Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διορισμός 192 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κλάδων ΤΕ-ΔΕ

Σε συνέχεια των από 18-11-2021 και 8-12-2021 σχετικών Δελτίων Τύπου, από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι δημοσιεύτηκαν οι αποφάσεις της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, για το διορισμό 192 εκπαιδευτικών:

• υπ’αριθμ. 161803/Ε1/10-12-2021 (ΦΕΚ 3111/τ.Γ΄/20-12-2021, ΑΔΑ: 9ΛΙΔ46ΜΤΛΗ-ΒΞΟ«Διορισμός 88 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδου ΤΕ16 Μουσικής Μη Ανώτατων Ιδρυμάτων, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του Α.Σ.Ε.Π. (Γ΄ 2679/4-11-2021), σε Μουσικά Σχολεία» και

 υπ΄αριθμ. 161821/Ε1/10-12-2021 (ΦΕΚ 3110/τ.Γ΄/20-12-2021, ΑΔΑ: 654Ω46ΜΤΛΗ-ΜΩΤ«Διορισμός 104 εκπαιδευτικών, κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ κλάδων/ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΤΕ01.19, ΤΕ02.01, ΤΕ02.02, ΔΕ02.01 και ΔΕ02.02 εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του Α.Σ.Ε.Π. (Γ΄ 2679/4-11-2021 & Γ΄ 2680/4-11-2021), σε κενές οργανικές θέσεις της  Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης».

Οι διοριζόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν στους προϊσταμένους των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021 έως και τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021.

H απόφαση για τον διορισμό εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 Μουσικής Μη Ανώτατων Ιδρυμάτων σε pdf

Η απόφαση για τον διορισμό εκπαιδευτικών κατηγοριών ΤΕ01.19, ΤΕ02.01, ΤΕ02.02, ΔΕ02.01 και ΔΕ02.02 σε pdf

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα της διαδικτυακής έρευνας για το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας

Το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας θα συνδιαμορφωθεί μαζί με τους νέους. Ως μέρος της διαδικασίας συνδιαμόρφωσης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε μια διαδικτυακή έρευνα από τις 22 Οκτωβρίου έως τις 21 Νοεμβρίου 2021, προκειμένου οι νέοι να λάβουν τον λόγο, να μοιραστούν τις ιδέες τους και να βοηθήσουν στη διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού Έτους Νεολαίας.

Η έρευνα έλαβε σχεδόν 5.000 απαντήσεις, οι οποίες προήλθαν από κάθε γωνιά της Ευρώπης και όχι μόνο. Από την έρευνα προκύπτει η ψυχολογική κούραση των νέων από την πανδημία και η πρόθεσή τους να αξιοποιήσουν στο έπακρο το 2022. Το Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας 2022 θα τους δώσει την ευκαιρία για επανέναρξη μετά την πανδημία.

Οι περισσότερες απαντήσεις προήλθαν από νέους μεταξύ 18 και 24 ετών, που ζουν σε πόλεις ή κωμοπόλεις και χωρίς προηγούμενη εμπειρία σε ευρωπαϊκή πρωτοβουλία νέων. Οι περισσότεροι από τους ερωτηθέντες, η πλειοψηφία των οποίων ήταν γυναίκες, απάντησαν ότι Ευρωπαϊκό Έτος Νεολαίας σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για τη νεολαία, μια ευκαιρία για τους νέους να συμμετάσχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και να κάνουν τη φωνή τους να ακουστεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι περισσότεροι από αυτούς αναμένουν αλληλεπιδράσεις με άλλους Ευρωπαίους μέσω διασυνοριακών δραστηριοτήτων, εκπαιδεύσεων, ανταλλαγής εμπειριών και πολιτισμού και πανευρωπαϊκών φεστιβάλ ή μεγάλων εκδηλώσεων.

Όσον αφορά τις θεματικές του Έτους, οι περισσότεροι ερωτηθέντες επέλεξαν «Εκπαίδευση και κατάρτιση» (63,6%), «Κλιματική αλλαγή/περιβάλλον» (59,8%), «Υγεία/ψυχική υγεία» (56,1%), «Κοινωνίες χωρίς αποκλεισμούς, συμπεριλαμβανομένου του φύλου, κατά των διακρίσεων» (48,12%).

Οι τρεις πρώτες χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν η Ελλάδα (ποσοστό συμμετοχής 37,11%), η Ιταλία και η Ισπανία. Η νεολαία της χώρας μας ανταποκρίθηκε θεαματικά με εντυπωσιακή διαφορά από τη δεύτερη σε ποσοστό συμμετοχής Ιταλία, αλλά και τις υπόλοιπες χώρες.

Τα αποτελέσματα της έρευνας στην αγγλική γλώσσα σε μορφή pdf.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1ΓΕ & 2ΓΕ καλούν υπουργείο – SOS
Κυρία υπουργέ,
κυρία υφυπουργέ,
κύριε γενικέ γραμματέα,
Μετά από 12 και πλέον χρόνια περιμένουμε τους πολυπόθητους μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση έπειτα από τους ήδη πραγματοποιηθέντες στην ειδική αγωγή.
Η φετινή χρονιά απέδειξε περίτρανα τις τεράστιες ανάγκες που υπάρχουν στα σχολεία μας. Σας θυμίζουμε τους 45.000 και πλέον ενεργούς αναπληρωτές.
Με μεγάλη χαρά ακούσαμε στα τέλη Δεκεμβρίου την ομιλία σας στη βουλή στη συζήτηση του προϋπολογισμού να τονίζετε την καινοτομία της εγγραφής σε αυτόν 10.500 μόνιμων διορισμών μέσα στο 2021.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν όλες σας οι συνεντεύξεις και δηλώσεις μέχρι το Πάσχα.
Στα θετικά επίσης πιστώνουμε το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες – και μάλιστα εγκαίρως – μεταθέσεις αφού είχαν ήδη συμπεριληφθεί στα κενά των μεταθέσεων αυτά των παραιτήσεων. Οι 8.000 φετινές συνταξιοδοτήσεις καταδεικνύουν το τεράστιο πρόβλημα που θα βρεθεί μπροστά σας από την υποστελέχωση των σχολείων τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Παράλληλα, το προηγούμενο διάστημα δεχτήκατε πλήθος επιστολών – διαμαρτυριών από συλλόγους ειδικοτήτων της Α/θμιας εκπαίδευσης (πληροφορικούς, εικαστικούς, θεατρολόγους, μουσικούς, ξενόγλωσσους, γυμναστές) οι οποίοι ζητούν τη σύσταση οργανικών θέσεων ώστε τα κενά που παρουσιάζονται και προφανώς στα οποία θα πραγματοποιηθούν οι κατανομές να είναι ορθά και να οδηγήσουν σε δίκαιη και αναλογική κατανομή – ποσόστωση κάλυψης.
Ερχόμενοι στο σήμερα, την Μ. Πέμπτη είχατε συνάντηση με ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, μια συνάντηση που ο κόσμος της αναπλήρωσης περίμενε με ανυπομονησία θέλοντας να ακούσει ξεκάθαρες θέσεις και απαντήσεις σε ερωτήματα που θέτει εδώ και καιρό. Δυστυχώς όμως, έναντι αυτών πήραμε μισόλογα, γενικεύσεις, αοριστίες και διφορούμενες ανακοινώσεις. Ούτε καν κάποιο επίσημο δελτίο τύπου από το υπουργείο.
Θεωρούμε χρέος της πολιτείας να προβεί στην πραγματοποίηση του συνόλου των διορισμών φέτος όπως έχετε αναφέρει πολλάκις.
Οφείλετε να προχωρήσετε στη σύσταση των αναγκαίων οργανικών όλων των ειδικοτήτων όπου χρειάζεται και να δημοσιοποιήσετε άμεσα τόσο την κατανομή για το σύνολο των διορισμών όσο και τα οργανικά κενά επί των οποίων αυτή έχει πραγματοποιηθεί.
Τέλος, επειδή στους μαθητές μας απαντάμε κοιτώντας τους στα μάτια με κάθε σεβασμό, ειλικρίνεια και χωρίς περιστροφές, σας ρωτάμε και εμείς:
1. Έχετε σκοπό να υλοποιήσετε φέτος το σύνολο των διορισμών (10.500) όπως είχατε εξαγγείλει πριν μερικούς μήνες;
2. Θα δημιουργήσετε οργανικές θέσεις για όλες τις κοινές ειδικότητες στην Α/θμια πριν την κατανομή των θέσεων;
3. Στην περίπτωση (το απευχόμαστε) που οι διορισμοί πραγματοποιηθούν τμηματικά (5.250 + 5.250), έχετε προβλέψει να εξασφαλίσετε στους υποψηφίους τουλάχιστον το σύνολο της κατανομής, τη δυνατότητα να δηλώσουν περιοχές κάνοντας ανάληψη υπηρεσίας την επόμενη χρονιά και τη ρύθμιση ώστε ήδη διορισμένοι στην ειδική αγωγή (1ΕΑ,2ΕΑ,3ΕΑ,4ΕΑ,5ΕΑ) να μην έχουν το δικαίωμα εκ νέου διεκδίκησης θέσεων γενικής;
Περιμένουμε ξεκάθαρες απαντήσεις κοιτώντας μας στα μάτια και κατανοώντας την αγωνία μας.
Με εκτίμηση.
Ομάδα αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλαδικές: Από 8 έως 19 Μαρτίου οι αιτήσεις-δηλώσεις των αποφοίτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Α. Από 8 έως 19 Μαρτίου  θα πρέπει να υποβάλουν οι απόφοιτοι  τις αιτήσεις-δηλώσεις    για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις  2021  του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου .

Β. Στο ανωτέρω διάστημα δύνανται οι μαθητές της τελευταίας τάξης ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, που έχουν ήδη υποβάλει Αίτηση Δήλωση συμμετοχής για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2021 να συμπληρώσουν τις Αιτήσεις-Δηλώσεις τους.

Τα παραπάνω προβλέπει απόφαση την οποία υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Η υποβολή των Αιτήσεων – Δηλώσεων των αποφοίτων για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του Γενικού και του Επαγγελματικού Λυκείου έτους 2021 θα γίνει στο Λύκειο αποφοίτησης ή στο πλησιέστερο στην κατοικία του αποφοίτου Λύκειο.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ξεκινά η εσωτερική και η εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση για τον συλλογικό  προγραμματισμό , εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, την οποία υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μείωση της εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων

Μείωση της εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης των Λυκείων των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.) για το σχολικό έτος 2020-2021 αποφάσισε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός αιτήθηκε από το Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να εισηγηθεί συγκεκριμένες περικοπές της ύλης των μαθημάτων γενικής παιδείας, μαθημάτων ομάδων προσανατολισμού και μαθημάτων ειδικότητας για τις πανελλαδικές εξετάσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η συνεχιζόμενη πανδημία στην εκπαίδευση.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων βρίσκεται κοντά σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς και σε διαρκή συνεννόηση με τους ειδικούς, ώστε να επιτευχθεί ο διττός στόχος: η διασφάλιση της ατομικής και δημόσιας υγείας και ταυτόχρονα η απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η Υπουργική απόφαση για ΓΕ.Λ σε μορφή pdf.

Η Υπουργική απόφαση για ΕΠΑ.Λ. και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ σε μορφή pdf.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων αποφοίτων των τμημάτων μαθητείας και εκπαιδευτικών για συμμετοχή στο Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης Αποφοίτων των Φάσεων A’, Β’, Γ’ και Δ’ του «Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας» των ΕΠΑ.Λ., καθώς και των Πιλοτικών Τάξεων μαθητείας στην Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας

 Προθεσμία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής αποφοίτων

Οι ενδιαφερόμενοι απόφοιτοι μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις από την 07/01/2021 έως την 15/01/2021. Η αίτηση καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τους ενδιαφερόμενους στη διεύθυνση e-mathiteia.minedu.gov.gr, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Πληροφοριακού Συστήματος Μαθητείας.

 

Προθεσμία Υποβολής αιτήσεων επιμορφωτών εκπαιδευτικών

Οι ενδιαφερόμενοι επιμορφωτές εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήσεις από την 07/01/2021 έως την 15/01/2021 στη διεύθυνση e-mathiteia.minedu.gov.gr, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Πληροφοριακού Συστήματος Μαθητείας.

 

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι για την υποβολή των αιτήσεων να διαβάσουν προσεκτικά το επισυναπτόμενο pdf (Πρόσκληση ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας)

 

Συνημμένα:
Download this file (24079 6ΛΣ546ΜΤΛΗ-Π9Ο.pdf)24079 6ΛΣ546ΜΤΛΗ-Π9Ο.pdf [ ] 710 kB

Πηγή – περισσότερα: https://kedivim.blogspot.com/2020/12/blog-post_14.html

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικες Ευχές

 

Χριστουγεννιάτικες Ευχές

Πηγή – περισσότερα: https://kedivim.blogspot.com/2020/12/blog-post_23.html

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο νέος νόμος 4763/2020 για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση

 Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο νέος νόμος 4763/2020 (ΦΕΚ Α 254) για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/958 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 28ης Ιουνίου 2018 σχετικά με τον έλεγχο αναλογικότητας πριν από τη θέσπι- ση νέας νομοθετικής κατοχύρωσης των επαγγελμάτων (EE L 173), κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας για το Ελληνογερμανικό Ίδρυμα Νεολαίας και άλλες διατάξεις.

ΠΑΤΗΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Ο νέος νόμος  αποτελείται συνολικά από 171 άρθρα και αφορά και τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Πηγή – περισσότερα: https://kedivim.blogspot.com/2020/12/47632020.html

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα «Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) – Νέα Φάση» ΟΠΣ 5002212

 Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Υποψηφίων Εκπαιδευτών Ενηλίκων της με Α.Π.660/4/16980/10-06-2020 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για σύναψη σύμβασης έργου για θέσεις Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Πράξης «Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) – Νέα Φάση» με κωδικό ΟΠΣ 50022212 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθησης 2014-2020», σύμφωνα με την υπ’αριθμ. 7323/471/17-12-2020 Απόφαση Δ.Σ./Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (οι πίνακες αναρτώνται ανά περιφέρεια, περιφερειακή ενότητα και ειδικότητα)

Οι Πίνακες  διαμορφώθηκαν μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης των ενστάσεων από τις επιτροπές εξέτασης ενστάσεων που ορίστηκαν με το υπ’ αριθ. 604/548/45193/27-11-2020 έγγραφο.

Σύμφωνα με την Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στο σημείο Θ΄ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ:

 «Οι υποψήφιοι, μετά την ανάρτηση των οριστικών πινάκων, θα ορίζονται αυτόματα σύμφωνα με την κατάταξή τους προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες που θα προκύψουν στα Κ.Δ.Β.Μ. των Δήμων που έχουν υπογράψει Προγραμματική Σύμβαση με τη ΓΓΕΕΚΔΒΜ και το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. και θα υλοποιήσουν προγράμματα.

Η  ανάθεση τμήματος σε κάθε εκπαιδευτή γίνεται μέσω αυτοματοποιημένου ηλεκτρονικού συστήματος αφού ληφθεί υπόψη η κατάταξη του στους οριστικούς πίνακες ανά ειδικότητα καθώς και οι προτιμήσεις του σε περιφερειακές ενότητες της Περιφέρειας που έχει επιλέξει. Οι εκπαιδευτές καλούνται με ηλεκτρονικό μήνυμα να αποδεχτούν ή όχι τη θέση, συνάπτουν σύμβαση μίσθωσης έργου με το Ι.ΝΕ.ΔΙ.Β.Μ. και αμείβονται για κάθε πραγματική ώρα διδασκαλίας. Οι Εκπαιδευτές που αναλαμβάνουν τμήμα τοποθετούνται στο τέλος του πίνακα επιτυχόντων και τους ανατίθεται εκ νέου μόνο αφού εξαντληθεί ο πίνακας. Εκπαιδευτές, που αρνούνται να αναλάβουν τμήμα μάθησης, αντικαθίστανται από τον επόμενο στη σειρά της λίστας κατάταξης και  μετακινούνται αυτόματα στο τέλος του οριστικού πίνακα.»

 

Πηγή – περισσότερα: https://kedivim.blogspot.com/2020/12/5002212.html