Γ2

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20-11-2020

Στο βιβλίο του μαθητή, κάναμε τις ασκήσεις 1 και 2 στη σελ. 29 και την άσκηση 5 στη σελ. 30. Στο βιβλίο των ασκήσεων έχουμε για το σπίτι την άσκηση 1 στη σελ. 21 και την άσκηση 3 στη σελ. 22.

ΠΕΜΠΤΗ, 26-11-2020

THIS ISTHAT IS

this =  αυτός, -ή, -ό: Το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος ή κάτι βρίσκεται κοντά μας.

that = εκείνος, -η, -ο: Το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος ή κάτι βρίσκεται μακριά μας.

 

                                           

 

 

This is a cat. (κοντά)                                  That is a clock. (μακριά)

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27-11-2020

  1. Unit 1-Lesson 2: A magic key! (σελ. 31 στο Βιβλίο Μαθητή)

Διαβάσαμε την ιστορία και τα παιδιά έχουν ανάγνωση τη δεύτερη, την τρίτη και την τέταρτη εικόνα.

2. Μιλήσαμε για την ερωτηματική λέξη where και για τις προθέσεις in-on-under-over.

 

Η ΛΕΞΗ WHERE ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

 

  1. Where? = Πού;

Χρησιμοποιούμε τη λέξη where όταν θέλουμε να ρωτήσουμε πού βρίσκεται κάποιος ή κάτι.

π.χ. Where is my book? (Πού είναι το βιβλίο μου;)

Where is Mary? (Πού είναι η Μαίρη;)

 

  1. Στις ερωτήσεις που αρχίζουν με τη λέξη where απαντάμε με προτάσεις που έχουν κάποια από τις προθέσεις του τόπου, μία μικρή λέξη που μας λέει πού βρίσκεται κάποιος ή κάτι.

π.χ. The cat is on the laptop. (Η γάτα είναι πάνω στο λάπτοπ.)

 

Ας δούμε μερικές από τις προθέσεις του τόπου:

on: πάνω σε

in: μέσα σε

over: πάνω από

under: κάτω από

 

                        

The cat is on the box.                                       The rabbit is in the hat.

 

The rabbit is over the bush.                        The dog is under the table.

 

ΠΕΜΠΤΗ, 3-12-2020

  1. Κάναμε την άσκηση 2 στη σελ. 32 του βιβλίου του μαθητή και τις ασκήσεις 2 και 3 στη σελ. 23 του βιβλίου των ασκήσεων.
  2. HOMEWORK: Άσκηση 5 στη σελ.24 του βιβλίου των ασκήσεων.
  3. Μαθαίνουμε τις λέξεις του μαθήματος:

in = μέσα σε

on = πάνω σε

flower = λουλούδι

stone = πέτρα

grass = γρασίδι

 

Πέμπτη, 10 – 12 – 2020

UNIT 1- LESSON 2

Α. Συμπλήρωσε με την κατάλληλη λέξη: in – on – where – stone – grass – flower – under – over

 

  1. ________________ is your book?
  2. The rose is my favourite ___________________.
  3. It’s raining! Get _______________ the umbrella.
  4. The cat is ____________ the chair.
  5. The pencil is _________ the box.
  6. The rabbit is jumping ______________ the fence.
  7. There is a _____________ in the pond.
  8. The ­­­­­­­______________ is green.

 

Β. Σχημάτισε ερωτήσεις και απαντήσεις όπως στο παράδειγμα.

    e.g. Where – the dog? – in the car

Where is the dog? – It’s in the car.

 

  1. Where – the key? – on the table
  2. Where – the flower? – in the grass
  3. Where – my bag? – under the table
  4. Where – the ball? – in the garden
  5. Where – the cat? – on the computer
  6. Where – the duck? – in the pond
  7. Where – my rubber? – under the chair

 

Παρασκευή, 11-12-2020

Unit 1 – Lesson 3

Στη σελ. 34 του βιβλίου του μαθητή διαβάσαμε την ιστορία και έχουμε ανάγνωση τις τέσσερις πρώτες εικόνες.

Λεξιλόγιο και Γραμματική του μαθήματος

bag = τσάντα

can = μπορώ

can’t = δε μπορώ

open = ανοίγω

map = χάρτης

friend = φίλος, φίλη

 

CAN – CAN’T

  • Το ρήμα can (μπορώ) είναι βοηθητικό και μπορούμε να το κλίνουμε εύκολα επειδή μένει ίδιο σε όλα τα πρόσωπα.

 

I can (Εγώ μπορώ)

You can (Εσύ μπορείς)

He can (Αυτός μπορεί)

She can (Αυτή μπορεί)

It can (Αυτό μπορεί)

We can (Εμείς μπορούμε)

You can (Εσείς μπορείτε)

They can (Αυτοί,-ές,-ά μπορούν)

 

 

I can’t (Εγώ δε μπορώ)

You can’t (Εσύ δε μπορείς)

He can’t (Αυτός δε μπορεί)

She can’t (Αυτή δε μπορεί)

It can’t (Αυτό δε μπορεί)

We can’t (Εμείς δε μπορούμε)

You can’t (Εσείς δε μπορείτε)

They can’t (Αυτοί,-ές,-ά δε μπορούν)

 

Can I? (Μπορώ;)

Can you? (Μπορείς;)

Can he? (Μπορεί αυτός;)

Can she? (Μπορεί αυτή;)

Can it? (Μπορεί αυτό;)

Can we? (Μπορούμε εμείς;)

Can you? (Μπορείτε εσείς;)

Can they? (Μπορούν αυτοί, -ές, -ά;)

 

  • Μετά από το ρήμα can έχουμε ένα άλλο ρήμα που δεν έχει καμία κατάληξη. Δηλαδή, χρησιμοποιούμε το ρήμα που μας λέει τι μπορούμε ή δε μπορούμε να κάνουμε.

 

I can swim. (Εγώ μπορώ να κολυμπήσω.)

 

She can drive. (Αυτή μπορεί να οδηγήσει.)

 

They can’t open the door. (Αυτοί δε μπορούν να ανοίξουν την πόρτα.)

 

Can you cook? (Μπορείς να μαγειρέψεις;)

 

Τα παραδείγματα μας δείχνουν ότι υπάρχει το can για την κατάφαση (Μπορώ) και την ερώτηση (Μπορείς;) και το can’t για την άρνηση (Δε μπορώ).

 

Συμπλήρωσε τα κενά με το can όταν βλέπεις (+) ή ερωτηματικό (?) στο τέλος της πρότασης ή με το cant όταν βλέπεις (-) στο τέλος της πρότασης. Μην ανησυχείς για λέξεις που δεν ξέρεις τι σημαίνουν!

 

  1. Kelly ___________________ run. (+)
  2. It _________________ fly. (+)
  3. ____________ you draw a cat?
  4. We _________________ play tennis. (-)
  5. Mr. Albert _______________ talk. (-)
  6. __________ Billy open the bag?
  7. I _______________ help you. (+)
  8. ___________ you ride a bike?
  9. You _______________ watch TV. (+)
  10. The dog _____________ play with the ball. (+)

 

 ΠΕΜΠΤΗ, 17-12-2020

Στο βιβλίο των ασκήσεων έχουμε την άσκηση 1 στη σελ. 25 και την άσκηση 4 στη σελ. 26.

 

ΔΕΥΤΕΡΑ, 28-12-2020

 

Χρόνια πολλά!!! Σας έχω δύο πολύ εύκολες ασκησούλες. Θα ακολουθήσουν και άλλες

Α. Γράψε τις λέξεις με μικρά γράμματα.

 

GLASS: glass

COMPUTER: ______________________

DOCTOR: _______________________

BELL: ________________________

WATERMELON: _______________________

ZEBRA: ___________________________

FRIEND: __________________________

PIRATE: ________________________

BAG: _______________________

FOX: _____________________

QUEEN: _____________________

APPLE: _____________________

 

Β. Συμπλήρωσε με το a ή το an. (Αν δεν ξέρεις τι σημαίνει κάποια λέξη, συνέχισε. Κοίταξε μόνο αν η λέξη αρχίζει από σύμφωνο ή φωνήεν.)

 Example: a cat – an igloo (a + σύμφωνο, an + φωνήεν)

 

____ pear                       ___ umbrella                   ____ tree

____ orange                   ___ egg                          ____ apple

____ iguana                    ___ lion                          ____ lemon

____ bed                        ___ melon                       ____ room

____ kitten                    ___ quilt                         ____ van

____ zoo                        ___ star                         ____ fish

 

 

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

 

Δευτέρα, 4-1-2021

 

ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ

Οι προσωπικές αντωνυμίες είναι μικρές λέξεις που μπαίνουν πριν από το ρήμα για να μας πουν ποιος κάνει κάτι.

I = εγώ

you = εσύ

he = αυτός (αγόρι/άνδρας)

she = αυτή (κορίτσι/γυναίκα)

it = αυτό (ζώο/πράγμα)

we = εμείς

you = εσείς

they = αυτοί, -ές, -ά (ο πληθυντικός των he, she, it)

 

Στη θέση τους μπορεί να μπει ένα κύριο όνομα ή ένα ουσιαστικό.

π.χ. He is happy. = John is happy.

She is strong. = Kelly is strong.

My pencil is yellow. = It is yellow.

 

Προσπάθησε να βάλεις τη σωστή αντωνυμία (He / She / It) στη θέση της υπογραμμισμένης λέξης, όπως στο παράδειγμα που διάβασες πριν.

 

Mary is happy.                 _______ is happy.

John is my friend.           _______ is my friend.

The bag is big.                _______ is big.

My car is red.                  _______ is red.

The dog is brown.            _______ is brown.

 

ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ;

Σε αυτή την άσκηση θα συναντήσεις κάποιες από τις λέξεις που μάθαμε. Προσπάθησε να συμπληρώσεις τα γράμματα που λείπουν.

 

st __ __ ng

ha __ __ y

fr __ __ nd

ele __ ha __ t

__ ebra

g __ rd __ n

mon __ e __

tele __ h __ ne

__ ueen

oc __ opu __

__ anga __ oo

 

 

ΠΕΜΠΤΗ, 11-2-2021

UNIT 2 – Captain Cook

Lesson 3

tree = δέντρο

house = σπίτι

bathroom = μπάνιο

bedroom = κρεβατοκάμαρα

living room = καθιστικό

kitchen = κουζίνα

green = πράσινο

blue = μπλε

red = κόκκινο

yellow = κίτρινο

Συμπλήρωσε τα γράμματα που λείπουν για να σχηματιστούν οι λέξεις του μαθήματος.

  1. Puff the dragon has got a big h __ __ __ __.
  2. Mum cooks (μαγειρεύει) in the k __ __ __ __ __ __.
  3. Τhere is a big t __ __ __ in our garden.
  4. Apples are r __ __.
  5. A banana is y __ __ __ __ __.
  6. We sleep (κοιμάμαστε) in the b __ __ __ __ __ __.
  7. The sea is b __ __ __.
  8. We watch TV in the l __ __ __ __ __ r __ __ __.
  9. The grass (γρασίδι) is g __ __ __ __.
  10. I brush my teeth (βουρτσίζω τα δόντια μου) in the b __ __ __ __ __ __ __.

 

ΠΕΜΠΤΗ, 18-2-2021

 

UNIT 2 – REVISION

A. Συμπλήρωσε τα κενά με τις παρακάτω λέξεις: pirate, parrot, leaf, read, eat, yellow.

  1. I’m hungry (Πεινάω). I want to _____________.
  2. This is a tree ________________.
  3. Captain Cook is a _______________.
  4. Lemons are ______________.
  5. I want to read ______________ this book (βιβλίο).
  6. Smarty is a _______________.

 

B. Κοίταξε τις εικόνες και συμπλήρωσε με μία από τις παρακάτω λέξεις: ear,  mouth, tummy, tooth, eye.

 

          __________________

 

 

  ______________

                                                        

 

                                                     

 

______________________

 

 

 

 

ΠΕΜΠΤΗ, 25-2-2021

THE VERB “TO BE”

ΚΑΤΑΦΑΣΗ                                

I am (I’m) = Εγώ είμαι

You are (You’re) = Εσύ είσαι

He is (He’s) = Αυτός είναι

She is (She’s) = Αυτή είναι

It is (It’s) = Αυτό είναι

We are (We’re) = Εμείς είμαστε

You are (You’re) = Εσείς είστε

They are (They’re) = Αυτοί, -ές, -ά είναι

ΕΡΩΤΗΣΗ

Am I? = Είμαι;

Are you? = Είσαι;

Is he? = Είναι αυτός;

Is she?=Είναι αυτή;

Is it?= Είναι αυτό;

Are we? = Είμαστε;

Are you? = Είστε;

Are they? = Είναι αυτοί, -ές, -ά;

ΑΡΝΗΣΗ

I am not (I’m not) = Δεν είμαι

You are not (You aren’t) = Δεν είσαι

He is not (He isn’t) = Αυτόε δεν είναι

She is not (She isn’t) = Αυτή δεν είναι

It is not (It isn’t) = Αυτό δεν είναι

We are not (We aren’t) = Δεν είμαστε

You are not (You aren’t) = Δεν είστε

They are not (They aren’t) = Αυτοί, -ές, -ά δεν είναι

 

ACTIVITIES

Α. Συμπλήρωσε: am, is, are.

  1. They _____________ hungry.
  2. He ______________ Captain Cook.
  3. I _______________ Kelly.
  4. You _______________ my friend.
  5. It _________________ lazy.
  6. She ______________ a good girl.
  7. We ________________ pupils.
  8. You ______________ from China.
  9. Kelly _______________ strong.
  10. The bus _____________ red.
  11. Bananas _____________ yellow.
  12. The computer _____________ very old.
  13. The books ____________ heavy.
  14. That car _____________ fast.

 

Β. Μετάτρεψε τις προτάσεις σε αρνήσεις όπως στο παράδειγμα Χρησιμοποίησε am not, isn’t ή aren’t.

 Kelly is strong.

 Kelly isn’t strong.

 

  1. Albert is very lazy.

____________________________________________________

  1. They are red and blue.

____________________________________________________

  1. This cat is small.

____________________________________________________

  1. I am happy.

____________________________________________________

  1. We are good pupils.

____________________________________________________

  1. The baby is very quiet.

____________________________________________________

C. Σχημάτισε ερωτήσεις όπως στο παράδειγμα.

He is tired.

Is he tired?

 

  1. You are Billy.

____________________________________________________

  1. They are my friends.

____________________________________________________

  1. It’s orange.

____________________________________________________

  1. He is my dad.

____________________________________________________

  1. We are at school.

____________________________________________________

  1. Mary is sad.

____________________________________________________

 

 

ΠΕΜΠΤΗ, 4-3-2021

UNIT 3 – The ant and the cricket

Lesson 1                                                                   

story = ιστορία

food = φαγητό

potato = πατάτα

summer = καλοκαίρι

autumn = φθινόπωρο

winter = χειμώνας

spring = άνοιξη

June = Ιούνιος

July = Ιούλιος

August = Αύγουστος

 

Συμπλήρωσε τα κενά με τις λέξεις του μαθήματος.

  1. We eat ice cream in the _______________________.
  2. Can you read (διαβάζω) this ____________________?
  3. It snows (χιονίζει) in ______________________.
  4. My favourite (αγαπημένο) __________________ is pizza.
  5. In ________________ , leaves (φύλλα) are yellow.
  6. ___________________, ____________________ and ___________________ are summer months.

 

THE PLURAL (ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ)

Αν απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, θα έχεις τους κανόνες του πληθυντικού.

  1. Πότε χρησιμοποιούμε τον πληθυντικό αριθμό;

Όταν μιλάμε για ___________________________________________.

  1. Κοίταξε προσεκτικά τις λέξεις και γράψε τους κανόνες του πληθυντικού αριθμού.

 

  • pear – pears           cat – cats        wave – waves                   boy – boys

Rule 1: Τα περισσότερα ουσιαστικά για να σχηματίσουν τον πληθυντικό αριθμό χρειάζονται την κατάληξη ____.

 

  • box – boxes               bus – buses                     kiss – kisses

potato – potatoes            brush – brushes              watch – watches

Rule 2: Τα ουσιαστικά που τελειώνουν σε ____, ____, ____, _____, ____, και ___ για να σχηματίσουν τον πληθυντικό χρειάζονται την κατάληξη ______.

 

  • baby – babies

Rule 3: Τα ουσιατικά που τελειώνουν σε σύμφωνο + ________, για να σχηματίσουν τον πληθυντικό διώχνουν το _________ και στη θέση του έχουν την κατάληξη __________.

 

Σχημάτισε τον πληθυντικό αριθμό των λέξεων.

computer – _________________________

car – _______________________

kite – ______________________

fox – ______________________

match – ___________________

lady – _________________

tomato – _________________

girl – _________________

box – _________________

hero – ________________

story – ________________

 

 

ΠΕΜΠΤΗ, 11-3-2021

Lesson 2

food = φαγητό

pear = αχλάδι

jacket = μπουφάν

shoes = παπούτσια

socks = κάλτσες

put on = φοράω

find = βρίσκω

It’s cold. = Κάνει κρύο.

It’s raining. = Βρέχει.

 

ACTIVITIES

A. Συμπλήρωσε τα κενά με τις λέξεις του μαθήματος.

  1. I have got one _____________ and two apples.
  2. My favourite (αγαπημένο) _____________ is pizza.
  3. _________________ your jacket. It’s cold.
  4. He has got black _________________ and black socks.
  5. Take an umbrella. ___________________________.

 

B. Συμπλήρωσε τα κενά με τον πληθυντικό των λέξεων.

one chair: six ___________________

one dress: three __________________

one dish: eight _________________

one banana: four _________________

one butterfly: ten __________________

one witch: two __________________

one house: twenty ________________

one fox: eleven _________________

one egg: seven _________________

one cherry: fifteen ___________________

one cow: nine ____________________

one key: sixteen ____________________

 

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 26-3-2021

Unit 3 – Lesson 3

It’s snowing = χιονίζει

sun = ήλιος

sky = ουρανός

hungry = πεινασμένος

give = δίνω

lazy = τεμπέλης

Here you are! = Ορίστε!

 

Συμπλήρωσε τα κενά με τις λέξεις/φράσεις του μαθήματος.

  1. The ____________________ is blue and the __________________ is yellow.
  2. Put on your jacket. ______________________________________.
  3. You play all day. You are __________________________.
  4. I’m _________________________. Can I eat a sandwich?
  5. “Can you ______________________ me a pen?” “Yes.__________________________!”

 

MUST = ΠΡΕΠΕΙ

Η λέξη must σημαίνει πρέπει. Τη χρησιμοποιούμε για να πούμε ή να ρωτήσουμε πότε πρέπει να γίνει κάτι ή για να απαγορεύσουμε κάτι.

Το must είναι ίδιο σε όλα τα πρόσωπα.

ΚΑΤΑΦΑΣΗ                                                ΕΡΩΤΗΣΗ

I must = Εγώ πρέπει                                       Must I? = Πρέπει εγώ;

You must = Εσύ πρέπει                                  Must you? = Πρέπει εσύ;

He must = Αυτός πρέπει                                 Must he? = Πρέπει αυτός;

She must = Αυτή πρέπει                                 Must she? = Πρέπει αυτή;

It must = Αυτό πρέπει                                    Must it? = Πρέπει αυτό;

We must = Εμείς πρέπει                                 Must we? = Πρέπει εμείς;

You must = Εσείς πρέπει                                Must you? = Πρέπει εσείς;

They must = Αυτοί, -ές, -ά πρέπει                  Must they? = Πρέπει αυτοί, -ές, -ά;

 

ΑΡΝΗΣΗ

I mustn’t = Εγώ δεν πρέπει

You mustn’t = Εσύ δεν πρέπει

He mustn’t = Αυτός δεν πρέπει

She mustn’t = Αυτή δεν πρέπει

It mustn’t = Αυτό δεν πρέπει

We mustn’t = Εμείς δεν πρέπει

You mustn’t = Εσείς δεν πρέπει

They mustn’t = Αυτοί, -ές, -ά δεν πρέπει

 

EXAMPLES

You must do your homework. (Πρέπει να κάνεις τα μαθήματά σου.)

You mustn’t eat in the classroom. (Δεν πρέπει να τρως μέσα στην τάξη.)

Must I go to bed now? (Πρέπει να πάω για ύπνο τώρα;)

 

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 2-4-2021

TALIKING ABOUT THE WEATHER (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ)

 

What’s the weather like? = Πώς είναι ο καιρός;

It’s hot. = Κάνει ζέστη. (Μπορεί να μην είναι ευχάριστο.)

It’s cold. = Κάνει κρύο.

It’s warm. = Κάνει ζέστη. (Αισθανόμαστε ευχάριστα.)

It’s snowing. = Χιονίζει.

It’s raining. = Βρέχει.

It’s windy. = Φυσάει.

It’s sunny. = Έχει λιακάδα.

It’s cloudy. = Έχει συννεφιά.

 

ACTIVITY: What’s the weather like?

Συμπλήρωσε τη φράση που περιγράφει τον καιρό κάτω από κάθε εικόνα. (Δε χρειαζόμαστε τη φράση What’s the weather like?)

  1. __________________________

 

 

2. ____________________________

3. ______________________________

4. _______________________________

 

5. _______________________________

 

6. _______________________________

7. ________________________________

 

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 9-4-2021

LET’S REMEMBER!!!

THE VERB BE (ΤΟ ΡΗΜΑ “ΕΙΜΑΙ”)

I am (I’m) = Εγώ είμαι

You are (You’re) = Εσύ είσαι

He is (He’s) = Αυτός είναι

She is (She’s) = Αυτή είναι

It is (It’s) = Αυτό είναι

We are (We’re) = Εμείς είμαστε

You are (You’re) = Εσείς είστε

They are (They’re) = Αυτοί, -ές, -ά είναι

 

Συμπλήρωσε τα κενά με το am, το is ή το are. (Να θυμάσαι ότι δεν έχουμε πάντα αντωνυμίες (I, you, he, she, it, we, you, they). Στη θέση τους έχουμε κύρια ονόματα ή ουσιαστικά.)

  1. They ____________ hungry.
  2.  John ____________ a good boy.
  3. I ___________ very happy.
  4. She __________ my sister.
  5. We __________ cold.
  6. You __________ lazy.
  7. Pears _________ green.
  8. An elephant _________ grey.

Πώς σχηματίζουμε προτάσεις για να μιλήσουμε για κάτι που γίνεται τώρα.

  1. Κλίνουμε το ρήμα be.

π.χ.  I am – You are – He is – They are

2. Συνεχίζουμε με το ρήμα που μας λέει τι κάνουμε.

π.χ. read

3. Στο ρήμα αυτό προσθέτουμε την κατάληξη -ing.

Στο τέλος έχουμε προτάσεις που μας λένε ότι κάνουμε κάτι τώρα:

I am reading. (Εγώ διαβάζω.)

You are reading. (Εσύ διαβάζεις.)

He is reading. (Αυτός διαβάζει.)

They are reading. (Αυτοί, -ές, -ά διαβάζουν)

 

Συμπλήρωσε τα κενά με το am, το is ή το are και με τα ρήματα των παρενθέσεων που θα έχουν την κατάληξη -ing.

e.g. I      am     reading. (read)

  1. He _______________________________ (eat).
  2. They ______________________________ (sleep).
  3. It ______________________________ (play).
  4. You _______________________________ (drink) milk.
  5. We _______________________________ (walk).
  6. I _____________________________ (do) my homework.
  7. She ___________________________ (watch) TV.

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 16-4-2021

Unit 4 – Lesson 1: The Weasel and the Mole

Έχουμε ανάγνωση από την πρώτη εικόνα (Easel the weasel is running. His stomach is empty but the cellar is full.) μέχρι την τέταρτη (Cole the mole is eating. Cole the mole is drinking. Her tummy is empty but the cellar is full.)

VOCABULARY

empty = άδειος, -α, -ο

full = γεμάτος, -η, -ο

tall = ψηλός, -ή, -ό

small = μικρός, -ή, -ό

bread = ψωμί

ham = ζαμπόν

Γράψε τις λέξεις του μαθήματος και βρες τη μυστική λέξη. Θα σε βοηθήσουν οι αριθμοί πάνω από τα κενά. Είναι το όνομα ενός από τους ήρωες της ιστορίας.

Δεν έχει τίποτα μέσα.: ___1 ___ ___ ___ ___

Μαζί με το τυρί γεμίζουν το σάντουιτς.: ___ ___2 ___

Δεν είναι μεγάλο.: ___3 ___ ___ ___ ___

Βάζουμε βούτυρο και μέλι πάνω σε αυτό.: ___ ___ ___4 ___ ___

Το αντίθετο της πρώτης λέξης που συμπλήρωσες.: ___ ___ ___ ___5

Συμπλήρωσε τα κενά με τα γράμματα που αντιστοιχούν στους αριθμούς.

___1 ___2 ___3 ___4 ___5

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.