέρουν τις πληροφορίες τους σε ένα Google doc που θα έχω εγώ έτοιμο στην επιφάνεια εργασίας με τίτλο Η Α Τάξη μεγαλουργεί… με τον τρόπο που έγινε από εμάς η αντίστοιχη εργασία 11.4 Συνεργασία με συναδέλφους για τη δημιουργία ενός εγγράφου Google.Aφού καταγραφούν όλες οι μονογραφίες το έγγραφο θα αποθηκευτεί.
(Προαιρετικά σε μια δεύτερη διδακτική ώρα τα παιδιά του Α1 και Α2 θα ανταλλάξουν απόψεις αφού παρουσιάσουν το ένα τμήμα στο άλλο τη δουλειά του.)
Ακολουθεί το έντυπο που τα παιδιά πρέπει να συμπληρώσουν στον υπολογιστή και μετά να επικολλήσουν στο Η Α Τάξη μεγαλουργεί
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΜΗΜΑ ……………………………………………………………. ΜΑΘΗΤΕΣ………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ……………………………………………………………
ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ…………………………………………………
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ………………………………………………….
ΒΑΘΜΙΔΑ ΣΠΟΥΔΩΝ………………………………………………….
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΕΞΟΔΟΙ …………………………………………………………………………………………
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
………………………………………………………………………………………………
(Στο επόμενο μάθημα τα παιδιά σε μια παράγραφο ,ανώνυμα, θα αξιολογήσουν την συγκεκριμένη διαδικασία και θα προτείνουν πιθανές καλύτερες τεχνικές για την επίτευξη του ίδιου στόχου)