WELCOME!!!

Καλωσήρθατε στο blog μας. Εδώ θα βρίσκετε πληροφορίες για το μάθημα των Αγγλικών.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

WEBEX

Οι μαθητές που δεν παρακολουθούν τα μαθήματα στο Webex, μπορούν να κάνουν τις δραστηριότητες που βλέπουν στο blog. Αν υπάρχουν απορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου μέσω του e-mail μου, το οποίο θα λάβετε ηλεκτρονικά.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ε2 Τάξη

ΤΡΙΤΗ, 24 – 11 – 2020

Στη σελίδα 35 του Pupil’s Book κάναμε την άσκηση Α και έχουμε για το σπίτι την άσκηση B και την άσκηση C.

 

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 – 11 – 2020

SENTENCE BUILDER

Μεγαλώστε τις προτάσεις με τη βοήθεια των λέξεων που βλέπετε στις παρενθέσεις.

e.g. I go cycling. (always, in the afternoon)

I always go cycling in the afternoon.

 

  1. I have breakfast. (usually, before I go to school)
  2. Peter watches TV. (never, in the morning)
  3. We play board games. (sometimes, with our friends, at the weekend)
  4. Mum cooks dinner and we help her. (always)
  5. They listen to music. (often, Greek)
  6. Do you drive to work? (every day)
  7. Dad feeds the cat. (seldom)
  8. My sister doesn’t help with the housework. (usually)
  9. Dad and I watch a football match on TV. (always, on Sunday)
  10. Daniel is tired because he works at a hospital. (usually, in the evening)
  11. Dad buys a chocolate cake for my birthday. (delicious, every year)
  12. Grandpa reads this book before he goes to bed. (always, History)

 


ΤΡΙΤΗ, 1-12-2020

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

UNIT 3 – LESSON 1

both: και οι δύο/και τα δύο

shop owner: ιδιοκτήτης καταστήματος

on foot: με τα πόδια

neighbourhood: γειτονιά

bookstore: βιβλιοπωλείο

suburb: προάστιο

bank clerk: υπάλληλος τράπεζας

public transport: δημόσια συγκοινωνία

huge: τεράστιος

factory: εργοστάσιο

outside: έξω από

colleague: συνάδελφος

traffic: κίνηση στο δρόμο


Use some of the words of Lesson 1 to fill in the blanks.

  1. All the people in my __________________________ are friendly and helpful.
  2. Last week, my class visited a chocolate ___________________.
  3. I am late because of the heavy ___________________. I will take the train tomorrow.
  4. Going to work ______________________ is a form of exercise.
  5. You need ______________________ hands to carry these boxes.
  6. I prefer taking __________________________ to driving to work. It’s faster.
  7. Jones is my new ________________________. He started working with me last week.
  8. Anderson is a _____________________________. She opens her store at 8 o’clock every morning.
  9. The city centre is very noisy, so we decided to move to a __________________ of Athens.
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Δ Τάξη

Δ2

Πέμπτη, 19-11-2020

  1. Στη σελ. 18 του Τετραδίου Εργασιών κάναμε την άσκηση 1.
  2. Διαβάσαμε ξανά το κείμενο στη σελ. 26 του Βιβλίου του Μαθητή και απαντήσαμε στις ερωτήσεις:
  1. Who is Olina?
  2. How old is she?
  3. What does she like?
  4. What’s her favourite food?
  5. Can she speak English?

 

Δ1

Τετάρτη, 25-11-2020

Διαβάσαμε το διάλογο στη σελ. 22 του βιβλίου του μαθητή και βρήκαμε τη μυστική λέξη, την οποία σχηματίζουμε με τα μπλε γράμματα που βρίσκουμε μέσα στο διάλογο. Η μυστική λέξη είναι το αγαπημένο άθλημα του δάσκαλου της γυμναστικής των παιδιών. Μπορείς να τη βρεις κι εσύ;

Προχωρήσαμε και στη σελ.23, όπου κάναμε τις ασκήσεις 3 και 4. Στην άσκηση 3 κάνουμε την αντιστοίχιση των φράσεων με τις εικόνες των αθλημάτων και στην άσκηση 4 γράφουμε ένα άθλημα που μας αρέσει και ένα άθλημα που δε μας αρέσει.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Γ Τάξη

Γ2: Την Παρασκευή 20/11, στο βιβλίο του μαθητή κάναμε τις ασκήσεις 1 και 2 στη σελ. 29 και την άσκηση 5 στη σελ. 30. Στο βιβλίο των ασκήσεων έχουμε για το σπίτι την άσκηση 1 στη σελ. 21 και την άσκηση 3 στη σελ. 22.

Γ1: Την Τετάρτη 25/11, κάναμε τις ασκήσεις στις σελ.21-22 του βιβλίου των ασκήσεων. Επίσης, εξηγήσαμε το this is και το that is.

THIS ISTHAT IS

this =  αυτός, -ή, -ό: Το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος ή κάτι βρίσκεται κοντά μας.

that = εκείνος, -η, -ο: Το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος ή κάτι βρίσκεται μακριά μας.

 

 

 

                                                               

This is a cat. (κοντά)                                                                                  That is a clock. (μακριά)

 

 

Γ2 – Πέμπτη, 26-11-2020

THIS ISTHAT IS

this =  αυτός, -ή, -ό: Το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος ή κάτι βρίσκεται κοντά μας.

that = εκείνος, -η, -ο: Το χρησιμοποιούμε όταν κάποιος ή κάτι βρίσκεται μακριά μας.

 

                                           

 

 

This is a cat. (κοντά)                                  That is a clock. (μακριά)

 

Γ2 – Παρασκευή, 27-11-2020

  1. Unit 1-Lesson 2: A magic key! (σελ. 31 στο Βιβλίο Μαθητή)

Διαβάσαμε την ιστορία και τα παιδιά έχουν ανάγνωση τη δεύτερη, την τρίτη και την τέταρτη εικόνα.

2. Μιλήσαμε για την ερωτηματική λέξη where και για τις προθέσεις in-on-under-over.

 

Η ΛΕΞΗ WHERE ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

 

  1. Where? = Πού;

Χρησιμοποιούμε τη λέξη where όταν θέλουμε να ρωτήσουμε πού βρίσκεται κάποιος ή κάτι.

π.χ. Where is my book? (Πού είναι το βιβλίο μου;)

Where is Mary? (Πού είναι η Μαίρη;)

 

  1. Στις ερωτήσεις που αρχίζουν με τη λέξη where απαντάμε με προτάσεις που έχουν κάποια από τις προθέσεις του τόπου, μία μικρή λέξη που μας λέει πού βρίσκεται κάποιος ή κάτι.

π.χ. The cat is on the laptop. (Η γάτα είναι πάνω στο λάπτοπ.)

 

Ας δούμε μερικές από τις προθέσεις του τόπου:

on: πάνω σε

in: μέσα σε

over: πάνω από

under: κάτω από

 

                        

The cat is on the box.                                       The rabbit is in the hat.

 

The rabbit is over the bush.                        The dog is under the table.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε