ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ
Γνωστικό αντικείμενο : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Τάξη : ΣΤ΄
Διδακτική Ενότητα: ΚΕΦ.47 «Το πήρες το μήνυμα;
(Άλλοι τύποι Γραφημάτων)»
Στο βιβλίο μας γνωρίσαμε διαφορετικούς τύπους γραφημάτων. Το κάθε γράφημα μας δίνει πληροφορίες με «γρήγορο» τρόπο. Μπορούμε να κάνουμε κι εμείς μια μικρή έρευνα, να παρουσιάσουμε τα δεδομένα με το κατάλληλο γράφημα.
Πρώτα φτιάξτε το ερωτηματολόγιο.
Χωριστείτε σε ομάδες ανά 2.
Σε κάθε διάλειμμα ρωτήστε τους μαθητές και συλλέξτε απαντήσεις.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ
ΤΡΟΦΕΣ |
ΑΓΟΡΙΑ |
ΚΟΡΙΤΣΙΑ |
ΤΟΣΤ |
|
|
ΣΑΝΤΟΥΪΤΣ |
|
|
ΚΡΟΥΑΣΑΝ |
|
|
ΦΡΟΥΤΟ |
|
|
ΣΑΛΑΤΑ |
|
|
ΣΝΑΚ |
|
|
ΣΠΙΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ |
|
|
ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ |
|
|
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1
Με τα στοιχεία που συγκεντρώσατε από το ερωτηματολόγιο ανοίξτε ένα αρχείο υπολογιστικού φύλλου EXCEL στον υπολογιστή σας και φτιάξτε έναν πίνακα:
Γράφουμε πρώτα τον τίτλο της έρευνας
Στην 1η στήλη καταχωρούμε τις τροφές
Στην 2η στήλη καταχωρούμε τα αγόρια
Στην 3η στήλη καταχωρούμε τα κορίτσια
ΤΡΟΦΕΣ |
ΑΓΟΡΙΑ |
ΚΟΡΙΤΣΙΑ |
ΤΟΣΤ |
|
|
ΣΑΝΤΟΥΪΤΣ |
|
|
ΚΡΟΥΑΣΑΝ |
|
|
ΦΡΟΥΤΟ |
|
|
ΣΑΛΑΤΑ |
|
|
ΣΝΑΚ |
|
|
ΣΠΙΤΙΚΟ ΦΑΓΗΤΟ |
|
|
ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ |
|
|
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2
Προχωρήστε στην κατασκευή γραφήματος ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
1 : Επιλέγουμε όλο τον πίνακα που έχουμε φτιάξει.
2 : Πηγαίνουμε στο πάνω μέρος της οθόνης και κάνουμε αριστερό «κλικ» στο μενού στην Εισαγωγή -> διάγραμμα.
3: Επιλέγουμε την εισαγωγή γραφήματος στήλης.
4 :Μορφοποιήστε το γράφημα ώστε να είναι εμφανή όλα τα δεδομένα.
5 :Μην ξεχάσετε να γράψετε τον τίτλο του γραφήματος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3
Αφού παρουσιάσετε τα δεδομένα με το γράφημα στήλης παρατηρήστε το και απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Ποια τροφή προτιμούν περισσότερο τα αγόρια;
………………………………………………………………………………………………..
- Ποια τροφή προτιμούν περισσότερο τα κορίτσια;
………………………………………………………………………………………………..
- Ποια παιδιά πιστεύεις ότι τρώνε πιο υγιεινά και γιατί ;
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
H εργασία είναι ομαδική ,εγινε από τους Μποπότα Μαρία ,Τζάτζη Αθηνά και Αγαπίδη Μάρκο .